Ewa S. :)
Temat: "Cwany" sklep internetowy - działania na granicy prawa.
Witam,Sklep internetowy ma w swoim regulaminie, że cyt. "Zamówienie realizowane jest od 3 do 14 dni roboczych od momentu zsksięgowania pieniędzy na koncie. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia do 30 dni roboczych z przyczyn od nas niezależnych , o czym klient zostanie poiformowany. " .
Jak wynika nie tylko z moich doświadczeń - o czym świadczą komentarze
http://www.nokaut.pl/softpack-pl/komentarze.html
http://www.uwagi.pl/articles/view/9264351
firma notorycznie zwleka z wysyłką zamówionych przedmiotów ponad 30 dni, przy czym nie informuje klientów o zwłoce.
Proszę powiedzieć, czy można w jakiś sposób "zdyscyplinować" właściciela firmy?
Skarga do UOKiK, doniesienie na policję (art 286.par.1 kk)
Doniesienie do Urzędu Skarbowego, że sprzedają bez faktur i paragonów (ja nie otrzymałam żadnego dokumentu zakupu).
Proszę o pomoc co w tym przypadku powinno zadziałać najskuteczniej.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Ewa