Monika L.

Monika L. 40 lat do emerytury
:)

Temat: co zrobić z przyjętym zamówieniem w sklepie który nie...

Złożyłam na dość sporą sumę zamówienie w sklepie internetowym http://www.gardeneo.pl/. Zamówienie zostało przyjęte przez informujący mnie o tym email.
Po tygodniu przesyłki brak, na maila nie dostałam odpowiedzi kiedy przesyłka zostanie wysłana, telefon jest nie aktywny,, nie ma takiego numeru,,. W kontakcie widnieje ,, już wkrótce nowa firma,,.
Czy mogę uznać to zamówienie za nieaktualne i zamówić sobie w innym sklepie?
Czy mogę ,,im,,napisać, że rezygnuje z zamówienia?
Nie chciałabym być zaskoczona wysłanym zamówieniem za jakiś czas.
Płatność za pobraniem była. A konto klienta nadal jest aktywne.
Z ich regulaminu wychodzi na to że transakcja została zawarta.
,,§ 4. Potwierdzanie zamówień

1. Każde zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Gardeneo.pl musi zostać potwierdzone przez Nabywcę.

2. Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie przez pracownika Sklepu w tym samym dniu lub do południa następnego dnia roboczego, bądź przez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze Sklepu.

3. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

4. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a firmą Wirtualne Ogrody. ,,