Maciej O.

Maciej O. Bene Curatur
fizjoterapeuta

Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu

Witam.

Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.

Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu

Maciej Okoń:
Witam.

Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.

Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?

rozumiem że przebywać będziesz 13 godzin dłużej, więc nie ma podstaw do zmniejszenia ceny. Upewnić się co do daty odlowtu powinieneś. Biuro ma obowiązek pokryć koszt dodatkowego noclegu.
Maciej O.

Maciej O. Bene Curatur
fizjoterapeuta

Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu

Adam Bulandra:
Maciej Okoń:
Witam.

Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.

Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?

rozumiem że przebywać będziesz 13 godzin dłużej, więc nie ma podstaw do zmniejszenia ceny. Upewnić się co do daty odlowtu powinieneś. Biuro ma obowiązek pokryć koszt dodatkowego noclegu.


Dzięki za odp. Data wylotu przesunięta została na następny dzień na 4 rano jak pisałem, co w sumie trochę skomplikowało plany osobiste oraz te związane z pracą.
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu

Maciej Okoń:
Adam Bulandra:
Maciej Okoń:
Witam.

Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.

Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?

rozumiem że przebywać będziesz 13 godzin dłużej, więc nie ma podstaw do zmniejszenia ceny. Upewnić się co do daty odlowtu powinieneś. Biuro ma obowiązek pokryć koszt dodatkowego noclegu.


Dzięki za odp. Data wylotu przesunięta została na następny dzień na 4 rano jak pisałem, co w sumie trochę skomplikowało plany osobiste oraz te związane z pracą.

nie wiem co jest napisane w umowie a propos możliwej zmiany daty przylotu/odlotu. Jeżeli w umowie nie przewidziano możliwości przesunięcia to jest Pan uprawniony do dochodzenia szkody, jaką Pan poniósł wskutek nienależytego wykonania umowy. Ale to niestety wymaga zwykle procesu sądowego..
Maciej O.

Maciej O. Bene Curatur
fizjoterapeuta

Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu

Adam Bulandra:
Maciej Okoń:
Adam Bulandra:
Maciej Okoń:
Witam.

Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.

Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?

rozumiem że przebywać będziesz 13 godzin dłużej, więc nie ma podstaw do zmniejszenia ceny. Upewnić się co do daty odlowtu powinieneś. Biuro ma obowiązek pokryć koszt dodatkowego noclegu.


Dzięki za odp. Data wylotu przesunięta została na następny dzień na 4 rano jak pisałem, co w sumie trochę skomplikowało plany osobiste oraz te związane z pracą.

nie wiem co jest napisane w umowie a propos możliwej zmiany daty przylotu/odlotu. Jeżeli w umowie nie przewidziano możliwości przesunięcia to jest Pan uprawniony do dochodzenia szkody, jaką Pan poniósł wskutek nienależytego wykonania umowy. Ale to niestety wymaga zwykle procesu sądowego..

rozumiem - dziękuje i pozdrawiam

Następna dyskusja:

Biuro podróży-co robić?




Wyślij zaproszenie do