Maciej
O.
Bene Curatur
fizjoterapeuta
Temat: biuro podróży zmieniło godziny wylotu
Witam.Mam pytanie. 2 listopada otrzymałem listownie ostateczne dokumenty podróży z data 22 października. Dziś dowiedziałem się od znajomych, którzy się z nami wybierają, iż biuro ok. 29 października zmieniło godz. wylotu - o czym niestety do tej pory nas nie poinformowało. Wymeldowanie z hotelu następuję o 12, pierwotnie wylot miał być o 15 - a będzie o 4 rano następnego dnia. Najprawdopodobniej biuro nie zapewnia przedłużenia doby hotelowej.
Jak się zachować w takiej sytuacji?
Czy powinienem odezwać się do nich i podpisać nową umowę? Czy może zostawić te dokumenty, które mamy, aby można ubiegać na podstawie tego o jakieś odszkodowanie? W regulaminie mam obowiązek upewnić się na 24 godz. przed odlotem czy wszystko w porządku, jednakże czy przy takiej zmianie (13 godz. różnicy w odlotach) mogę się domagać zmniejszenia ceny wyjazdu ?