Adam
Hajtko
Atrakcje
gastronomiczne i
rozrywkowe.
Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)
Pragnę złożyć reklamację w związku z jakością świadczonych usług telekomunikacyjnych przez mojego operatora.W dniu 24 grudnia po godzinie piętnastej miała miejsce awaria w protokole dostarczania usług SMS, co poskutkowało wielokrotnym wysyłaniem tej samej wiadomości do odbiorców wskazanych przeze mnie.
Wysłane wiadomości były dostarczane wielokrotnie w różnych odstępach czasowych włączając w to godziny późnego wieczoru oraz nocy.
Awaria zburzyła spokój odbiorców moich wiadomości
narażając ich na niepokój i poirytowanie zaistniałą sytuacją. Pragnę nadmienić, iż awaria w sieci miała miejsce w szczególnym dniu dla wyznawców wiary rzymskokatolickiej, który jest powszechnie uważany za dzień modlitwy i spokoju.
Skutkiem awarii było narażenie mojej osoby na szykanowanie ze strony odbiorców oraz wielokrotne telefony i wiadomości SMS z prośbą o zaprzestanie dalszego wysyłania wiadomości, które przychodziły w ilości kilkunastu a nawet kilkudziesięciu.
Działanie to naraziło mnie na śmieszność i zaowocowało negatywnym nastawieniem do mnie zarówno osób mi bliskich, jak również moich partnerów businessowych.
Zostałem zmuszony do wielokrotnych tłumaczeń, w których wyjaśniałem, iż wina nie leży po mojej stronie i nie wynika z nieudolności w posługiwaniu aparatem telefonicznym.
Dwukrotnie kontaktowałem się z BOK w dniu awarii w celu wyjaśnienia sytuacji i porady w sprawie możliwych działań mogących zatrzymać proces dalszego rozsyłania wszelkich możliwych wiadomości wychodzących SMS z mojego numeru telefonicznego. Miałem szczególnie na względzie zaprzestanie rozsyłania wiadomości w godzinach nocnych. Otrzymałem informację, iż nie ma żadnej możliwości zatrzymania procesu.
Podsumowując:
Awaria sieci zepsuła moje Święta Bożego Narodzenia, a także wszystkich odbiorców tych "szczególnych" wiadomości, którym wyraz pamięci w postaci świątecznych życzeń poskutkował pamięcią mojej nachalności, braku wyczucia i niekompetencji w ich wysyłaniu.
Żądam od Operatora przekazania wykazu wszystkich wiadomości z dnia 24 i 25 grudnia 2009 dostarczonych więcej niż jeden raz.
Przesłania do wyselekcjonowanej grupy osób oficjalnej informacji, iż błąd w wysyłaniu wiadomości leżał wyłącznie po stronie Operatora.
Propozycji rozwiązania obowiązującej umowy dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnych na specjalnych warunkach za porozumieniem stron (bez kary umownej za wcześniejsze zerwanie umowy) oraz propozycji zadośćuczynienia za postawienie mnie oraz odbiorców moich wiadomości w wysoce niezbyt komfortowej sytuacji, którą można roboczo nazwać ZEPSUCIEM ŚWIĄT (rekordzistka otrzymała 21 smsów w czasie wigilii, pasterki i upragnionego snu :/).
Proszę o pomoc w odnalezieniu przepisów prawnych, na które w tej sytuacji mógłbym się powołać w prowadzeniu mediacji z Operatorem.
Dokumenty dotyczące umowy:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiad...
aneks do umowy
http://www.sendspace.com/file/178w4n