Adam Hajtko

Adam Hajtko Atrakcje
gastronomiczne i
rozrywkowe.

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Pragnę złożyć reklamację w związku z jakością świadczonych usług telekomunikacyjnych przez mojego operatora.

W dniu 24 grudnia po godzinie piętnastej miała miejsce awaria w protokole dostarczania usług SMS, co poskutkowało wielokrotnym wysyłaniem tej samej wiadomości do odbiorców wskazanych przeze mnie.

Wysłane wiadomości były dostarczane wielokrotnie w różnych odstępach czasowych włączając w to godziny późnego wieczoru oraz nocy.

Awaria zburzyła spokój odbiorców moich wiadomości
narażając ich na niepokój i poirytowanie zaistniałą sytuacją. Pragnę nadmienić, iż awaria w sieci miała miejsce w szczególnym dniu dla wyznawców wiary rzymskokatolickiej, który jest powszechnie uważany za dzień modlitwy i spokoju.

Skutkiem awarii było narażenie mojej osoby na szykanowanie ze strony odbiorców oraz wielokrotne telefony i wiadomości SMS z prośbą o zaprzestanie dalszego wysyłania wiadomości, które przychodziły w ilości kilkunastu a nawet kilkudziesięciu.

Działanie to naraziło mnie na śmieszność i zaowocowało negatywnym nastawieniem do mnie zarówno osób mi bliskich, jak również moich partnerów businessowych.

Zostałem zmuszony do wielokrotnych tłumaczeń, w których wyjaśniałem, iż wina nie leży po mojej stronie i nie wynika z nieudolności w posługiwaniu aparatem telefonicznym.

Dwukrotnie kontaktowałem się z BOK w dniu awarii w celu wyjaśnienia sytuacji i porady w sprawie możliwych działań mogących zatrzymać proces dalszego rozsyłania wszelkich możliwych wiadomości wychodzących SMS z mojego numeru telefonicznego. Miałem szczególnie na względzie zaprzestanie rozsyłania wiadomości w godzinach nocnych. Otrzymałem informację, iż nie ma żadnej możliwości zatrzymania procesu.

Podsumowując:
Awaria sieci zepsuła moje Święta Bożego Narodzenia, a także wszystkich odbiorców tych "szczególnych" wiadomości, którym wyraz pamięci w postaci świątecznych życzeń poskutkował pamięcią mojej nachalności, braku wyczucia i niekompetencji w ich wysyłaniu.

Żądam od Operatora przekazania wykazu wszystkich wiadomości z dnia 24 i 25 grudnia 2009 dostarczonych więcej niż jeden raz.

Przesłania do wyselekcjonowanej grupy osób oficjalnej informacji, iż błąd w wysyłaniu wiadomości leżał wyłącznie po stronie Operatora.

Propozycji rozwiązania obowiązującej umowy dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnych na specjalnych warunkach za porozumieniem stron (bez kary umownej za wcześniejsze zerwanie umowy) oraz propozycji zadośćuczynienia za postawienie mnie oraz odbiorców moich wiadomości w wysoce niezbyt komfortowej sytuacji, którą można roboczo nazwać ZEPSUCIEM ŚWIĄT (rekordzistka otrzymała 21 smsów w czasie wigilii, pasterki i upragnionego snu :/).

Proszę o pomoc w odnalezieniu przepisów prawnych, na które w tej sytuacji mógłbym się powołać w prowadzeniu mediacji z Operatorem.

Dokumenty dotyczące umowy:

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiad...

aneks do umowy
http://www.sendspace.com/file/178w4n
Adam K.

Adam K. magister prawa,
technik weterynarii,
redaktor,
fotoreport...

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Problem łatwy do rozwiązania - wyciszyć telefon, wykasować systematycznie zbędne sms.

Takie niedogodności mogą się zdarzyć w każdej firmie.
Dzisiaj otrzymałem mailing 80 życzeń od tej samej firmy.
Otrzymałem przeprosiny i po kłopocie.

Myślę, że nie jest to temat do programu TVN "uwaga"

Wesołych Świąt!

konto usunięte

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

A tak już merytorycznie i bardziej o tym co chciałeś tu przeczytać to po pierwsze, Ty nie szukasz porady prawnej, więc pomyliłeś grupę i zaśmiecasz ją tym tematem.

W temacie użyłeś słowa REKLAMACJA. Reklamacje chcesz adresować do Sądu?

Pracuje prawie 2 lata w Centrum Obsługi Klienta i uwierz nie ma potrzeby, żeby w reklamacji były użyte jakiekolwiek podstawy prawne. Wystarczy opisanie problemu i konsekwencje jakie z niego wynikały. Czyli robisz teraz kopiuj/wklej ze swoim pierwszym postem, odpowiednio to adresujesz "tworząc" z tego pismo i listem poleconym wysyłasz do siedziby operatora. (tylko jeśli poczta opóźni przesyłkę o kilka dni z powodu Świąt to nie zakładaj tematu Awaria w Poczcie Polskiej. Straszne opóźnienia REKLAMACJA).

Dopiero jeśli Twoja reklamacja nie spotka się z oczekiwanym przez Ciebie rezultatem szukaj porady prawnej co dalej i idź z tym do Sądu.

P.S. Za rok włóż tyle wysiłku w pisanie życzeń, co próbę walki z operatorem, a jestem pewien, że nawet jeśli ktoś dostanie 20 razy te same indywidualne życzenia to nie będzie miał żadnych pretensji i przeczyta je 20 razy! Jeszcze raz Wesołych i Spokojnych!
Adam K.

Adam K. magister prawa,
technik weterynarii,
redaktor,
fotoreport...

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Pierwszy zamieszczony dokument par. 9 pkt 2 "Operatorwypłaca
odszkodowanie Abonentowi z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania Umowy w terminie 14 dni od dnia uznania przez P4 sp. z
o.o. reklamacji dotyczącej
niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy."

Tylko Play może się powołać na punkt:

"Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Telekomunikacyjnej, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej"

operator z łatwością udowodni, że taka sytuacja może wyniknąć z szeregu czynników, na które firma nie ma wpływu.
Leszek Ś.

Leszek Ś. Jednoślad.pl

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Nie rozumiem po co ten wątek. Nie szkoda sił autorowi? Pisz reklamację i tyle. Daj szansę operatorowi do obrony, zadośćuczynienia. Z doświadczenia,- kolega w play miał podobny problem - dostał od P4 200 darmowych minut gratis - trzy dni po złożeniu reklamacji. Więc złóż te reklamację.

PS. Szlag mnie trafia jak dostaję: Zdrowych, pogodnych Świąt... A ja do cholery Świąt nie obchodzę!Leszek Śledziński edytował(a) ten post dnia 26.12.09 o godzinie 01:15
Adam Hajtko

Adam Hajtko Atrakcje
gastronomiczne i
rozrywkowe.

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Michał P.:
Dopiero, jeśli Twoja reklamacja nie spotka się z oczekiwanym przez Ciebie rezultatem szukaj porady prawnej, co dalej i idź z tym do Sądu.

To wielce wspaniałomyślne, że za 2-3 tygodnie po otrzymaniu informacji od operatora o przyznaniu mi ekstra 200 Smsów i darmowych minut, ktoś z tego forum powoła się w poście na np. Kodeks Cywilny i pomoże mi znaleźć oparcie prawne pozwalające udowodnić, że...

Awaria doprowadziła do nienależytego wykonania usługi, była wyłącznie po stronie operatora, wywołała skutek/szkodę w postaci naruszenia spokoju odbiorców wiadomości (np. burząc spokój i ciszę nocną) i mogła doprowadzić do zmiany postrzegania wizerunku mojej osoby. Dzięki czemu mogę domagać się szczegółowego wyjaśnienia - (raportu dostarczonych wiadomości w ilości więcej niż jedna po godz. 22) naprawienia szkody - przekazania przeprosin do wyselekcjonowanej grupy odbiorców wiadomości, zadośćuczynienia w postaci np. odstąpienia przez operatora od kary za zerwanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed jej upływem.

Czy rozszerzony katalog dóbr osobistych art. 23 KC jest w tym przypadku właściwy?

konto usunięte

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

W jednym z poprzednich postów była mowa o otrzymaniu darmowych minut trzy dni po złożeniu reklamacji, nie po trzech tygodniach ;)

Jak już ktoś napisał, standardową czynnością w takim przypadku jest przesłanie pisma do firmy, która rzekomo odpowiada za nienależyte wykonanie usługi. Po co robić z igły widły i zastanawiać się, jakie kroki podjąć w sytuacji, gdy reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie dla osoby zgłaszającej, skoro jeszcze się nawet takiego pisma nie wysłało...?
Adam Hajtko

Adam Hajtko Atrakcje
gastronomiczne i
rozrywkowe.

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

Marta K.:
Jak już ktoś napisał, standardową czynnością w takim przypadku jest przesłanie pisma do firmy, która rzekomo odpowiada za nienależyte wykonanie usługi. Po co robić z igły widły i zastanawiać się, jakie kroki podjąć w sytuacji, gdy reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie dla osoby zgłaszającej, skoro jeszcze się nawet takiego pisma nie wysłało...?

Znam dokładnie proces reklamacji w play, a wygląda on następująco...

"W odpowiedzi... uwzględniamy... w ramach zadośćuczynienia otrzymuje Pan 100 darmowych minut."

Napisanie odwołania od decyzji...

"W odpowiedzi... uwzględniamy... w ramach rekompensaty/ zadośćuczynienia 200 darmowych minut..."

Odwołanie...

"Informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego, dalszych roszczeń może Pan domagać się na drodze postępowania sądowego"

Nie chcę tracić czasu i chciałbym od razu wiedzieć, na jakie przepisy mogę się w tej sytuacji powołać.

konto usunięte

Temat: Awaria w PLAY. Lawina SMSów popsuła święta (REKLAMACJA)

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20041711800

Myślę, że pomocny będzie rozdział trzeci (odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych - str. 56).



Wyślij zaproszenie do