Dagmara M. Rozliczam ...:)
Temat: Apart - nieuwzględniona reklamacja
Witamdwa miesiące temu zakupiłam srebrny pierścionek z kamieniem w salonie Apart.
Po dwóch miesiącach zauważyłam, że pękł mi kamień - najprawdopodobniej gdzieś uderzyłam nim i powstało pęknięcie. Nie wiem jednak w którym momencie to się stało. Postanowiłam oddać go do reklamacji i nie uwzględniono mi jej - zostało orzeczone pęknięcie mechaniczne. Pytałam w salonie czy można odwołać się od tej reklamacji i powiedziano mi, że tylko niezależny rzeczoznawca może mi w tym pomóc. Czy rzeczywiście jest to jedyne rozwiązanie? Nie za bardzo zgadzam się z nieuwzględnieniem reklamacji, bo z tego wynika że musiałabym w ogóle nie nosić tego pierścionka i wtedy byłoby wszystko ok - nie byłby narażony na żadne uszkodzenia mechaniczne. A ja nie pamiętam, bym uderzyła się tak mocno i od razy zauważyłam, że kamień pękł... Gdyby tak było, nie składałabym go do reklamacji. Pierścionki z tej serii kupiła zarówno moja siostra, mama i ciocia i żadnej nic takiego się nie stało.
Czy jestem już na straconej pozycji? (Pytałam u innego jubilera - nie opłaca się oddawać tego do naprawy - roboczogodzina kosztuje ok 100 zł za wyszlifowanie kamienia, a sam pierścionek kosztował 170 zł)
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam