Aga P. :)
Temat: Abonament telefoniczny - reklamacja
Witam,Czy ktoś ma pomysł jak wywalczyć obniżenie rachunku telefonicznego za .. i tu jest "haczyk" operatora...
Podpisałam umowę z firmą Play na 2 lata. Warunki promocyjne zakupu polegały na tym iż za aparat płacę 1 zł ale abonament mam dość wysoki ze względu na to , iż operator uwzględnia w nim koszt wspomnianego aparatu. Niestety na fakturze dostaję jedynie zapis opłata za abonament . A nie jak w niektórych przypadkach stosuje wyszczególnienie( o czym dowiedziałam się od znajomych a nie od operatora ,który nie poinformował mnie o takiej formie zapisu) ... za abonament osobno kwota i osobno za raty aparatu.
Minęły dwa lata, fakt do końca czekałam na lukratywna ofertę ale się nie doczekałam więc nie wypowiedziałam umowy w przewidzianym terminie przed jej zakończeniem.
Okres rozliczeniowy wyznaczony na koniec miesiąca ( ja złożyłam 2-go dnia następnego ) za to operator przedłużył sobie umowę o 2 miesiące. I za te dwa miesiące życzy sobie nadal ta samą kwotę . Zapytałam jak widzą sprawę mojego rachunku w momencie gdy kwota za aparat telefoniczny została obliczona w perspektywie 24 miesięcy i tak jakby ten aparat został już spłacony, zatem chce opłacać jedynie abonament za usługi telefoniczne i internet,. W odpowiedzi dostałam informację iż abonament jest takiej a nie innej wysokości i obowiązuje mnie do końca trwania umowy.
Czym?( jeśli można w ogóle) zbić taki argument?