Jacek
Studziński
Wiceprezes Zarządu,
CFO, Pion Finansów i
Operacji, ING Le...
Temat: Wspólnoty mieszkaniowe
Dzień Dobry mam następujące pytanie do Państwa.otóż jakiś czas temu nasza wspólnota mieszkaniowa podjęła uchwałę o sfinansowaniu budowy 6 miejsc postojowych (zamiast roślinności). W uchwale tej pojawił się zapis, że zasady korzystania z tych miejsc zostaną określone w regulaminie, który zostanie wydany przez Zarząd Wspólnoty.
niedawno, Zarząd wydał regulamin, w którym znalazł się zapis, że 2 z 6 miejsc zostaną wynajęte członkom wspólnoty a cena zostanie określona w drodze licytacji na zebraniu wspólnoty.
Moim zdaniem taki zapis, to nie określenie ZASAD korzystania z miejsc, ale raczej PRZEZNACZENIA tych miejsc i takie zapisy (uchwała w której nie ma mowy o przeznaczeniu miejsc na wynajem, a potem regulamin wydany przez Zarząd z takimi zapisami). Moim zdaniem, powinno to być przedmiotem odrębnej uchwały wspólnoty mieszkańców?
idąc dalej, czy zarząd mógłby, np w innym regulaminie, powiedzmy w regulaminie korzystania z placu zabaw na terenie osiedla określić, że np. połowa placu zabaw będzie dostępna jedynie dla dzieci osób, które wygrają taką czy inną licytację? Jakie kroki może podjąć członek wspólnoty w tej sprawie?