Jagoda
S.
ZSP im. Tadeusza
Kantora
Temat: Umowa bankowa
Witam serdecznie,Przepraszam, ze zawracam glowe tu na forum, ale nie bardzo wiem, gdzie sie zwrocic z ta sprawa. Do rzeczy, chodzi o alior bank, zamowilam umowe na prowadzenie konta drogą internetowa. Po dluzszym okresie kurier przyniosł umowe, z ktorej sie wycofałam, nie podpisalam jej. Po dwoch czy trzech miesiacach zaczelam otrzymywac smsy oraz powiadomienia telefoniczne w sprawie zadluzenia na koncie, po czym sprawa trafila do windykacji. Uregulowalam dlug i poszlam wyjasnic sprawe do banku. Pani prowadzaca bardzo mnie przeprosila, napisala pismo do centrali w sprawie zamkniecia konta oraz zwrocenia wplaconych pieniazkow i prosila o cierpliwosc, poniewaz czas na zalatwienie i odpowiedz trwa do miesiaca. Po tym okresie, pozostawiona bez odpowiedzi, ponownie zadzwonilam do osoby, ktora zajela sie sprawa. Odpowiedziala, ze oddzwoni, na telefon czekam juz 3 tydzień, a w dniu dzisiejszym otrzymalam smsa z alior banku, powiadamiajacy mnie o zadluzeniu na koncie. Co mam w takim wypadku zrobic, czy moge żądac zadośćuczynienia?
Bardzo proszę o pomoc, bede wdzieczna za wszelkie uwagi i porady.
Dziękuję
Anna