Jagoda S.

Jagoda S. ZSP im. Tadeusza
Kantora

Temat: Umowa bankowa

Witam serdecznie,

Przepraszam, ze zawracam glowe tu na forum, ale nie bardzo wiem, gdzie sie zwrocic z ta sprawa. Do rzeczy, chodzi o alior bank, zamowilam umowe na prowadzenie konta drogą internetowa. Po dluzszym okresie kurier przyniosł umowe, z ktorej sie wycofałam, nie podpisalam jej. Po dwoch czy trzech miesiacach zaczelam otrzymywac smsy oraz powiadomienia telefoniczne w sprawie zadluzenia na koncie, po czym sprawa trafila do windykacji. Uregulowalam dlug i poszlam wyjasnic sprawe do banku. Pani prowadzaca bardzo mnie przeprosila, napisala pismo do centrali w sprawie zamkniecia konta oraz zwrocenia wplaconych pieniazkow i prosila o cierpliwosc, poniewaz czas na zalatwienie i odpowiedz trwa do miesiaca. Po tym okresie, pozostawiona bez odpowiedzi, ponownie zadzwonilam do osoby, ktora zajela sie sprawa. Odpowiedziala, ze oddzwoni, na telefon czekam juz 3 tydzień, a w dniu dzisiejszym otrzymalam smsa z alior banku, powiadamiajacy mnie o zadluzeniu na koncie. Co mam w takim wypadku zrobic, czy moge żądac zadośćuczynienia?
Bardzo proszę o pomoc, bede wdzieczna za wszelkie uwagi i porady.

Dziękuję

Anna

Temat: Umowa bankowa

Przede wszystkim zacząłbym od napisania pisma do Alior z żądaniem wyjaśnienia opóźnienia w realizacji reklamacji.

Zadośćuczynienie to rekompensata za cierpienie psychiczne, więc nie sądzę, żeby mogła je Pani otrzymać w tej sytuacji. Odszkodowanie z kolei - jako rekompensata za wymierne straty finansowe uzyskać można, lecz musiałby Pani wykazać jakie straty doznała Pani w wyniku przedłużającego się rozpoznawania Pani reklamacji.

Następna dyskusja:

Ochrona danych osobowych - ...




Wyślij zaproszenie do