Arkadiusz Kozielski

Arkadiusz Kozielski Starszy Inspektor,
AMW SINEVIA Sp. z
o.o.

Temat: problem z bankiem

Witam serdecznie, mój problem dotyczy banku internetowego mBank:
W czasie logowania się do internetowego banku w kwietniu tego roku otrzymałem monit że w czerwcu kończy się ważność mojej karty płatniczej i mam możliwość jej odnowienia poprzez złożenie odpowiedniego wniosku przez stronę serwisu banku. Skorzystałem z tej możliwości 30.04.2013r wypełniając wniosek o nową kartę (co mam potwierdzone w serwisie banku w złożonych wnioskach). Do dnia dzisiejszego oczywiści e nie dostałem tej karty, dnia 5.07.2013 chciałem zatankować paliwo i zapłacić kartą bo nie miałem przy sobie gotówki i okazało się że karta jest zablokowana (środki na koncie były), wynikła nieprzyjemna sytuacja na stacji benzynowej którą jednak uratowała moja koleżanka płacąc za mnie rachunek. Tego samego dnia jak dojechałem do domu zadzwoniłem na mLinię (portal do kontaktu z klientami banku) z pytaniem dlaczego karta została zablokowana i dlaczego nie dostałem nowej, Pani powiedziała że nie jest w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie bo wydawaniem kart zajmuje się ktoś inny (oczywiście z tym "ktosiem" pani z mLinii nie mogła mnie połączyć). Pani z mLinii przyjęła reklamacje ode mnie dotyczącą braku wydania karty. Do dnia dzisiejszego nie dostałem nowej karty ani żadnej informacji w sprawie reklamacji. Po ponownym kontakcie 10.07.2013 jakaś inna pani stwierdziła że muszę czekać 15 dni na nową kartę bo zamówienie zostało złożone u nich dopiero 5 lipca. Jak wspomniałem o moim zamówieniu karty z 30.04.2013 nie była mi w stanie wyjaśnić czemu nie wzięto wniosku pod uwagę. Do dnia dzisiejszego jestem odcięty od zakupów w sklepie, na stacji benzynowej i wielu innych dogodności - mogę jedynie robić przelewy internetowe ale za to się zakupów nie zrobi. Proszę o informację czy mogę żądać od banku rekompensaty za tą sytuację ile i jak mam to załatwić