Temat: pomoc w reklamacji laptopa

Witam,
Rok temu kupiłem notebooka Gateway w firmie Funtech.
Po prawie roku użytkowania zauważyłem, że dziwnie zachowują się zawiasy, a u jednego pękła zewnętrzna obudowa. Jak ten notebook odwiozłem do serwisu producenta, gdzie on został przyjęty na remont gwarancyjny.
Ale po paru dniach mnie zadzwonił mistrz z tego serwisu i powiedział, że mój sprzęt nie obejmuje gwarancja, ponieważ zawiasy zostały wyłamane. Co dla mnie było totalnym szokiem. Ja ten sprzęt używałem jako komputer domowy, nie rzucałem na podłogę (jak później pisemnie twierdziła ta firma).
A moim przekonaniu ten sprzęt miał ukrytą wadę konstrukcyjną (zbyt ciężko zamykające się zawiasy) i w związku z czym napisałem pismo, że w związku z powyższym ja rezygnuje z umowy sprzedaży, ponieważ towar nie spełnia warunków umowy.
Odpowiedź była ta sama: że sam wyłamałem zawiasy.
I teraz jestem w kropce, co dalej robić z tym notebookiem i z firmą Funtech????
Notebook nie do naprawy, ponieważ ich serwis zaproponował mi tylko prowizorycznie skleić zawiasy. A ile one będą trzymać, to nikt nie wie. A w dodatku po tym ja straciłbym roczną gwarancję.
Chciałem zwrócić się do Konfederacji konsumentów, ale nie mogą oni pomóc, ponieważ komputer kupiłem na działalność gospodarczą.
Może ktoś ma jakąś dobrą poradę, co dalej można z fantem zrobić??

Valdis

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: pomoc w reklamacji laptopa

Kolego,
Ty chyba pracujesz w tej firmie Funtech lub innego podobnego sprzedawcę!!!!!!!?????? Ponieważ odpowiadasz, jak mój sprzedający i nie wierzysz, co czytasz od strony klienta.
I sprzęt nie był za 1400 zl, a za 2500 zl.
Każdy kupuję według swoich możliwości i upodobań.

pozdro

Valdis



Wyślij zaproszenie do