Bartek Barot Kucharz, Furgo
Temat: nc+ telefoniczne wycofanie wypowiedzenia ? ?
Może Wy mi pomożecie, bo już sam nie wiem co mam robić. Sprawa wygląda tak. Kończy mi się umowa z nc+, a więc w grudniu wysłałem wypowiedzenie, że z końcem stycznia rezygnuję z ich usług. Od tygodnia zaczęły się telefony od konsultantów z super ofertami. ( dzień w dzień ) Zadzwoniła do mnie konsultantka 28.01.2015 godzina 20.00 z informacją, że mają mi do zaproponowania jedną z tych super ofert, zatem wysłuchałem kobiety i przedstawiła mi ofertę. Zaczęła jak katarynka przedstawiać mi regulamin itd. ( wiecie jak to wygląda) Aż w końcu zapytała, czy może przesłać mi ofertę na e-mail. W ofercie można było kliknąć akceptacje warunków lub odmówić. Kliknąłem rezygnację z usługi od razu jak mi ją przesłali. 31.01.2015 ( przed końcem umowy) dostałem sms o treści ( prosimy o pilny kontakt w sprawie akceptacji oferty pod numerem telefonu 122947879) a więc zadzwoniłem. Dowiedziałem się, że poprzez wysłanie oferty na e-mail, odstąpiłem również od złożonego wypowiedzenia. ( zostałem niby poinformowany przez telefon, ze jeżeli wyślą mi ofertę to odstępuję od złożonego wnisku ) Powiedziałem, że przez taki natłok informacji mogłem się na to zgodzić. Konsultantka zaproponowała mi ponowne wysłanie oferty na email w celu jej akceptacji. Powiedziałem, że na nic nie będę się godzić i chcę zakończyć współprace lub rozmawiać z osobą która mi przedstawiała ofertę dnia 28.01.2015 o godzinie 20.00. Konsultantka powiedziała mi, że dziś ona nie pracuję i że zadzwoni jak będzie mogła. Powiedziałem jej, że chcę dziś rozwiązać tą sprawę, po czym powiedziała mi, że jak nie będzie mogła się skontaktować dziś ze mną konsultantka która mi przedstawiała ofertę dn 28.01.2015 to zrobi to ona sama. Oczywiście brak telefonu. Próbowałem się dodzwonić do nich lecz nikt nie raczył odebrać telefonu. Dziś dzwoniłem do nich znowu, powiedziano mi to samo, że umowa została przedłużon. Nowe wypowiedzenie będzie trwało 3 miesiące. Koszt abonamentu 229 zl ( gdzie płaciłem 129 w promocji ). Powiedziałem jej, że miała się ze mną skontaktować wczoraj konsultantka i tego nie zrobiła.. Odpowiedziała mi, że żadnej rozmowy nie maja zarejestrowanej!Proszę o pomoc.
Dodam, żę bronią się w taki sposób .
" Został Pan poinformowany o wycofaniu wypowiedzenia wraz z wysłaniem nowej oferty na emial.
"Szanowni Państwo,
dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:
COMFORT+ 59zł
Multi+ 15zł
Najem PVR (Multiroom) 20zł
HBO 25zł
EXTRA+ 30zł
MULTIROOM STANDARD 20zł
Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:
Comfort+ 24,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.
Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
Multiroom Standard 0 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.
Najem Box+ 0 zl przez 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi.
W załączeniu znajdą Państwo komplet dokumentów, które wyczerpująco opisują wybraną ofertę/usługę oraz dokument "Obowiązki informacyjne".
W przypadku otrzymania Państwa odmowy dotyczącej uruchomienia oferty/usługi lub nieuzyskania Państwa akceptacji, w terminie uzgodnionym z Konsultantem podczas rozmowy telefonicznej, oferta/usługa zostanie anulowana.
Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zaakceptowania przez Państwa zamówienia na ofertę/usługę oraz aktywacji przez nas zamawianej oferty/usługi przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie przysługiwało Państwu prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia.
W celu aktywacji oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej.
AKTYWUJĘ OFERTĘ
Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na uruchomienie oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej.
REZYGNUJĘ Z OFERTY
Z poważaniem,
Monika Zwierz
Dyrektor ds. Zarządzania Relacjami z Klientem "