Przemysław Dzikowski

Przemysław Dzikowski Trener,
szkoleniowiec,
coach. Specjalizuje
w szkoleniach ...

Temat: Naprawa a obowiązek przyjecia zwrotu towaru

Jakiś czas temu wystawiłem używany telefon na allegro(licytacja),z informacją o pękniętej przedniej szybce. obudowy. Do telefonu dołączyłem nowa oryginalną szybkę aby osoba kupująca mogła sobie ja wymienić.
Jakiś tydzień po wysłaniu telefonu zgłasza się kupujący ze jakiś przycisk dotykowy na tej przedniej szybce (która jest pęknięta) podobno nie działa. Poinformował mnie ze wymienił coś w telefonie,i jednak przycisk nie działa.
Przycisk nie przeszkadza w normalnym użytkowaniu telefonu i nigdy nie niewiedziałem że coś takiego tam jest.

Jeżeli dokonywał jakiś prób naprawy czy mam obowiązek zwrot przyjmować.
Jezeli tak to kto ponosi koszty wysyłki towaru.

(Nie wiem czy to ważne jestem os. fizyczna)