konto usunięte
Temat: Do znawców prawa
od 13 stycznia podpisałem umowę na swiadczenie uslug telefonicznych z PLEY . Wziąłem opcje bez telefonu PLEY 65 a mam płacić abonament 45 zł. Przedtawiciel mnie oszukał bo mowił ze mogę uaktywnic sobie opcje za 15 zł dodatkowo , minuty darmowe do PLEy. Ostatnio chciałem uaktywnic, niestety nie udalo sie, gdy poszedlem z reklamacją stierdzil ze nie doczytałze nie ma tego w ofercie i mnie przeprasza ale umowe podpisalem. Rowniez nie moge odbierac i wysylac MMS. Moj telefon to SPV M650. Przedstawiciele pleya twierdzą ze takiego telefonu nie mają w ofercie wiec nie mają konfiguraacji. Przechodzac do pley z telefonem swoim nikt nie mowil ze nie bedzie uslugi mms,tak wiec UMowa nie jest w pelni realizowana przez pley. Pley powinien miec konfiguracje do kazdego telefonu i zatrudnic po to informatykow, To nie jest wytłumaczenie ze nie mają w ofercie takich telefonowCzy w związku z tym moge zerwac umowe?Zdzisław Dziura edytował(a) ten post dnia 27.01.09 o godzinie 20:41