Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

W ramach projektu, który realizujemy dla naszego klienta poszukujemy konsultantów/trenerów do prowadzenia 3 konferencji (dla 200 osób każda) oraz 22 szkoleń (dla około 20 osób każde) w całej Polsce.
Tematyka projektu dotyczy "Nowoczesnych metod zarządzania sądami (wdrożenie)”
Poszukujemy 10 konsultantów/trenerów spełniających wymagania:
- 10 osób pełniących rolę konsultantów/trenerów,
- każda z nich posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze publicznym
- posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/szkoleń,
- w tym jedną osobą posiadającą dodatkowo wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu kadrami w wymiarze sprawiedliwości,
- w tym jedną osobę posiadająca doświadczenie w zakresie zarządzania finansami w sektorze publicznym

Projekt, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zakłada stworzenie systemu kształcenia ustawicznego pracowników wymiaru sprawiedliwości. Docelowym rezultatem projektu będzie przygotowanie scenariuszy szkoleń i programów kształcenia ustawicznego kadr w sądach powszechnych, ukierunkowanych na stworzenie i utrzymywanie pożądanego profilu kompetencyjnego kadry zarządczej i pracowników sądów.

Potrzebujemy CV trenerów/szkoleniowców oraz stawkę za 8h szkolenie/konferencję.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani współpracą przy tym projekcie, proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie,
Artur Półgrabia
ECevent
artur.polgrabia@ecevent.pl

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam serdecznie

Co zrobić, aby wystąpienie/szkolenie było zawsze fascynujące dla odbiorców? Czy możliwe jest, aby na kilka tysięcy wystąpień, nigdy nie zdarzył się "trudny" uczestnik?

Aby skutecznie przekazywać wiedzę i motywować swoich współpracowników, dobrze jest znać zasady działania umysłu. (W książkach i na wykładach w większości tego nie ma)
Aby podnieść swoją wiedzę i umiejętności na wyższy poziom zapraszam na na 2 dniowy warsztat I cz. szkolenia 11-12 grudnia 2014r.

pt. „ Mistrz wystąpień cz. I "

Podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem wynikającym z piętnastoletniej praktyki trenerskiej (ponad 30 000 osób, ok. 20 000 godzin wystąpień, być może najwięcej w Polsce).

Z podobnego zakresu szkoliłem m.in.: rzeczników prasowych, osoby które zostały prezydentami miast i senatorami, wielu prezesów korporacji i trenerów biznesu

Szkolenie skierowane jest do osób z pewnym doświadczeniem, zajmujących się prowadzeniem wystąpień przed grupą.

Szkolenie to jest pierwszą częścią sześciodniowego cyklu szkoleń, oparte jest na najnowszych odkryciach skutecznej komunikacji, psychologii perswazji, NLP i autorskich metodach wypracowanych przez 30 lat doświadczenia zawodowego. Oprócz poznawanych nowych technik i ćwiczeń budujemy całościowy wizerunek, wraz z sesją zdjęciową wybitnego fotografa na koniec całego cyklu. Każdy z uczestników otrzyma również swój materiał filmowy ze szkolenia.

Szkolenie ma charakter warsztatowy z pracą indywidualną i wykorzystaniem kamery.

W programie m.in.:

Jak zafascynować swoim wystąpieniem, czym jest hipnoza i jak stosować "hipnozę bez hipnozy".
Jak działają pewne słowa, zwroty na umysł jak to wykorzystać aby nie odnosić odwrotnego rezultatu.
Jakimi różnymi strategiami kierują się ludzie w myśleniu, przetwarzaniu informacji i podejmowaniu decyzji.
Jak trafić do każdego jego argumentami (inne go nie przekonają).
Jakimi zachowaniami (w większości nieświadomymi) zrażamy innych do siebie i zmniejszamy własny autorytet.
Jak z poszanowaniem zdania rozmówcy radzić sobie z zastrzeżeniami (autorska metoda radzenia sobie na kilkanaście różnych sposobów).
Jak zjednywać sobie wszystkich.
Jak stosować różne narzędzia największych światowych szkoleniowców, kaznodziei, oratorów (strategie, kotwice, po co i jak się poruszamy, jak wpłynąć na odpowiednią półkulę umysłu, stosowanie pętli itp).
Jak można wpłynąć na negatywne przekonania u uczestników aby chcieli sobie sami je pozmieniać.
Jakie podstawowe błędy (z powodu braku szerokiej wiedzy w Polsce w tym temacie) popełnia ponad 99%!!!!! osób przy swoich wystąpieniach.
Jak wywoływać na życzenie odpowiednie stany emocjonalne u grupy.
Jak zarządzać własnym stanem emocjonalnym, aby był od nas zależny a nie od innych.
Jak przekazywać wiedzę innym aby w większym procencie była przyjęta i stosowana.
Jak wzbogacić i wzmocnić własny styl.

Nazywam się Piotr Kotulski (53 l.) od 15 lat zajmuje się tylko i wyłącznie szkoleniami we własnej Firmie Centrum NLP. Z doświadczenia wiem, że nie ma uczestników trudnych, przeszkadzających, nieuważających, i to czy wystąpienie się podoba - to zależy tylko od nas. Wiadomo, że nikt nie ma monopolu na wiedzę i każdy popełnia błędy, ale przez te lata nie zdarzył mi się jeszcze niezadowolony uczestnik (może miałem szczęście).

Z uwagi na warsztatową formę zajęć grupa liczyć będzie tylko 5-7 osób. Intensywne szkolenie odbędzie sie w Warszawie w godz. 10 - 20 (czw.11.12) i 8.30 - 17 (pt. 12.12) w cenie 1 570 zł netto + 23% VAT (w cenie pełny catering z obiadami)

Możliwość przeprowadzenia szkolenia indywidualnego lub innych szkoleń dla współpracowników w różnych zakresach.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Piotr Kotulski
22 424 55 91
604 177 307
http://centrumnlp.rubikon.pl
Agata Kocierz

Agata Kocierz Kierownik ds.
administracyjno-praw
nych PB BAUMAR Sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szanowni Państwo,

firma bit Polska poszukuje kadry do realizacji usługi „Świadczenie działań aktywizacyjnych dla osób długotrwale bezrobotnych” w miejscowościach:
1. Warszawa
2. Ostrołęka
3. Wołomin
4. Szydłowiec

Przypuszczalny czas realizacji usługi: od marca 2015 r. do marca 2016 r. z możliwością przedłużenia współpracy.

Poszukujemy:

1. Koordynatorów, którzy muszą spełniać poniższe warunki
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych lub pozostających bez zatrudnienia lub w zakresie zasobów ludzkich lub w zakresie zwolnień monitorowanych,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu realizacją usług w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych lub pozostających bez zatrudnienia

1.1 Zadania koordynatora:

a) przeprowadzenie rekrutacji (podział osób skierowanych przez Zamawiającego)
b) dokonanie diagnozy sytuacji zawodowej bezrobotnych – bilans otwarcia
c) przygotowanie projektu działań aktywizacyjnych dla bezrobotnych,
d) przeprowadzenie aktywizacji bezrobotnych zgodnie z zadeklarowaną w ofercie koncepcją,
e) prowadzenie pośrednictwa pracy,
f) doprowadzenie bezrobotnych do podjęcia odpowiedniej pracy trwającej przez okres
co najmniej 14 dni,
g) wspieranie bezrobotnych w utrzymywaniu odpowiedniej pracy, w szczególności poprzez monitorowanie ich losów po podjęciu odpowiedniej pracy lub utrzymywanie kontaktu z ich pracodawcą oraz w razie konieczności wspieranie w podjęciu kolejnej pracy,
h) rozliczenie wykonanego zamówienia,
i) udział w ocenie efektów działań aktywizacyjnych.

2. Kadry opiekunów, którzy muszą spełniać poniższe warunki:
- 2 lata doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych lub pozostających bez zatrudnienia w zakresie poradnictwa zawodowego lub pośrednictwa pracy.

2.1. Zadania opiekuna: ( jeden opiekun może mieć pod opieką max. 80 os.)

a) przeprowadzenie rekrutacji (podział osób skierowanych przez Zamawiającego)
b) dokonanie diagnozy sytuacji zawodowej bezrobotnych – bilans otwarcia
c) przygotowanie projektu działań aktywizacyjnych dla bezrobotnych,
d) przeprowadzenie aktywizacji bezrobotnych zgodnie z zadeklarowaną w ofercie koncepcją,
e) prowadzenie pośrednictwa pracy,
f) doprowadzenie bezrobotnych do podjęcia odpowiedniej pracy trwającej przez okres
co najmniej 14 dni,
g) wspieranie bezrobotnych w utrzymywaniu odpowiedniej pracy, w szczególności poprzez monitorowanie ich losów po podjęciu odpowiedniej pracy lub utrzymywanie kontaktu z ich pracodawcą oraz w razie konieczności wspieranie w podjęciu kolejnej pracy,

Forma nawiązania współpracy:

Umowa zlecenie lub umowa o świadczeniu usług w przypadku osób prowadzących własną działalność gospodarczą (Faktura VAT)

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o przesłanie CV na adres:
agata.kocierz@bit-polska.pl

Pozdrawiam
Agata Kocierz
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu

Zygmunt Dolata
T: 601 738 627
E: zygmunt.dolata1@neostrada.pl

Lista szkoleń i warsztatów

1. Menedżerskie
a. Trening umiejętności menedżerskich
b. Przywództwo
c. Cykl komunikacyjny w zarządzaniu pracownikami
d. Efektywność osobista i biznesowa
e. Wystąpienia publiczne i prezentacje
f. Mentoring
g. Coaching menedżerski
h. Przedsiębiorczość
i. Efektywność osobista i biznesowa
j. Psychologia szefa
k. Cykl komunikacyjny w zarządzaniu
l. Zarządzanie przez cele
m. Motywowanie podwładnych
n. Savoir-vivre w biznesie, Etykieta biznesowa
o. Team building
p. Rozwój osobisty
q. Autoprezentacja – techniki skutecznej autoprezentacji
r. Rozwój innowacyjności i kreatywności
s. Warsztat antystresowy
t. Techniki asertywne
u. Kierowanie pracownikami 50+
v. Kierowanie pracownikami – pokolenie Y
w. Etyka biznesu

2. Szkolenia dla produkcji dla HR, kierowników produkcji, mistrzów, brygadzistów
i pracowników produkcji
a. Kierowanie pracownikami na hali produkcyjnej
b. Motywowanie pracowników
c. Dyscyplinowanie – prowadzenie rozmów dyscyplinujących ze współpracownikami
d. Techniki komunikacji, wyznaczania celów i zadań
e. Kierowanie projektami
f. Zarządzanie zmianą na hali produkcyjnej
g. Kaizen, Gemba Kaizen i 5 S

3. Zarządzanie
a. Zarządzanie zmianą
b. Zarządzanie konfliktem
c. Zarządzanie stresem
d. Wypalenie zawodowe
e. Zarządzanie kryzysowe
f. Zarządzanie sobą w czasie – Planowanie i organizacja czasu pracy
g. Zarządzanie sprzedażą
h. Telepraca – praca przyszłości
i. Zarządzanie procesem sprzedaży
j. Zarządzanie projektami

4. Szkolenia sprzedażowe
a. Techniki sprzedaży
b. Zaawansowane techniki sprzedaży
c. Sprzedaż wiązana i dodatkowa
d. Trudny klient i trudne sytuacje w sprzedaży
e. Utrzymanie klienta
f. Negocjacje handlowe
g. Negocjacje biznesowe
h. Negocjacje windykacyjne
i. Negocjacje miedzykulturowe
j. Telemarketing – sprzedaż telefoniczna
k. Obrona ceny i marży
l. Prospecting –poszukiwanie Klienta
m. Profesjonalna obsługa Klienta
n. Sprzedaż wiązana i dodatkowa
o. Zarządzanie relacjami z klientem
p. Telemarketing
q. Merchandising – źródła i metody poszukiwania klientów
r. Coaching sprzedażowy

5. Komunikacyjne
a. Komunikacja interpersonalna
b. Radzenie sobie ze stresem, konfliktem i emocjami
c. Emisja głosu
d. Retoryka i wystąpienia publiczne
e. Trening relaksacyjny
f. Skuteczna komunikacja z podwładnymi
g. Organizacja spotkań i zebrań
h. Manipulacja i perswazja
i. Wywieranie wpływu
j. Asertywność – techniki asertywnej odmowy. Radzenie sobie z krytyką

6. HR – zarządzanie zasobami ludzkimi
a. Rekrutacja i selekcja
b. Metody rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej
c. SOOP – System Ocen Okresowych Pracowników
d. Badanie satysfakcji pracowników
e. Ścieżki karier
f. Systemy motywacyjne
g. Zarządzanie szkoleniami. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
h. SOOP Projektowanie Systemu Ocen Okresowych pracowników
i. Tworzenie profili kompetencyjnych
j. Wartościowanie stanowisk pracy,
k. Badanie satysfakcji pracowników

7. Marketing
a. Promocja sprzedaży
b. Trade marketing

8. Coaching
a. Life coaching
b. Coaching rozwojowy
c. Coaching menedżerski
d. Coaching sprzedażowy

9. Out door
a. Zewnętrzne szkolenia integracyjne – komunikacja, podejmowanie decyzji, kierowanie, współpraca, zaangażowanie,

10. Szkolenia dla sekretarek i asystentek

11. Logistyka
a. Metody oceny dostawców

Zapraszam do współpracy!
Monika Walczak

Monika Walczak Partner Zarządzający

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

SZKOLENIE DOSKONALĄCE WARSZTAT TRENERSKI

Skąd się bierze stres w trenerze? – czyli jak radzić sobie ze stresem w pracy szkoleniowca

Zapraszamy wszystkich trenerów, szkoleniowców i coachów, którzy w pracy odczuwają stres, chcą go przepracować i zamienić na pozytywną i twórczą pracę z ludźmi.

Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie:
- zarządzania stresem zawodowym
- radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- efektywnego odpoczywania

Po co jest to szkolenie?

Jeśli praca trenera oprócz satysfakcji przynosi ci przykre napięcie

Jeśli praca trenera nie daje ci satysfakcji, ponieważ więcej w niej stresu i napięcia niż radości tworzenia sytuacji edukacyjnej

Jeśli na sali szkoleniowej dopada cię poczucie niemocy i bezradności i nie wiesz, skąd się ono bierze

Jeśli zdarza ci się, że podczas pracy zaczynają ci drżeć kolana, czujesz suchość w ustach i ścisk w gardle, a myśli blokują ci się w głowie i nie chcą wyjść pod postacią słów

Jeśli masz czasem wrażenie, że stres odbiera ci zmysły i zaczynasz bredzić, a Twoim celem jest mówić z sensem i na temat

Jeśli zmagasz się z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi – „natrętny gaduła”, „nieobecny arbiter”, „loża szyderców”, „uczestnik nie-bo-nie” – i chcesz znaleźć skuteczne dla siebie metody reagowania

więcej na www

więcej na FB
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

WYJĄTKOWA X GALA EUROCASH NA ŚLĄSKU!

Mamy zaszczyt zaprosić Cię do udziału w wyjątkowym projekcie związanym z profesjonalną finansową edukacją. Podczas 4 godzinnego darmowego szkolenia, odbywającego się w ekskluzywnym chorzowskim hotelu, wystąpi aż 5 mówców. Każdy z nich na podstawie swoich licznych zawodowych sukcesów przekaże sprawdzoną w praktyce wiedzę, dotyczącą sposobów osiągania finansowej wolności. Jest to niepowtarzalna okazja do zdobycia nowych umiejętności, których nie uczą w szkole, ani na studiach.

http://galaeurocash.zlotemysli.pl/ (darmowa rejestracja oraz wstęp)


Obrazek


KTO POWINIEN UCZESTNICZYĆ W X EDYCJI GALI EUROCASH?

- Osoby, którym zależy na podnoszeniu kompetencji związanych z finansową edukacją
- Przedsiębiorcy, którzy chcą zwiększyć zyski prowadzonych przez siebie biznesów
- Studenci rozpoczynający swoją zawodową karierę
- Ludzie nastawieni na ciągły rozwój swoich umiejętności

http://galaeurocash.zlotemysli.pl/

Naszym głównym celem jest przekazanie praktycznej wiedzy, którą każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać w swoim życiu zaraz po zakończeniu szkolenia. Przedstawiamy rozwiązania będące rezultatem naszych wieloletnich doświadczeń i zawsze stawiamy na konkrety!
Aleksandra Chmiel-Karakuła

Aleksandra Chmiel-Karakuła Content Marketing
Specialist

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szkolenie otwarte.
-szkolenia z komunikacji
-liderstwa
-motywowania
-sprzedaży
-ECDL
-asertywności etc.

Lista szkoleń i miejscowości:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenia.html?&f%...

Pozdrawiam i zapraszam do zapisów.
a.chmiel@poczta.pl
Karol Lentas

Karol Lentas główny księgowy
spółdzielni
mieszkaniowej,
właściciel Kra...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam na szkolenia dla spółdzielni mieszkaniowych:
Wszystkie szczegóły pod adresem http://kcrp.pl
lub g+
https://plus.google.com/u/0/b/117294017226796183969/+Kr...

lub F:
https://www.facebook.com/kcrpszkolenia

Szkolenia w lutym:
Ochrona danych osobowych w spółdzielni mieszkaniowej:
http://www.kcrp.pl/index.php/25-strona-glowna/41-ochro...

Windykacja należności w spółdzielni mieszkaniowej:
http://www.kcrp.pl/index.php/25-strona-glowna/39-windy...

Vat w spółdzielni mieszkaniowej z Panią Elżbietą Rogalą

http://www.kcrp.pl/index.php/25-strona-glowna/31-podat...
http://www.kcrp.pl/index.php/25-strona-glowna/32-podat...
Sławomir M.

Sławomir M. SM-Consulting
Właściciel

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam,
zapraszam do udziału w organizowanym przez ASM Agata Michałowska szkoleniu: TPM – Kompleksowe Produktywne Utrzymanie Ruchu, połączonym z wizytą benchmarkingową u światowego producenta wieczek twist-off.


Obrazek


Więcej informacji na stronie: http://asmszkolenia.pl

Sławomir MichałowskiTen post został edytowany przez Autora dnia 06.02.15 o godzinie 02:42
Ewa Zawalska

Ewa Zawalska KUGLARZE -
artystyczna oprawa
wydarzeń

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Kuglarze polecają warszaty m.in

kuglarskie, żonglerskie, chodzenia na szczudłach, pantomimy, skręcania balonów, robienia wielkich baniek mydlanych i inne

http://kuglarze.com.pl

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Akademia TES to jedyny w Polsce intensywny program szkoleniowo-stażowy dla przyszłych trenerów. Jako jedyna Akademia Trenerska, TES została nagrodzona przez Krajowe Ramy Kwalifikacji za efekty kształcenia. ZAPRASZAMY do uczestnictwa w już IV otwartej edycji Akademii Trenerów Trainer's Essential Skills 16 kwietnia 2015!
Więcej szczegółów na: http://www.akademia-trenerow.projektgamma.pl/
Paweł Łukasik

Paweł Łukasik Prezes Zarządu firmy
Grupa Doradcza
Projekt Sp. z o.o.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

KIELCE: BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA TRENERÓW OSÓB w WIEKU 50 + JEDYNE NA RYNKU

Dzień Dobry,
Szanowni Państwo,
Grupa Doradcza Projekt Sp. z o. o. realizując innowacyjny projekt: „PI - Zrozumieć seniora – kompendium metod i narzędzi efektywnego doradztwa i edukacji dla osób w wieku +50”, z przyjemnością zaprasza osoby prowadzące zajęcia dla osób w wieku 50+ do udziału w bezpłatnych szkoleniach, dotyczących specyfiki prowadzenia zajęć dla osób w wieku powyżej 50 roku życia.
 Celem szkolenia jest doskonalenie i kształtowanie umiejętności trenerskich – przygotowanie do prowadzenia zajęć z osobami w wieku 50+.
 Bezpłatne szkolenia organizowane będą do maja 2015 r.
Do projektu zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w prowadzeniu zajęć - to jest 240 godzin szkoleniowych oraz współpracujące z instytucją szkoleniową posiadającą siedzibę/filię/oddział lub inną jednostkę organizacyjną na terenie województwa świętokrzyskiego.
Miejsce realizacji szkolenia: miasto Kielce – Hotel QUBUS.
Czas trwania szkolenia: 32 godziny/4 dni szkoleniowe. Szkolenia przeprowadzone są w ramach dwóch sesji 2 x 2 dni.
Terminy szkoleń:
- 13-14 marca (I sesja) i 24-25 marca (II sesja),
- 20-21 marca (I sesja) i 17-18 kwietnia (II sesja),
- 27-28 marca (I sesja) i 24-25 kwietnia (II sesja),
- 10-11 kwietnia (I sesja) i 8-9 maja (II sesja).
 Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
 Uczestnikom szkolenia zapewniamy: bezpłatny nocleg, całodzienne wyżywienie, materiały szkoleniowe.
 Szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia, zgodnego z wymogami MEN.
Liczba miejsc szkoleniowych jest ograniczona. O zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu decyduje termin złożenia poprawnie wypełnionych dokumentów zgłoszeniowych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: biuro@gdp-krakow.pl lub telefonicznie na numer telefonu: 12 412 13 00.
Jeśli Państwo nie są zainteresowani udziałem w ww. zajęciach, może ktoś z Państwa znajomych byłby chętny.
Serdecznie zapraszamy.

http://gdp-krakow.pl
Aleksandra Chmiel-Karakuła

Aleksandra Chmiel-Karakuła Content Marketing
Specialist

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Tworzenie oferty handlowej i skuteczna reklama

Szkolenie dedykowane handlowcom, marketingowcom, pracownikom z działu sprzedaży oraz kadrze managerskiej. Klienci w natłoku maili z ofertami nie mają czasu na dokładne zapoznawanie się z otrzymanymi wiadomościami. W ciągu 2 sekund oferta trafia do SPAMu lub jest brana pod uwagę przez Klienta. Większość pracowników jest nie świadoma błędów jakie popełnia, co skutkuje bezproduktywnym czasem przeznaczonym na wysyłanie maili. Tych umiejętności można się jednak nauczyć i zwiększyć skuteczność prowadzonych akcji ofertowych.

Lokalizacja: Do ustalenia
Ilość godzin: 16h
Zapisy:http://www.rns.edu.pl/szkolenia/163-tworzenie-oferty-h...-

Pełen opis: http://www.rns.edu.pl/includes/pdf.php?id=163
Marcin Mańka

Marcin Mańka Trener, Coach,
Konferansjer

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam na szkolenie otwarte prowadzone przez znakomicie ocenianego trenera Marcina Mańkę.

Trenera, który ma profesjonalne przygotowanie do prowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji i prezentacji biznesowych. Wykształcenie psychologiczne oraz ponad dwunastoletnie doświadczenie pracy w mediach i na scenie (TVP 1, POLSAT, RADIO ZET, TVP INFO itp.)

Obrazek


"Gold Star″ – Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

2 dni, Warszawa - 990 zł/netto za osobę.

Więcej informacji na temat szkolenia: http://goldone.pl/szkolenie-otwarte-gold-star-prezenta...

Na szkolenie można zapisać się poprzez fromularz http://goldone.pl/zgloszenie-uczestnika/ lub pisząc na kontakt@goldone.pl

Zapraszam serdecznie!
Przemysław Kutnyj

Przemysław Kutnyj Trener biznesu,
coach, konsultant PR

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam na szkolenie Rozwijaj się osobiście: Wystąpienia publiczne EDYCJA IV. Szkolenie jest przeznaczone maksymalnie dla 8 osób i odbędzie się 25 kwietnia https://www.facebook.com/events/1375157139472926/

Po szkoleniu:

- będziesz skuteczniej przekonywać

- poprawisz dykcję

- udoskonalisz mowę ciała

- oswoisz stres

- unikniesz najczęstszych błędów językowych

- poznasz podstawy dress code'u

Warsztaty doskonalą w 6 ważnych aspektach wszelkich wystąpień, podnosząc osobistą i zawodową skuteczność. Dzięki nim uczestnicy będą mogli poznać m.in. klasyczne reguły argumentacji i przekonywania, poprawić wymowę, pozbyć się podstawowych błędów językowych, poprawić mowę ciała, jak i odkryć własny styl wypowiedzi. Poznają ponadto podstawy dress-code'u, techniki łagodzące stres, jak również wybrane skuteczne sposoby zapamiętywania materiału.

Koszt: 180 zł.

Termin: 25 kwietnia w godz. 9.00-18.00 (godzinna przerwa w trakcie).

Miejsce: Centrum Szkoleniowe EUROPROFES, ul. Czerska 14, Warszawa

Warunkiem uczestnictwa jest:
1) przesłanie swojego zgłoszenia na adres biuro@ontimepr.pl oraz
2) dokonanie opłaty za szkolenie na nr konta ING Bank Śląski nr 38 1050 1924 1000 0023 1156 8709. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia oraz własne imię i nazwisko.

(Na życzenie możliwe jest wystawienie faktury VAT - proszę wówczas o przesłanie danych na biuro@ontimepr.pl)

O prowadzącym:
Nazywam się Przemysław Kutnyj. Zajmuję się działalnością szkoleniową od 2006 r. (m.in.: Interia, Polmed SA, Polbrand, Money Expert SA, Ad Publica Connect, Complex, Twoja Księgowość SA, Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, szkolenia indywidualne); jestem związany z branżą public relations od 2005 r.; ukończyłem: polonistykę Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją edytorsko-wydawniczą, studia podyplomowe z zakresu public relations Szkoły Głównej Handlowej, liczne inne kursy doszkalające, w tym kurs retoryczny w Polskiej Akademii Nauk, szkolenie mikrofonowe w Polskim Radiu czy z relacji interpersonalnych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej; mam certyfikaty trenera Uniwersytetu Warszawskiego, w tym na poziomie zaawansowanym. Aktualnie rozwijam się jako coach.
Prowadzę własną działalność szkoleniowo-doradczą pod nazwą ON TIME PR. W miarę możliwości popularyzuję także wiedzę dot. najlepszych praktyk retorycznych i językowych. m.in. poprzez mikroblog DOBRA MOWA.

Zapraszam:-)
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam
Zapraszam na bezpłatne szkolenia http://poswojsku.info z zakresu: Marketing, Zarządzanie, Zarządzanie personelem, Pozyskiwanie dotacji Unijnych.
Serdecznie zapraszam :) i pozdrawiam
Sylwia Rządkowska

Sylwia Rządkowska Kierownik Pionu
Hotelowego

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Hotelu SPA&Wellness Diament w Ustroniu.

Centrum Szkoleniowo–Konferencyjne Hotelu Diament to idealne miejsce na zorganizowanie różnorodnych spotkań biznesowych, szkoleń, seminariów czy konferencji.

Do dyspozycji naszych gości oddajemy :
• 121 komfortowych pokoi o standardzie 4* i 3*,
• kompleksowo wyposażone sale mogą pomieścić łącznie 400 osób,
• bezpłatna strefa Wellness: basen z gwieździstym niebem, brodzik z podwyższoną temperaturą wody, hydromasaże, przeciwfala, jacuzzi, klimatyzowana sala fitness
• nowoczesne gabinety SPA, Baby SPA,Restauracja Atmosfera z letnim tarasem i widokiem na góry
• Bar H2O z widokiem na basen,
• bezpłatna wypożyczalnia rowerów górskich i sprzętu do Nordic Walking
• bezpłatny internet na terenie całego hotelu

Zapraszam do odwiedzenia naszej strony http://www.hotelediament.pl

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam,
Sylwia Rządkowska
Tel: 512 971 459

ul. Zdrojowa 3, 43-450 Ustroń
tel. 033/ 854 33 91 , kom. 512971459
faks 033/ 854 11 59
mail: srzadkowska@hotelediament.pl
http://www.hotelediament.pl
Aleksandra Chmiel-Karakuła

Aleksandra Chmiel-Karakuła Content Marketing
Specialist

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

HR outsourcing

Prowadzę warsztaty i działania doradcze w całej Polsce. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z rozwoju osobistego oraz wspieram firmy w obszarze HR (rekrutacja pracowników, tworzenie planów rozwoju i budżetów szkoleniowych) oraz w kreowaniu wizerunku.

Dodatkowo zapraszam na moją stronę, na której szczegółowo opisany jest zakres moich działań

http://www.aleksandrachmiel.pl

Zachęcam też do kontaktu
aleksandrachmiel@mail.com

https://www.facebook.com/chmielconsulting
Ewa Kastory

Ewa Kastory Senior partner,
House of Skills

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Trwa rekrutacja do XVII Edycji Szkoły Treningu Grupowego prowadzonej przez Halinę Nałęcz-Nieniewską. Zapraszamy trenerów, coachów,menedżerów, ludzi pracujących z grupami. Zaczynamy już we wrześniu.

http://www.szkolatreningugrupowego.pl/
Mirosław Smużniak

Mirosław Smużniak Trener handlu
internetowego,
wykładowca kilku
uczelni wyż...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zastanawiłeś się „jak zwiększyć sprzedaż na Allegro” lub „jak sprzedawać lepiej /więcej w sklepie internetowym”, „jak robią to ci najwięksi sprzedawcy”, „jak sobie poradzić z funkcją trafność”.
Te i inne pytania spowodowały, że dziś przygotowaliśmy program specjalnie dla praktyków. Dowiedz się więcej:

http://proallegro.pl/

Interesując się sprzedażą internetową zapewne wiesz, że:

- przeprowadzenie Audytu aukcji to koszt średnio 500 PLN
- 1,5 godziny konsultacji to średnio koszt 90 zł
- szkolenie z zakresu sprzedaży internetowej to średnio 399 zł.

Dla początkujących sprzedawców łączny koszt 989 zł. jest bardzo wysoki, a dla osób długo funkcjonujących wzbudza obawy „czego nowego się dowiem”. Wychodząc naprzeciw naszym klientom projekt organizowany jest we wsparciu dwóch firm dlatego jest to inwestycja o wartości od 349 zł. A zatem zaoszczędzisz prawie 65% kosztów, a tym samym możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 30%, jak nasi klienci którzy wprowadzili proponowane przez nas zmiany.
Zapisz się już dziś.

Następna dyskusja:

Pilnie poszukuje eksperta o...




Wyślij zaproszenie do