Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012
COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW
Warsztaty 20-21 sierpnia, WARSZAWA.
Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:
- określisz
korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz
najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
-
zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć
skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak
komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać
list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą
historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać
treści do publikacji w internecie.
Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.
Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Po szkoleniu:
*
będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
*
obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
*
poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?
2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne
3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom
4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne
5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 20-21 sierpnia 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: letnia obniżka – wakacyjna cena: 1190 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni
ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________
Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca
Z a p r a s z a m y
_________________________________
Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:
- szczegóły na stronie
http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________