Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012


Obrazek


Szkolenie: VSM - Value Stream Mapping
Termin: 11 - 12.08.2012 r.
Miejsce: Katowice

Kierunek zmian każdej organizacji podyktowany jest zrozumieniem potrzeb Klienta oraz identyfikacją wartości, które stanowią dla niego o atrakcyjności produktu, bądź usługi. Realizując proces produkcji należy się zastanowić, które czynności wpływają na oczekiwaną wartość przez Klienta. W przypadku braku znaczenia niektórych wartości z punktu widzenia odbiorcy, taka produkcja jest nie opłacalna, ponieważ generuje tylko dodatkowe koszty wytworzenia. Jest to moment w którym zauważalne stają się elementy marnotrawstwa. Aby wyeliminować owe marnotrawstwo należy podjąć kroki związane z wykorzystaniem narzędzia Mapowania Strumienia Wartości.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów, zapraszamy na szkolenie dotyczący powyższego narzędzie metodologii Lean Manufacturing.

Szczegółowe informacje o naszych szkoleniach na stronie:
http://szkoleniatwarde.pl/
oraz pod numerem: +48 32 445 38 38

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012


Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012

Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPMN)


Obrazek


Termin szkolenia: 7-8 sierpnia 2012r.; 2-3 października 2012!
Miejsce: Warszawa
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński

Program szkolenia:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
4. Zakończenie, dyskusja

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz zapisy!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturoKarolina M. edytował(a) ten post dnia 26.07.12 o godzinie 09:54
Małgorzata U.

Małgorzata U. EURO WORK- SZKOLENIA
HR, Katowice

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012

Jesteśmy Instytucją Szkoleniową wpisaną do RIS w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach pod nr 2.24/00001/2012.
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem umiejętności z zakresu selekcji oraz rekrutacji kandydatów do pracy za granicą na profesjonalne szkolenie w zakresie:
SPECJALISTA DS REKRUTACJI NA RYNKI ZAGRANICZNE - SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW

Oferowane Państwu szkolenie jest 2 dniowe, zakończone uzyskaniem zaświadczenia.

Program szkolenia:
Agencja zatrudnienia- wyjaśnienie i omówienie  pojęć.
Prawa i obowiązki agencji zatrudnienia.
Wyjaśnienie  przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Zasady współpracy agencji zatrudnienia z pracodawcą zagranicznym.
Specyfika rekrutacji zagranicznej – rekrutacja na rynku polskim a na rynkach zagranicznych - podobieństwa - różnice.
Wyjaśnienie pojęcia rekrutacja.
Tworzenie opisu stanowiska pracy.
Nauka tworzenia ogłoszeń  o pracę.
Serwisy pracy- odpowiednie do rekrutacji na rynki zagraniczne.
Inne metody dotarcia do odpowiednich kandydatów w zależności od wymagań pracodawcy.
Wyjaśnienie pojęcia selekcja.
Zebranie wszystkich dokumentów aplikacyjnych.
Nauka analizowania dokumentów aplikacyjnych.
Wstępna selekcja aplikacji najbardziej spełniających wymagania oferty.
Zastosowanie technik naboru kandydatów wobec wyselekcjonowanych osób oraz dokonanie na ich podstawie dalszej selekcji, metody selekcji.
Odpowiednie prowadzenie interview telefonicznego.
Przygotowanie i prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rodzaje pytań na rozmowie kwalifikacyjnej.
Metody sprawdzania języka obcego podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Sporządzenie notatek i raportów z przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
Błędy w postrzeganiu  wpływające na wybór właściwych kandydatów.
Sposoby zbierania i sprawdzania referencji kandydatów  oraz weryfikacja informacji zamieszczonych w CV.
Sporządzanie raportów do pracodawcy zagranicznego z przebiegu procesu rekrutacji w  trakcie i po zakończeniu rekrutacji.
Rodzaje testów jako narzędzi selekcji.
Nauka udzielania informacji zwrotnej kandydatom.
Przygotowanie osób zaakceptowanych przez pracodawcę zagranicznego do wyjazdu.
Rodzaje przekazywanych informacji niezbędnych dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę.
Zorganizowanie wyjazdu pracowników.
Omówienie problemów mogących zaistnieć po wyjeździe osób za granicę i sposoby ich rozwiązania.
Konsekwencje niewłaściwego  doboru kandydata na stanowisko pracy.
Podsumowanie.

Konspekt szkolenia  ma charakter ogólny.
Program szkolenia może być dowolnie modyfikowany z uwzględnieniem potrzeb klienta.
Cena szkolenia: (w siedzibie firmy Katowice)

1200 zł netto + (23 %Vat )

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe do 30 dni po ukończenia szkolenia!
-oraz serwisy kawowe (cena nie obejmuje noclegu)

UWAGA PROMOCJA !!!

900 zł + (23 %Vat )

W celu uzyskania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu z nasza firmą pod numerem telefonu 32 258 05 64 bądź przez adres mailowy szkolenia@eurowork.net.pl

Euro Work
Ul. Słowackiego 10/4
40-093 Katowice
32 258 05 64
http://szkolenia-rekrutacja.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte - sierpień 2012


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 20-21 sierpnia, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 sierpnia 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: letnia obniżka – wakacyjna cena: 1190 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

Następna dyskusja:

Szkolenia otwarte w czerwcu...




Wyślij zaproszenie do