Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek


Trening
umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa


Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu
kompetencji
–zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu
roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który
wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy
z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa


W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż
ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość
dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów
zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych
praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.


Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa


Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej
organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne
skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również
na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z
sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub
przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i
pragną zrozumieć sam proces.

Coaching
On the Job 29-30.11.2012 Warszawa


Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju
swoich pracowników
. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi
celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do
działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w
formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas
zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego
przygotowania
oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop) 


Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek

 FACEBOOK DLA FIRM 


Warsztaty 29 października, Warszawa.

Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 22-23 października, WARSZAWA.

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www? Słowem: sprzedajesz... słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Po szkoleniu – będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 22-23 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek


ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową:

Szkolenia otwarte (Warszawa):
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 16-17 października
- Umowy na usługi i systemy IT - szkolenie - 18-19 października
- Komunikacja IT-Biznes - 7-8 listopada
- Analiza statystyczna w biznesie. Excel 2007/2010 - 14-15 listopada
- Umowy na usługi i systemy IT - warsztaty - 23 listopada
- IT - Business Alignment - 27-28 listopada

Szkolenia zamknięte:
- Komunikacja w zespole projektowym
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów)
- Niezawodność i jakość usług IT
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT
- Diagnozowanie problemów IT
- Marketing usług IT
- Podstawy analizy obiektowej i notacji UML
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną NOWOŚĆ!
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: szkolenia otwarte - 2012

Public relations - stopień podstawowy 
23.10.2012 - 24.10.2012 Kraków
1590 zł



Obrazek


Cel szkolenia


Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w firmie.

Uczestnicy


Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w działach PR oraz kadry zarządzającej małych i średnich przedsiębiorstw inicjującej działania w zakresie budowania wizerunku firmy.
Program

1. Fundamenty budowania strategii wizerunkowej firmy

Definicja i zasady PR
Etyka w działaniach wizerunkowych
Rola misji i wartości firmy w budowaniu reputacji
Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR
Zasoby niezbędne do realizacji działań PR
Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna w firmie jako podstawa budowania wizerunku na zewnątrz

Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania
Wykorzystanie procedur i standardów pracy do budowania wizerunku firmy
Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników
Współpraca z kadrą menedżerską oraz zarządzającą przy realizacji działań PR
Współpraca ze związkami zawodowymi

3. Identyfikacja wizualna firmy

Elementy systemu identyfikacji wizualnej
Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej firmy
Opracowanie merytoryczne materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, filmy
Tworzenie i dystrybucja biuletynów firmowych

4. Budowanie wizerunku firmy w Internecie

Strona WWW firmy a wizerunek
Blogi firmowe
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

5. Imprezy wizerunkowe

Udział w seminariach, konferencjach i targach
Imprezy dla społeczności lokalnych
Spotkania z kluczowymi partnerami

6. Sponsoring

Dziedziny i charakter sponsoringu
Korzyści ze sponsoringu
Wspieranie działań zaangażowanych społecznie

7. Budowanie relacji z mediami

Tworzenie bazy dziennikarzy
Monitoring mediów
Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych
Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Metody


Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: szkolenia otwarte - 2012

Wystąpienia medialne -  22-23.11.2012 - Poznań - 1690 zł



Obrazek


Cel szkolenia


Nabycie umiejętności współpracy z mediami
Rozwinięcie umiejętności autoprezentacji poprzez zgłębienie tajników komunikacji interpersonalnej
Poznanie technik opanowania tremy, oraz efektywnego przygotowania się do wystąpienia medialnego
Zaznajomienie się ze sztuką pracy przed kamerą i z mikrofonem.

Uczestnicy


Rzecznicy prasowi przedsiębiorstw, urzędów i instytucji
Pracownicy działów PR i działów kontaktów z mediami
Pracownicy firm i instytucji, którzy w swojej pracy kontaktują się z mediami
Właściciele firm
Inne osoby zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z kontaktem oraz współpracą z mediami.

Program


1.Elementy komunikacji interpersonalnej werbalnej i niewerbalnej i jej znaczenie podczas wystąpień.

2.Analiza mocnych i słabych w swoim systemie komunikacji.

3.Budowa własnego autorytetu w kontaktach z mediami.

Mówca medialny (cechy i umiejętności)
Praca z głosem

4.Sztuka udzielania wypowiedzi mediom (radiu, prasie, telewizji)

Możliwe sposoby prezentacji w mediach i ich specyfika

5.Techniki odpowiedzi na trudne i niewygodne pytania dziennikarzy

Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy
Dziennikarskie pułapki

6.Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień, opanowanie emocjonalne.

7.Profesjonalny wizerunek, czyli doskonały wygląd podczas wystąpień.

Podstawowe zasady doboru garderoby do wystąpień w telewizji
Psychologia barw i mowa kolorów

8.Wystąpienia medialne

Metody


Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową pod opieką dziennikarki i operatora.
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Uczestnicy ćwiczą także nabytą wiedzę przed kamerą i mikrofonem, rozwiązują case study.

Wystąpienia medialne
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: szkolenia otwarte - 2012

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: szkolenia otwarte - 2012

Mam przyjemność zaprezentować Państwu, legnicką edycję szkoleń biznesowych Agencji SEDNO. Szkolenia te posiadają specjalną opcję „LUKS”. Opcja ta pozwala na realizację wybranych szkoleń nawet dla 1 osoby. Dzięki temu zyskują Państwo pewność i gwarancję, iż szkolenie zostanie zrealizowane w proponowanym terminie i nie będzie uzależnione od procesu rekrutacji.


Obrazek


Zapraszam do udziału w naszych szkoleniach (Legnica):

1. Kreatywność potrzebna jak tlen!: od 20.11.12 do 22.01.2013
– wtorki, 16:30-18:00 - 32,52 zł netto (za spotkanie)

2. Praca w zespole: 20.11.2012 - 290 zł netto
3. Organizacja szkoleń: 21.11.2012 - 230 zł netto
4. Obsługa trudnego klienta: 26.11.2012 - 290 zł netto
5. Savoir-vivre w biznesie: 03.12.12 - 450 zł netto
6. Projektant prezentacji multimedialnych: 06.12.2012 - 121,95 zł netto
7. Grafika użytkowa: 07.12.2012 - 121,95 zł netto
8. Sposoby pozyskiwania klienta: 10-11.12.2012 - 590 zł netto
9. Zarządzanie czasem: 12.12.2012 - 490 zł netto
10. Sztuka prowadzenia szkoleń: 13-14.12.12 – 990 zł netto
11. Konstruktor serwisu internetowego: 13.12.2012 i 20.12.2012 lub 14.12.2012 i 21.12.2012 - 203,25 zł netto
12. Trening menedżerski część pierwsza: 17-18.12.2012 - 990 zł netto
13. Kobieta – lider w biznesie: 19.12.2012 - 290 zł netto

Zapraszamy do kontaktu:


Agencja SEDNO sp. z o.o.
Tel. (76) 722-88-33
Faks (76) 722-88-34
e-mail: biuro@agencjasedno.pl
Więcej szkoleń znajdziecie Państwo,
na naszej stronie internetowej:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

konto usunięte

Temat: szkolenia otwarte - 2012


Obrazek


Witam

Firma Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. zaprasza na szkolenia z zakresu tematyki środowiskowej :

1.Prawo Ochrony Środowiska w teorii i w praktyce z warsztatami z zakresu gospodarki odpadami - zmiany w ustawie odpadowej

Koszt – 855 zł netto – cena promocyjna
Termin: 14-15 lutego 2013 roku Kraków

2.Przygotowanie dokumentacji w zakresie gospodarki odpadami - warsztaty - teoretyczno - praktyczne
Koszt - 400 zł netto - cena promocyjna
Termin: 13 lutego 2013 roku Kraków

3. Przygotowanie raportu do KOBIZE- warsztaty - teoretyczno - praktyczne
Koszt - 400 zł netto - cena promocyjna
Termin: 12 lutego 2013 roku Kraków

4.Pełnomocnik i auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2004
Koszt - 855 zł netto - cena promocyjna
Termin: 07-08 lutego 2013 roku Kraków

Więcej informacji:

http://www.czj-infox.pl
szkolenia@czj-infox.pl

Zapraszamy!!Joanna Płaszewska edytował(a) ten post dnia 28.01.13 o godzinie 10:47

Następna dyskusja:

Szkolenia otwarte w czerwcu...




Wyślij zaproszenie do