Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Oferta szkoleń 2013


Obrazek

PROMOCJE w eduFuturo:
- IT - Business Alignment - 27-28 listopada
15% rabatu przy zapisie dwóch osób z tej samej firmy!
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 29-30 listopada
1 osoba z firmy - 2400 PLN (kolejna edycja już za 2600 PLN!)
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!

NOWOŚCI w eduFuturo:
- Case study – lesson learned czyli seminaria o trudnych projektach IT
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedżersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)

OFERTA 2013 w eduFuturo:
- Komunikacja IT-biznes - 23-24.01.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 29-30.01.2013
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja - 31.01.-1.02.2013
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Mam zaszczyt serdecznie Państwa zaprosić do wzięcia udziału w szkoleniu Coaching Clinic- strategiczne umiejętności z zakresu coachingu managerskiego. Jest to uznane na świecie szkolenie rozwijające strategiczne umiejętności potrzebne każdemu managerowi. Jest ono oparte na światowych standardach zarządzania zespołem i poszerza wiedzę dotyczącą budowania w firmie kultury wyzwalającej potencjał i zaangażowanie pracowników.

Po więcej informacji znajdą Państwo na adresem:

http://businessway.pl/pl/szkolenia-otwarte/item/402-co...

oraz pod adresem mailowym: biuro@businessway.pl

Zapraszam!

Marek Sztomberski
Wice Prezes Zarządu
Business Way Sp. z o.o.
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferta szkoleń 2013


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 11:21
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Oferta szkoleń 2013

.Milena Parfieniuk edytował(a) ten post dnia 23.01.13 o godzinie 09:01

Temat: Oferta szkoleń 2013

Blue Idea. Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniowa. Wspomagamy naszych Klientów w procesie zarządzania firmą, oferujemy także doradztwo w zakresie zwiększenia efektywności prowadzonej działalności.

Prowadzimy szkolenie otwarte „Skuteczna rozmowa handlowa” przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży. Celem szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych uczestników.

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zwiększenie kompetencji w zakresie:
- Poznania etapów rozmowy handlowej
- Skutecznego pokonywania zastrzeżeń Klienta
- Efektywnego rozwiązywania reklamacji
- Przeprowadzania rozmowy z trudnym Klientem
- Pozyskiwania nowego Klienta
- Utrzymywania dobrych relacji z Klientem

Organizujemy szkolenia w maksymalnie 12-osobowej grupie, dzięki czemu możliwe jest efektywne zrealizowanie założeń oraz celu szkolenia.

Nasze szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z naciskiem na umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.

Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia: 25-26 lutego 2013
Miejsce szkolenia: Kraków
Warunki cenowe: Cena za jednego uczestnika wynosi 829 zł netto. W przypadku większej ilości uczestników wytypowanych z jednej firmy, gwarantujemy rabat.

Blue Idea – Sprawdzone rozwiązania w biznesie.

http://www.blueidea.pl

Kontakt:
Milena Parfieniuk Tel. 533 866 900 milena.parfieniuk@blueidea.pl
Anna Pietraszko Tel. 533 868 900 anna.pietraszko@blueidea.pl


Obrazek
Milena Parfieniuk edytował(a) ten post dnia 21.01.13 o godzinie 10:59
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Oferta szkoleń 2013

Odmień swoje życie osobiste i zawodowe w 1 dzień
13.02.2013 Wrocław



Obrazek


Cel szkolenia


Rozwój postaw umożliwiających twórcze rozwiązywanie problemów
Rozwój kompetencji twórczych
Zapoznanie z technikami kreatywnego rozwiązywania problemów
Trening praktycznego stosowania technik i umiejętności w wykonywaniu zadań

Uczestnicy


Osoby, które na stanowisku pracy często napotykają nowe, nie posiadające standardowych rozwiązań zadania. Osoby działające w zmiennym środowisku pracy.

Program


1. Niepowodzenie jako etap procesu twórczego

Ukazanie znaczenia niepowodzenia w drodze do sukcesu
Rozwój umiejętności reagowania na niepowodzenia

2. Rozwój umiejętności twórczego rozwiązywania problemów - techniki

Rozwój umiejętności abstrahowania i stosowanie jej w praktyce
Trening dokonywania skojarzeń
Wykroczenie poza schemat w procesie rozwiązywania zadań

3. „Stare" umiejętności w nowej sytuacji

Poszukiwanie analogii
Trening stosowania poznanych technik w połączeniu z posiadanymi umiejętnościami

Metody


Aktywne warsztaty z wykorzystaniem zarówno pracy indywidualnej, jak i grupowej. Samopoznanie, dyskusja, analiza przypadku, praca w grupie oraz mini wykłady.

Cena: 290 zł netto

Zapraszamy do kontaktu:


Agencja SEDNO sp. z o.o.
Tel. (76) 722-88-33
Faks (76) 722-88-34
e-mail: biuro@agencjasedno.pl
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Temat: Oferta szkoleń 2013

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087

cd@careerdesign.pl

http://careerdesign.pl
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Oferta szkoleń 2013

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany: do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Zasięg projektu: obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Preferowana wielkość firm: małe, średnie przedsiębiorstwa.

Cel projektu: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Uczestnicy otrzymują: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW[/b].

Kadra: zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm, w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Okres realizacji: 8 weekendowych zjazdów - łącznie 120h. Aktualny terminarz.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl
Monika Ochwat - Marcinkiewicz

Monika Ochwat -
Marcinkiewicz
specjalista ds.
Kowencji Karpackie,
kooordynator,
Zarządz...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Zapraszamy przedstawicieli karpackich organizacji pozarządowych (tj. pracowników, członków, wolontariuszy, etc.) na szkolenia pt. „Lider Karpacki”, które odbędą się w następujących terminach:
28 lutego - 2 marca 2013 r. w Ośrodku Szkoleniowo-Rekreacyjnym Groń (34-205 Stryszawa 735B), rekrutacja trwa do 26 lutego
14 - 16 marca 2013 r. w Hotelu Restauracji "BRISTOL" (ul. Krakowska 9, 33-100 Tarnów), rekrutacja trwa do 8 marca
21 - 23 marca 2013 r. w Hotelu Energetyk (ul. Piwarskiego 26, 38-440 Iwonicz Zdrój), rekrutacja trwa do 15 marca

Na szkolenia zapraszamy organizacje pozarządowe zlokalizowane w Polskich Karpatach (województwo małopolskie, podkarpackie i śląskie). Ilość miejsc ograniczona!

Szkolenia są realizowane w ramach projektu „Karpaty łączą – mechanizm konsultacji i współpracy dla wdrażania Konwencji Karpackiej” współfinansowanego w latach 2012-2015 przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
reprezentujesz organizację pozarządową zlokalizowaną w Karpatach
cenisz zasoby naturalne i kulturowe regionu karpackiego i na nich chcesz opierać rozwój lokalny
chcesz efektywniej realizować działania i skuteczniej rozwiązywać problemy
chcesz nawiązać współpracę z innymi przedstawicielami lokalnych społeczności w Karpatach.



Szkolenie jest bezpłatne.
Organizatorzy pokrywają koszty: dojazdu (do 50 zł / osobę) i pobytu uczestników (nocleg i catering) oraz koszt materiałów szkoleniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w szkoleniu.

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie:
http://www.porozumieniekarpackie.pl/228,a,szkolenia-li...
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Oferta szkoleń 2013

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

15 marzec 2013, Warszawa
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
WarszawaAgata Grochowska edytował(a) ten post dnia 25.02.13 o godzinie 11:37
Anna Kowalska

Anna Kowalska Jestem inspiracją
dla innych

Temat: Oferta szkoleń 2013

Ustawienia systemowe Hellingera - różne miasta!

 Słyszałeś o ustawieniach systemowych Hellingera? Brałeś w nich udział? Czy zdajesz sobie sprawę jak wiele mogą odmienić w twoim życiu? Hellinger mówi, że każda rodzina ma wspólną duszę i wspólne sumienie wiążące ze sobą jej członków- czy wiesz, co to oznacza dla Ciebie?  Czy jesteś gotowy, żeby odkryć przyczyny swoich kłopotów i odnaleźć rozwiązanie, szczęście i spokój w życiu? Jeśli tak – metoda Hellingera jest idealna dla Ciebie.
 
 
Hellinger dowodzi, że:
- jesteś nieodzownie związany z losem swoich przodków i możesz niepotrzebnie dźwigać ich brzemię.
- we wszechświecie istnieje uniwersalny porządek rzeczy, który wyznacza działanie wszelkich więzi międzyludzkich
-zaburzenie go, oznacza problemy dla całej zbiorowości
-przywrócenie pierwotnego ładu, pozwala na uzdrowienie relacji międzyludzkich i powrót do stanu normalności, tak aby można było odbudowywać swoje życie, na prawidłowych zasadach, co zapewnia powodzenie i szczęście.
 
 
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ !!!
Wartość inwestycji:  150 ZŁ !!!
 Najbliższy warsztat: Gdańsk 20 kwiecień
 
-mail: biuro@unlimitedgroup.pl
-tel/sms: 533 993 337
-strona organizatora: http://cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html
 
Korzyści dla Ciebie -  ustawienia:
-porządkują splątane i zerwane więzi rodzinne
-przywracają spokój i równowagę.
-zamieniając chaos w harmonię
 
 !!!UWAGA!!!
                W przerwach, w miarę możliwości przewidziane są ćwiczenia z terapii oddechowej oraz technik medytacyjnych
 
 
Więcej o ustawieniach Hellingerowskich:
https://www.facebook.com/unlimitedgroup.polska/events
http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenia-rowojowe/warszta...
 
INNE TERMINY:
Szczecin 18 maj
Warszawa 25 maj
Katowice 15 czerwiec
Wrocław 13 lipiec
Lublin 6 wrzesień
 
!!!ZAPRASZAMY!!!
Unlimited Group Polska
 

!!!ZAPRASZAMY!!!
 
Unlimited Group Polska

Temat: Oferta szkoleń 2013

WARSZTATY "MODA W SIECI"

gdzie: VIAMODA INDUSTRIAL
kiedy: 18 maja 2013
zgłoszenia: kursy@vmi.edu.pl

Zapraszamy na warsztaty „Moda w sieci”, podczas których eksperci: ANSWEAR.com oraz Conceptshop.pl, twórcy jednych z najbardziej znanych w Polsce internetowych platform zakupowych zdradzą jak skutecznie wykreować markę, by osiągnąć sukces.

Podczas kilkugodzinnego spotkania uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się jak "od kuchni" wygląda założenie i prowadzenie sklepu internetowego. Specjaliści z Concpetshop.pl - Magdalena Mazurek i Michał Głagolski wskażą jakie znaczenie przy tego rodzaju przedsięwzięciu ma budowanie społeczności na fanpage, jakie są najskuteczniejsze sposoby promocji oraz jakie regulacje prawne należy wziąć pod uwagę, by szybko i skutecznie zbudować swoją internetową przestrzeń.

Po części warsztatowej odbędzie się cześć praktyczna kursu, którą poprowadzi pani Joanna Kosman -Kierownik Marketingu ANSWEAR.com Ta część skupiona będzie wokół skutecznego tworzenia, kreowania i promowania marki modowej w sieci. Uczestnicy na podstawie licznych przykładów i ćwiczeń dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę atrakcyjną dla polskiego e-konsumenta, jakie znaczenie odgrywa branding zmysłowy oraz jak budować komunikację z klientem poprzez marketing narracyjny.

Konspekt zajęć oraz więcej informacji znajdziecie pod tym adresem:
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy-dla-profesjonalistow

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Oferta szkoleń 2013


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie na kompleksowe kursy z zakresu ochrony danych osobowych w Krakowie w 2013 roku.

Kurs Administratora Bezpieczeństwa Informacji obejmują dwie części:

I część teoretyczna dwudniowe szkolenie dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji, na którym uczestnicy dowiedzą się jak spełniać nowe obowiązki ustawowe odnośnie ochrony danych osobowych, interpretacje GIODO odnośnie rejestracji zbiorów, sposoby zabezpieczenia danych osobowych przedsiębiorców, przykłady rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, poznają obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

II część praktyczna warsztat: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja, jednodniowy warsztat uzupełniający dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI, przygotowanie do kontroli GIODO, a także co najważniejsze zdobycie umiejętności dotyczących opracowania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania. Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.

Terminy szkoleń

13- 15 maja 2013 r. Termin gwarantowany

Cena: 1455 zł netto (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferta szkoleń 2013


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________
Marlena Radomska

Marlena Radomska specjalista d/s
handlowych,
SOFTRONIC

Temat: Oferta szkoleń 2013


Obrazek


Jesteśmy przekonani, że w naszej ofercie każdy znajdzie coś interesującego. Zapewniamy Państwu szkolenia:
▪ dla użytkowników aplikacji biurowych
▪ z zakresu grafiki i projektowania,
▪ autoryzowane szkolenia techniczne Microsoft, Novell i SUSE Linux,
▪ z zarządzania IT - zgodnie ze standardem ITIL,
▪ z zakresu projektowania aplikacji i tworzenia dokumentacji projektowej,
▪ z licencjonowania i zarządzania oprogramowaniem.
Dynamicznie wzbogacamy naszą ofertę wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom. To, czym chcemy przekonać Państwa do skorzystania z naszych usług, to nasze podejście do Państwa czasu. Nie odwołujemy potwierdzonych szkoleń, jesteśmy elastyczni w dostosowaniu programu zajęć do Państwa indywidualnych preferencji. Zależy nam aby mieli Państwo pewność, że zdobędą Państwo najbardziej pożądane informacje a zakres szkolenia wyczerpie wszelkie ważne dla Państwa kwestie. — więcej informacji na stronie http://softronic.pl

Zapraszamy!
SOFTRONIC Sp. z o.o.
ul. Jana Matejki 65a/z
60-771 Poznań
tel./fax.: 61 865 88 40
marlena.radomska@softronic.pl

Obrazek


NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

CZERWIEC 2013

MS-20411 - Administering Windows Server® 2012
Poznań - 03.06.13r.

A-04s - MS Excel - szkolenie średniozaawansowane
Warszawa - 03.06.13r.

MS-20336 - Core Solutions of Microsoft Lync Server 2013
Warszawa - 10.06.13r.

A-05z - MS Project – tworzenie i zarządzanie projektami - poziom zaawansowany
Poznań - 10.06.13r.

MS-6232 - Implementing a Microsoft® SQL Server® 2008 R2 Database
Poznań - 17.06.13r.

A-14 - Microsoft VISIO
Poznań - 19.06.13r.

MS-10777 - [b]Implementing a Data Warehouse with Microsoft® SQL Server® 2012

Poznań - 24.06.13r.

A-04z - MS Excel - szkolenie zaawansowane
Poznań - 24.06.13r.

LIPIEC 2013

MS-10135 - Configuring, Managing and Troubleshooting Microsoft® Exchange Server 2010 SP2
Poznań - 01.07.13r.

MS-50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators
Poznań- 22.07.13r.

SOFTRONIC Sp. z o.o.
ul. Jana Matejki 65a/z
60-771 Poznań
tel./fax.: 61 865 88 40
marlena.radomska@softronic.pl
Serdecznie zapraszamy!
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Oferta szkoleń 2013

Szkolenie z wystąpień publicznych

Firma „W stronę rozwoju” oferuje szkolenia, które pomagają opanować nie tylko techniki prezentacji, ale i tremę – czasem największego wroga nawet najlepiej przygotowanej do wystąpienia osoby. Przybranie odpowiedniej postawy, gesty, mimika oraz tembr głosu mają ogromny wpływ na odbiór tego, co mówimy.

Cele szkolenia:

Uczestnicy podczas szkolenia:
► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną
► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Następna dyskusja:

oferta szkoleń 2014, Kraków




Wyślij zaproszenie do