Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?Jestem ciekawa Waszych opinii na ten temat i jak Wy radzicie sobie z tym tematem jako handlowcy?
Pozdrawiam
Bartłomiej J.

Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

No cóż, wizytówki zawsze przy sobie, neizależnie od tego czy jestem w pracy czy z dzieckiem w piaskownicy. trzeba bywać tu i tam. Seminaria, wykłady, biznesmiksery itp. Zapisać sie do jakiejs organizacji zrzeszającej przedsiębiorców w danym regione. Polecam wykłady i książki Grzegorza Czerniaka, nt. budowania sieci kontaktów.
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

A jak długo pracowałes nad swoją siecią kontaktów tzn kiedy przyniosla ona realne efekty?pozdrowionka
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

a możesz podać konkretny tytuł tego autora?;)
Bartłomiej J.

Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Jolanta Kałucka:
a możesz podać konkretny tytuł tego autora?;)


E, wstyd. Pokręciłem nazwisko :)

http://www.goldenline.pl/grzegorz-turniak
Tytułów nie pamiętam, na pewno znajdziesz u wujka Googla.
Bartłomiej J.

Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Jolanta Kałucka:
A jak długo pracowałes nad swoją siecią kontaktów tzn kiedy przyniosla ona realne efekty?pozdrowionka

To jest proces który nadal trwa. Możesz ze spotkania wynieść 50 wizytówek, ale nic z tego nie wyjdzie. Wszytko zalezy w jakiej branzy szukasz kontaktów.

konto usunięte

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

A może na początek lektura prostych książek, takich jak Sprzedaż i charakter, autorką jest Iwona Majewska-Opiełka, lub Agent z pasją którą napisał James M. Heidema ? tam są pewne podpowiedzi.
No i jedna rada - zawsze pamiętać by prosić klientów o rekomendacje.
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Tomasz B.:
A może na początek lektura prostych książek, takich jak Sprzedaż i charakter, autorką jest Iwona Majewska-Opiełka, lub Agent z pasją którą napisał James M. Heidema ? tam są pewne podpowiedzi.
No i jedna rada - zawsze pamiętać by prosić klientów o rekomendacje.
Tomaszu świetny pomysł z rekomendacjami:)
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

A co myślicie o roznoszeniu ulotek?wiem wiem pomysł stary jak świat ale...od czegoś trzeba zacząć?:)jakie wy macie doświadczenia z tego typu formą reklamy?pozdrawiam
Ewa W.

Ewa W. Finanse i Bankowość

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Jolanta K.:
A co myślicie o roznoszeniu ulotek?wiem wiem pomysł stary jak świat ale...od czegoś trzeba zacząć?:)jakie wy macie doświadczenia z tego typu formą reklamy?pozdrawiam
Jest to dobry pomysł na zainteresowanie klientów z ulicy, ale dużo zależy od hostess które to robią. Smutna pani z ulotką działa wręcz odwrotnie ;)
Gabriela T.

Gabriela T. Dyrektor Oddziału

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Jolanta K.:
W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?Jestem ciekawa Waszych opinii na ten temat i jak Wy radzicie sobie z tym tematem jako handlowcy?
Pozdrawiam
Jolu, powinnaś dzwonić i omawiać się na spotkania. Później dawaj swoim klientom kilka wizytówek i spytaj się wprost, czy mają znajomego, którego mogą polecić. Każdy człowiek wie, że w banku, w ubezpieczeniach i otaczającym nas świecie są plany sprzedażowe. Dlatego nie bój się o tym mówić klientom a sami będą ci podsyłać klientów. Ja tak robię i to działa. Powodzenia

konto usunięte

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Bierzemy zumi lub panoramę firm i dzwonimy, a potem podczas rozmowy z koordynatorem dowiemy się, że ten odcinek to już przerabiany jest w zespole po raz 15 :-))) Wykonujemy naszą własną ulotkę / ofertę, wybieramy multum adresów i składamy ją osobiście, przy okazji starając się dotrzeć bezpośrednio do właściciela firmy / mieszkańca strzeżonego osiedla domków ! Biorąc pod uwagę metodę lejka, mamy szansę że na każde 100 telefonów/rozmów jeden zakończy się sukcesem!!!! Dla najzdolniejszych osiem, przynajmniej tak mówi nam statystyka :-))) Nie należy się zrażać, przecież w ubezpieczeniach istnieje klub zrzeszający agentów, którzy przez przynajmniej trzy lata zbierali składki powyżej 1 mln$. Więc teraz przeliczamy szybko ich prowizję :-))) A jakby co, to w Biedronce kasjerowi już gwarantują 1820 zł brutto - przynajmniej w Warszawie ;-[*]
Bartłomiej J.

Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Tomasz B.:
Bierzemy zumi lub panoramę firm i dzwonimy, a potem podczas rozmowy z koordynatorem dowiemy się, że ten odcinek to już przerabiany jest w zespole po raz 15 :-))) Wykonujemy naszą własną ulotkę / ofertę, wybieramy multum adresów i składamy ją osobiście, przy okazji starając się dotrzeć bezpośrednio do właściciela firmy / mieszkańca strzeżonego osiedla domków ! Biorąc pod uwagę metodę lejka, mamy szansę że na każde 100 telefonów/rozmów jeden zakończy się sukcesem!!!! Dla najzdolniejszych osiem, przynajmniej tak mówi nam statystyka :-))) Nie należy się zrażać, przecież w ubezpieczeniach istnieje klub zrzeszający agentów, którzy przez przynajmniej trzy lata zbierali składki powyżej 1 mln$. Więc teraz przeliczamy szybko ich prowizję :-))) A jakby co, to w Biedronce kasjerowi już gwarantują 1820 zł brutto - przynajmniej w Warszawie ;-[*]


Ja kiedyś słyszałem, na powaznym wykładzie w poważnej instytucji, że pierwszy kontakt/pierwsza rozmowa telefoniczna powinna zostać wykonana przez wyspecjalizowana osobę z call center. Ci ludzie, mają zdecydowanie wyższą skutecznść, niż przeciętny doradca bankowy/finansowy/kredytowy. Naszą rolą jest sfinalizowanie transakcji.
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Ja też jestem za wyspecjalizowanym call center:)zwłaszcza ze mam w tym doswiadczenie tylko w innej branzy.Problem w tym by dotzec do konkretnej branzy spolecznej ktora jest najkrocej mowiac zamknieta klika;)
Bartłomiej J.

Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

do konkretnej branzy spolecznej ktora jest najkrocej mowiac zamknieta klika;)


a konkretnie?
Jolanta K.

Jolanta K. Specjalista
ds.administracji,dor
adca
klienta,specjalista
...

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Bartłomieju podaj jak chcesz email to ci wyjasnie o co chodzi ;)

konto usunięte

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Bartłomiej J.:
Ja kiedyś słyszałem, na powaznym wykładzie w poważnej instytucji, że pierwszy kontakt/pierwsza rozmowa telefoniczna powinna zostać wykonana przez wyspecjalizowana osobę z call center. Ci ludzie, mają zdecydowanie wyższą skutecznść, niż przeciętny doradca bankowy/finansowy/kredytowy. Naszą rolą jest sfinalizowanie transakcji.
Jako były pracownik jednej z wyspecjalizowanych firm CC odradzam takie rozwiązanie. Tam są okrojone szkolenia, gotowe skrypty, ludzi uczy się tylko skryptu i języka korzyści zamiast nastawienia i myślenia sprzedażowego.
Rozwiązanie o którym piszesz sprawdza się jeżeli masz bazę klientów na co najmniej kilkaset osób. Wtedy szkoda Twojego czasu i energii na dzwonienie. Przy mniejszej liczbie osób korzystniej samemu dopilnować wszystkiego albo ciągle kontrolować pracowników CC.
Pamiętaj, że liczy się pierwsze wrażenie i jeżeli ktoś będzie rozmawiał z Twoim przyszłym klientem traktując to jako karę to nie będzie czego później finalizować. Skoro ktoś musi korzystać z zewnętrznych CC to raczej powinien się z nimi rozliczać za efekt.
P. S. Taka historia. Pewien trener, który szkoli m. in. ze sprzedaży wynajmował salę za 800 zł dziennie na swoje szkolenia. Potrzebował jej nawet przez 20 dni w miesiącu. Wychodzi 16 000 zł miesięcznie i wierny klient na lata. Był zadowolony ze względu na dobre warunki i kontakt z właścicielem. Rozwiązał umowę, a wiesz co było powodem? Bardzo niemiła sprzątaczka czepiająca się ludzi chyba za to, że robią w łazience to co się zazwyczaj tam robi. Musiała pracować czyt. biegać ze szczotką w trakcie szkoleń i hałasować w pomieszczeniu obok. Właściciel długo ją zatrudniał i nie mógł/nie chciał sobie poradzić.
Dlatego dla mnie dorada powinien być człowiekiem, który zajmuje się mną od początku do końca i odpowiada za to aby dostał to czego potrzebuje. Zatrudnia człowieka? W porządku, ale nie powinien to być ktoś przypadkowy. Po kilku dniach nie będę sobie w stanie przypomnieć nawet nazwiska osoby, która dzwoniła i mnie olewała, ale będę pamiętał, że ten doradca czy nawet bank, którego on jest pracownikiem nie zrobił czegoś jak powinien. Wszystko pójdzie na ich konto.
Jolanta K.:
Ja też jestem za wyspecjalizowanym call center:)zwłaszcza ze mam w tym doswiadczenie tylko w innej branzy.Problem w tym by dotzec do konkretnej branzy spolecznej ktora jest najkrocej mowiac zamknieta klika;)
Zależy co rozumiesz pod pojęciem wyspecjalizowane CC. To temat na osobną dyskusję na innym forum. Generalnie, jeżeli reprezentują Cię te same osoby w tym CC i wiesz co się dzieje tam to OK, ale nie w sytuacji, kiedy każdego dnia w Twoim imieniu dzwoni inna osoba.

Mistrzami w budowaniu sieci klientów są agenci ubezpieczeniowi i uważam, że są w tym o wiele bardziej zaawansowani niż ktokolwiek. Polecam książki Pawła Nassalskiego - wybitnego praktyka, który pracował jako agent w Nowym Jorku przez kilka lat. Byłem pod wielkim wrażeniem tak praktycznej książki. Posłuży mi jako nieoceniona pomoc przy pisaniu pracy licencjackiej.

konto usunięte

Temat: W JAKI SPOSOB POSZERZACIE SWOJą SIEć KONTAKTóW, KLIENTóW?

Bartłomiej J.:
Tomasz B.:
Bierzemy zumi lub panoramę firm i dzwonimy, a potem podczas rozmowy z koordynatorem dowiemy się, że ten odcinek to już przerabiany jest w zespole po raz 15 :-))) Wykonujemy naszą własną ulotkę / ofertę, wybieramy multum adresów i składamy ją osobiście, przy okazji starając się dotrzeć bezpośrednio do właściciela firmy / mieszkańca strzeżonego osiedla domków ! Biorąc pod uwagę metodę lejka, mamy szansę że na każde 100 telefonów/rozmów jeden zakończy się sukcesem!!!! Dla najzdolniejszych osiem, przynajmniej tak mówi nam statystyka :-))) Nie należy się zrażać, przecież w ubezpieczeniach istnieje klub zrzeszający agentów, którzy przez przynajmniej trzy lata zbierali składki powyżej 1 mln$. Więc teraz przeliczamy szybko ich prowizję :-))) A jakby co, to w Biedronce kasjerowi już gwarantują 1820 zł brutto - przynajmniej w Warszawie ;-[*]


Ja kiedyś słyszałem, na powaznym wykładzie w poważnej instytucji, że pierwszy kontakt/pierwsza rozmowa telefoniczna powinna zostać wykonana przez wyspecjalizowana osobę z call center. Ci ludzie, mają zdecydowanie wyższą skutecznść, niż przeciętny doradca bankowy/finansowy/kredytowy. Naszą rolą jest sfinalizowanie transakcji.

Zarówno w Banku BPH jak i w Amplico AIG Life pierwsze rozmowy / kontakty, nawiązywali pracownicy bezpośrednio zainteresowani zdobyciem klienta ~ sprzedażą produktu. Wiem to z osobistej praktyki zawodowej w latach 1999 - 2007. Ale całkiem możliwe, że w innych firmach są do takich działań wydzielone zespoły.

Następna dyskusja:

kredyt w jenach - jaki bank...




Wyślij zaproszenie do