Temat: pytanie do "bankowców"
Witam,jesteśmy firmą, która posiada sieć koordynatorów i ankieterów na terenie całej Polski. Ostatnio z racji nie zawsze pełnego obłożenia ludzi pracą związaną z badaniami rynku, zaczęliśmy zastanawiać się nad wykorzystaniem obszernej (liczącej ok. 1500 ludzi w terenie) do innych celów "marketingowych". Myślimy między innymi o merchandising'u w punktach usługi bankowej (np. tajemniczy klient czy konfekcjonowanie POS). Piszę do Państwa, bo jesteście związani z tą gałęzią rynku bardz blisko i może możecie wypowiedzieć się na temat ewentualnego zapotrzebowania/sensowności stworzenia takowej usuługi. Czy jest zapotrzebowanie, jak ewentualnie można byłoby w inny sposób wykorzystać naszych ludzi w usługach bankowych.
za każdą odpowiedź lub podpowiedź będę wdzięczny.
pozdrawiam,
Michał WielechowskiMichał Wielechowski edytował(a) ten post dnia 21.02.08 o godzinie 10:10