Magda Chomczyk

Magda Chomczyk Praca z klientem
biznesowym
(e-commerce,
szkolenia, eventy)

Temat: Problem w PEKAO - błąd bankomatu

może ktoś miał podobny problem albo zna procedury w tym banku:
sprawa wygląda następująco:

w połowie lipca tego roku moja przyjaciółka korzystała z bankomatu PEKAO i chciała pobrać sumę 200 zł
Po włożeniu karty wpisała tradycyjnie pin i dokonała wyboru sumy,
po tej czynności bankomat wyświetlił, że nie może dokonać tej operacji, czy coś takiego i oddał karte (środki na koncie były powyżej 2 tys zł) oraz wydał druczek z zapisem operacji, na której widniało, że została pobrana kwota 1000 zł !,

Znajoma sprawdzała konto kilka razy, nie mogąc uwierzyć,
że pieniądze po prostu zniknęły.

Krótko mówiąc: gotówki żadnej bankomat nie wydał, ale na koncie jest 1000 zł mniej
Oczywiście natychmiast podjęła działania w celu wyjaśnienia sprawy:
- pismo z opisem sytuacji kazano jej wysłać do centrali
- otrzymała odpowiedź po ok 10 dniach, że jej opis jest bezzasadny i bank nie przyjmuje reklamacji, ponieważ zapis z bankomatu wskazuje, że operacja została dokonana !
- dalej pisze odwołanie, pracownice banku nie potrafią wyjaśnić
dlaczego tak długo to trwa i jak sprawa się zakończy
- dziś jest już październik a dalej nie ma odpowiedzi !

Czy ktoś został podobnie "okradziony" przez ten bank,
albo słyszał jak przyspieszyć odzyskanie pieniędzy ?
Moja znajoma czeka jeszcze 4-5 dni a potem kieruje sprawe do prokuratury chyba...
Może słyszeliście podobne sytuacje w PEKAO?Magda Szpakowska edytował(a) ten post dnia 06.10.08 o godzinie 11:34