Marzena
N.
senior agent,
Diebold Nixdorf
Temat: Outsourcing bankowy
Outsourcing bankowy to nowa dziedzina w sferze finansowej, która umożliwia nie tylko zmniejszenie kosztów, lecz również po przez doświadczenie zleceniobiorcy polepsza relację z klientem. Proponuję usługi CSP dla banków, a także firm ubezpieczeniowych, dla przedsiębiorstw, które zarządzają masową ilością danych. Outsourcing to nie tylko przeniesienia ryzyka przedsiębiorstwa na firmę zewnętrzną, to również know-how i doświadczenie, to również wysoko wykwalifikowani pracownicy. Posiadamy doświadczenie pracy na różnych systemach bilingowych i CRM, jak SAP, Cordoba, CRM Clarify, system zarządzania dokumentami KIM, DMS, ZAAS i Lotus Notes. W zakresie SAP pracujemy nie tylko w bankowości, lecz również w branży energetycznej. W obszarze finansowym prowadzimy procesy backofficowe w procesie zawiązywania i rozwiązywania umów z klientami, jak również ustalania dla klientów listy TAN, pielęgnacja, kontrola i clearing danych klienta banku. A przy tym zajmujemy się zarządzaniem zaległościami i za pomocą Contact Center w procesie miękkiej windykacji wyjaśnianiem powstałych zaległości płatniczych aż do prawnych rozwiązań, aktualizowaniem danych klientów, ewidencją korespondencji i pozyskiwaniem nowych klientów.Serdecznie zapraszam do współpracy!!!
E-Mail: slota@customer-services-polska.com