Robert
S.
Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje
Temat: Ergonomia placówki banku...
Jak wiadomo jest z tym różnie. Dzisiaj byłem w utworzonej niedawno placówce banku. Obsługa miła i kompetentna (tutaj naprawdę nie mam żadnych uwag!)...jak to ostatnio jest w modzie zaproponowana mi kawę/herbatę.Skorzystałem i usiadłem na wygodnej sofie (musiałem poczekać kilka minut), ale nie miałem już gdzie postawić gorącego kubka, kosz na śmieci tylko za stanowiskiem pracowników (klient może przecież torebkę po cukrze i zużyty kubek zebrać ze sobą).
Niby nic, ale trochę to irytowało. Czy zwracacie uwagę na tego typu rzeczy? Skoro placówka ma być przyjazna klientowi to niech będzie przyjazna w 100%. Poza tym sama oferta banku to przecież nie wszystko...
Nie wspomnę już o tym, że często do placówki banku nie warto jechać autem - brak miejsc parkingowych.