konto usunięte

Temat: Dzisiejsi klienci-coraz bardziej roszczeniowi?

Łukasz Marcin Miernik:
Krzysztof K.:

owszem maja skolenia, ale tak rzadko, ze prosze mi wierzyc, ze niejednokrotnie pracownik oddzialu nie ma czasu wypic w ustawowym czasie wolnym kawy a nie mowiac czytac o wszelkich nowosciach ktorych banki wprowadzaja cale mnostwo. zreszta Pan Robert to lepiej powyzej opisal...
prawda jest taka, ze nie tylko zmienili sie klienci i doradcy ale rowniez zakres obowiazkow pracownika w banku i niejednokrotnie pracownicy zostaja po godzinach nie majac z tego nic a jak sie upominaja o nadgodziny to slysza: droga wolna jesli sie nie podoba!

masz racja Krzysztof. Prawda jest taka, że większość banków wstawia na maksymalny zysk też kosztem swoich pracowników. Pracownicy banków są jedny z najmniej zarabiających. Najmniej oczywiście zarabiaja pracownicy w płacówkach, a oni własnie mają kontakt z klientem. Jeśli chodzi o szkolenia produktowe: Moim zdaniem wystarczy, że pracownicy banku będą dobrze szkoleni w obsłudze klienta i zarządzaniu stresu swojego i klienta. Klient jest człowiekem jak każdy, wystarczy, że się podchodzi do niego ze zrozemieniem, czy ma racje czy nie. Przecież chodzi o nasze FINANSE! Jak pracownik banku mówi 'muszę wysłać majla więc kończmy szybko' ja to słyszę 'Ty nie jesteś dla mnie ważny'. Jak pracownik mówi że 'przepraszamy kolega wprowadził Pana w błąd' ja to słyszę 'kolega nie szanował Pana pieniędze, które Pan ciężko zarabił, a ja jestem niewiarogodny bo nie chcę się podpisac pod tym co mówię, nawet gdyby było to błędne.' Dla Waszych infoirmacji:

1. Bank PKO S.A. PKO BP ocenia, że w III kwartale 2007 r. zysk netto będzie nie gorszy od zysku osiągniętego w II kwartale. W III kwartale bank utrzymał dynamiki wzrostu dochodów i kosztów z ubiegłych okresów - poinformował Rafał Juszczak, prezes PKO BP.
"Wygląda na to, że zysk za III kwartał nie będzie gorszy od II kwartału" - powiedział Juszczak. Skonsolidowany zysk brutto uzyskany w II kwartale 2007 roku wyniósł 725,7 mln zł, a zysk netto 611,3 mln zł.
2. bank Millennium - Skonsolidowany zysk netto Banku Millennium w III kw. 2008 roku wyniósł 126 mln zł i był nieznacznie wyższy niż w drugim kwartale tego roku. Po trzech kwartałach 2008 roku zysk netto wzrósł o 11,3 proc. do 378 mln zł - podał bank w komunikacie.

pozdrawiam
Boyco
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: Dzisiejsi klienci-coraz bardziej roszczeniowi?

Nie zdecydowałem się na kartę. Potrzebne mi jest w Nordea bezpłatne konto. W sumie jedyny koszt jaki poniosę w tym przypadku, to 0,60 PLN za przelew. W przypadku posiadania karty koszt wzrósłby do 1,50 PLN miesięcznie.

i całkiem słusznie, po co miałbyś płacić za kartę, która być może nie jest Ci potrzebna ;-)

rozwalają mnie banki, które nie pozwalają otworzyć konta bez płatnej karty debetowej!
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: Dzisiejsi klienci-coraz bardziej roszczeniowi?

Pracownicy banków są jedny z najmniej zarabiających. Najmniej oczywiście zarabiaja pracownicy w płacówkach, a oni własnie mają kontakt z klientem.
banki mało płacą pracownikom w oddziałach i w związku z tym rotacja na tych stanowiskach jest b.duża (cierpi na tym oczywiście jakość, bo klientów często obsługują przypadkowe osoby), z tego też powodu banki nie szkolą nowych pracowników, bo po co wydawać na kogoś kto się wyszkoli i pewnie za chwilę odejdzie do konkurencji, która lepiej płaci...

gdyby pracownicy byli lepiej opłacani to tak chętnie nie zmienialiby pracy, wtedy też opłacałoby się ich szkolić i inwestować w nich, zyskaliby też na tym klienci, którzy byliby obsługiwani przez dobrze zmotywowanych i wyuczonych pracowników ;-)

wygląda jednak na to, że (większości) bankom nie zależy na dobrej obsłudze i utrzymaniu dobrych relacji z klientem, wolą "zaoszczędzić" na pracownikach...

na szczęście konkurencja na rynku coraz większa, świadomość i mobilność klientów również wzrasta, za chwilę nie wystarczy dać ileś tam % klient będzie wygadał profesjonalnej obsługi

konto usunięte

Temat: Dzisiejsi klienci-coraz bardziej roszczeniowi?

Klienci są coraz bardziej wyedukowani ale jest nadal wiele do zrobienia w tym względzie. Z drugiej strony nie może być tak że ja jako klient wiem więcej o ofercie innego banku niż pracownik tego banku ;)
Joanna  Nawłoka-Kraszews ka

Joanna
Nawłoka-Kraszews
ka
Bankowość,
Finansowanie firm.

Temat: Dzisiejsi klienci-coraz bardziej roszczeniowi?

Klienci są "wyedukowani", a doradcy też powinni czasami pełnić rolę Wielkiego Edukatora, jeśli widzą, że KL kolokwialnie mówiąc "nie trybi tematu", ale...nie zdają sobie sprawy (bo ich nie uczą), że 5 minut poświęconych Kl to pamięć po grób i REKOMENDACJE!
Kto tego nie wie, nie powinien sprzedawać.
No cóż, na szkoleniach sprzedażowych o tym zazwyczaj nie mówią;-)

Następna dyskusja:

Polacy coraz bardziej przed...




Wyślij zaproszenie do