Temat: Inżynier Sprzedaży Usług Serwisowych - Automatyka -...

Johnson Controls jest światowej klasy pracodawcą, gdzie pomysłowość i doskonałość są mile widziane.
Jako zdywersyfikowana, nastawiona na rozwój firma, osiągamy wzrost sprzedaży nieprzerwanie od 60 kolejnych lat. Projektujemy i produkujemy wnętrza samochodowe, co pomaga doświadczać jazdy w sposób bardziej komfortowy, bezpieczny i dający więcej radości. Produkty i usługi Johnson Controls podnoszą także komfort, bezpieczeństwo
i efektywność energetyczną budynków. Jesteśmy też światowym liderem w dziedzinie dostarczania baterii używanych w pojazdach, w tym zarówno w konwencjonalnych samochodach i ciężarówkach jak i w pojazdach hybrydowych. Globalną społeczność Johnson Controls tworzy ponad 130,000 pracowników w 75 krajach na sześciu kontynentach. Umożliwianie naszym pracownikom rozwoju, osiągania sukcesów
i doskonałości – oraz zapewnianie im bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia - to dla nas najważniejsze wartości. Cenimy pracę zespołową, prawość i zróżnicowanie. Zapraszamy każdego, kto podziela nasze zaangażowanie w pomysłowość i doskonałość.
Więcej informacji o naszym koncernie znajdziesz na stronie:
johnsoncontrols.com

Nasz dział Systemów Budynkowych oferuje rozwiązania umożliwiające użytkowanie budynków w sposób efektywny i ekonomiczny. Nasze produkty i usługi obejmują między innymi HVAC&R, systemy kontroli oraz systemy przeciwpożarowe i systemy ochrony dla budynków komercyjnych, przemysłowych i mieszkalnych.

Chcesz być jednym z nas? Obecnie mamy ciekawe propozycje pracy dla pełnych pasji i
zaangażowania

w dziale Serwisu Systemów Budynkowych,

na stanowisku:

Inżynier Sprzedaży Usług Serwisowych - Automatyka
Region Polski Południowej (Kraków/Katowice)

Oczekiwania w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe inżynierskie (automatyka budynkowa, HVAC&R i pokrewne),
- doświadczenie w sprzedaży
- rozwinięta umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich i komunikacji zarówno ustnej jak i pisemnej, umiejętność aktywnego słuchania, badania i identyfikowania zainteresowania klientów, rozumienie biznesu klientów i mówienie ich językiem,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- zdolność do demonstrowania głębokiej wiedzy technicznej w celu pozyskania i rozwoju wiarygodności, zaufania, lojalności i zaangażowania klientów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- obsługa komputera,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość rynku i produktów Systemów Budynkowych będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy
Konkurencyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji kandydatów oraz nieograniczone możliwości rozwoju kariery zawodowej w ramach koncernu JCI zarówno w Polsce jak i na świecie.

Zainteresowany/a?
Przyślij nam swoje CV ze zdjęciem już dziś! Aplikacje prosimy przesyłać na adres:

CG-HR-Poland@jci.com