Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: Rozmowy telefoniczne

Wszystko co dotyczy rozmów telefonicznych - jak je prowadzić, jakie są zasady/standardy telefonicznego savoir-vivre itp...Agnieszka Korach edytował(a) ten post dnia 30.03.07 o godzinie 13:12
Agnieszka C.

Agnieszka C. jeszcze barwniej niż
motoryzacja..
kosmetyki i wizaż

Temat: Rozmowy telefoniczne

*Nazwa Firmy
*stanowisko (chyba, że jest się osobą od odbierania telefonów, to wtedy nie ;)
*imię i nazwisko
*dzień dobry :)

konto usunięte

Temat: Rozmowy telefoniczne

to chyba nie tak

firma
miejsce gdzie się dodzowniłaś/łeś
imie i nazwisko
i - np. w czym moge pomóc

dzień dobry ma juz sam ton miły mówić
może być powiedziane na poczatku całej formułki
Grażyna S.

Grażyna S. Projektant CAD/CAM

Temat: Rozmowy telefoniczne

W praktyce wygląda to czasami inaczej. W domu prowadze biuro obsługi klienta i nie podaje nazwy firmy.Udzielam informacji na temat kart telefonicznych od trzech różnych firm i to ja pytam się klienta jaką kartę posiada. Moja regułka brzmi: "Biuro obsługi klienta, Grażyna Zachurzok, słucham"

Tak na prawdę to kto pamięta imię i nazwisko jeżeli regułkę powiem w ciągu 2 sekund oraz czy ta informacja jest taka wartościowa dla klienta? Klient żąda informacji na dany temat i jest mu to obojętne z kim rozmawia i jak się nazywa.

Najważniejsze aby rozmowa przebiegała w sposób miły, sympatyczny i z uśmiechem na twarzy (mimo że klient uśmiechu nie zobaczy to podobno zaraz się zorientuje, że telefonistka(sekretarka) jest ponura :-). Tak uczono mnie na kursie "Nowoczesna obsługa sekretariatu, biura"

Pozdrawiam :-)



Wyślij zaproszenie do