Agnieszka
K.
Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting
Temat: Praca w zespole asystentek
Są firmy /i to sporo/, które zatrudniają więcej niż 1-2 asystentki, jest ich w firmie kilkanaście lub kilkadziesiąt. Każda ma swojego szefa czy zespół, których wspiera w codziennej pracy. Jednak ich praca nie ogranicza się tylko i wyłącznie do własnego stanowiska pracy. Specyfika tego rodzaju pracy wymusza na nich współpracę z innymi asystentkami w firmie - chociażby w kontekście wymiany, przekazywania informacji. No i z tym różnie bywa...Firmy dość niechętnie szkolą cały zespół asystentek w jednym czasie i jednym miejscu /w niektórych firmach jest to po prostu organizacyjnie niemożliwe/. Czasami niektóre z nich jadą na szkolenia otwarte, by dokonalić umiejętności osobiste, zawodowe, ale niestety te dot. pracy w zespole są mocno zaniedbywane.
Jakie są Wasze doświadczenia w zakresie współpracy z innymi asystentkami w firmie, jak ten "problem" postrzega/rozwiązuje firma, w której pracujecie? A może to wcale nie stanowi problemu...