Temat: jak przekonać potencjalnego pracodawcę do "świeżaka" w...
Witam serdecznieJakieś 2 miesiące temu rozpoczęłam poszukiwania pracy na stanowisko asystentki,sekretarki..
Nie mam doświadczenia stricte na tych stanowiskach,aczkolwiek zdaje sobie sprawę jaka jest to odpowiedzialna i wielodyscyplinowa praca.Skończyłam niedawno kurs efektywnego zarządzania czasem w sekretariacie/biurze i tenże kurs utwierdził mnie w przekonaniu,że w taka praca dawałaby mi satysfakcję.Nie wiem jak przekonać do siebie pracodawców..Wiem,że nie mam doświadczenia i zapewne tego obawiają się potencjalni pracodawcy,aczkolwiek uważam że mam wiele cech oraz nabyłam pare niezbędnych umiejętności potrzebnych na tych stanowiskach.Zapewne zainteresowania psychologią równiez przydałyby się,zwłaszcza komunikacja interpersonalna.Wiem także,że dawałabym z siebie bardzo wiele,natomiast nie wiem jakich argumentów użyć,by być przekonującą.
Będe wdzięczna za rady;)