Marta Joanna W.

Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Witam,

czy ktoras z Pan wie, jak to teraz wyglada na rok 2012, poczatkujaca asystentka, firma z zagranicznym kapitalem, znane, globalne marki.

pozdrawiam

M.
Magdalena Rogala

Magdalena Rogala Asystentka Dyrekcji,
GEFCO Polska

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Ja bym strzelała gdzieś w okolicach 3000 - 3500 brutto.
Dominik Madej

Dominik Madej Tłumacz języka
angielskiego,
nauczyciel,
konsultant język...

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Magdalena Rogala:
Ja bym strzelała gdzieś w okolicach 3000 - 3500 brutto.

O matko, faktycznie Panie są niedoceniane.
-----
http://tlumaczangielskiego.blogspot.com/2012/09/ile-an...
Marta Joanna W.

Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Magdalena Rogala:
Ja bym strzelała gdzieś w okolicach 3000 - 3500 brutto.

Magda, dziekuje za info.
Marta Joanna W.

Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

mysle,ze jak na poczatek ,to nie jest najgorzej.
Magdalena Rogala

Magdalena Rogala Asystentka Dyrekcji,
GEFCO Polska

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Dominik Madej:

O matko, faktycznie Panie są niedoceniane.

To, że podałam takie stawki nie oznacza wcale, że tyle zarabiam :) Ale bez doświadczenia, z dwoma językami obcymi ja bym tyle powiedziała. Co nie zmienia faktu, że po roku pracy w takim lub podobnym charakterze powiedziałabym już więcej, co też uczyniłam :)

Marta, nie ma za co. Życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy!
Marta Joanna W.

Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Moim zdaniem bardzo dobrze Magda powiedziała, na początku nie można oczekiwać zbyt wiele a i nie jest to mała stawka, a po latach rzecz jasna są inne wynagrodzenia ws do początkowych.

Magda!Nie dziękuję, trzymajcie kciuki :)

M.
Aleksandra Jastrzębska

Aleksandra Jastrzębska Asystent, Exposito

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Helena M.:
Witajcie!
Chciałabym się pilnie dowiedzieć jaka jest średnia pensja w Warszawie dla asystentki product menagera. Potrzebne mi to do rozmowy kwalifikacyjnej. Z góry dziękuję

od 1400 nawet do ok. 4000.

konto usunięte

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Witajcie!
Pracuję na stanowisku Asystentki Biura od 11 miesięcy. Wymienię zadania realizowane przeze mnie na danym stanowisku, których liczba z biegiem miesięcy stale wzrasta. Pytanie do innych osób, które pełnią ww. stanowisko - czy ich zakres jest podobny? (Oferty pracy na stanowisko Asystentki Biura są ogólne, moje również wyglądało podobnie, praktyka wygląda zupełnie inaczej – czy tylko u mnie?). Czy wszystkie zadania, które wykonuję są w zakresie obowiązków asystentki biura? I ostatnie pytanie – czy ta praca jest warta mojego wynagrodzenia - 2 tys. netto? Wiem, że wynagrodzenie asystentki właśnie oscyluje wokół tej kwoty, tylko czy zakres, który znajduje się poniżej również zasługuje na taką kwotę? Dodam, że liczba pracowników z chwilą mojego przyjścia wynosiła ok. 40, obecnie wynosi ponad 60 i stale wzrasta.
- wdrożenie i koordynacja kafeteryjnego systemu świadczeń (przejście ze standardowych benefitów do kafeteryjnego systemu, wdrożenie jako: spotkania z usługodawcami, negocjowanie stawek, organizacja spotkań pracownicy-usługodawcy, przygotowanie wszelkich formalności (umowy, formularze dla pracowników), zapisy wśród pracowników, stworzenie zestawienia i kartoteki; koordynacja jako: zgłaszanie zmian w pakietach, udzielanie informacji pracownikom, informowanie o nowościach, zmianach, zamawianie kart, duplikatów, zmiany w zestawieniach, prowadzenie kartoteki, sprawdzanie zgodności wystawianych faktur (jeżeli brak – kontakt z usługodawcami).
- koordynowanie pracy firmy sprzątającej (w tym tworzenie grafiku z rozliczeniem i kwotą do wypłaty, zgłaszanie uwag, nadzór)
- koordynowanie pracy firm zewnętrznych – klimatyzacja, prace ogrodowe, drobne usterki (w tym zgłaszanie wszelkich usterek, ustalanie terminu prac, nadzór nad realizacją prac remontowych, przeglądowych, informowanie pracowników o ewentualnych pracach, egzekwowanie prawidłowego wykonania)
- Obsługa korespondencji (adresowanie, wyjścia na pocztę, rejestrowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej)
- Współpraca z firmą kurierską (nadawanie przysyłek, tworzenie zestawień raz w miesiącu, wystawianie refaktur – rozbicie na kilka spółek)
- Obsługa taksówek (w tym zamiana dostawcy celem lepszej jakości usług, nadzorowanie zamówień, generowanie voucherów, tworzenie zestawień, wystawianie refaktur – rozbicie na spółki)
- Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i biurowe
- Prowadzenie raportu kasowego dla 3 spółek (3 odrębne raporty kasowe)
- Zarządzanie samochodem służbowym (nadzór nad poborem, zdaniem auta, dbanie o przeglądy, wymiana opon, prace serwisowe, również stworzenie regulaminu użytkowania samochodu służbowego, zarządzanie MobiParking – pilnowanie wpłat na każdą spółkę, pobór faktur i not księgowych)
- Zrzut z rejestratora czasu pracy (również generowanie kart wejść/wyjść, poprawianie błędów)
- Rejestracja dokumentów przekazywanych do księgowości (2 razy w tygodniu)
- Zamawianie certyfikatów podnoszących kwalifikacje zawodowe, szkoleń, testów, egzaminów (prowadzenie spisu, nadzór nad datą wykorzystania, pilnowanie kompletu dokumentów – aneks lojalnościowy dla pracownika, skan faktury)
- Tworzenie grafików rezerwacji sal konferencyjnych (3 sale)
- Przyjmowanie i obsługa gości odwiedzających biuro
- Kierowanie na szkolenia BHP oraz badania Medycyny Pracy – koordynowanie okresowych szkoleń BHP
- obsługa wdrożenia nowego pracownika, odejścia pracownika
- Wprowadzenie i aktualizacja informacji w intranecie – dział HR i biuro
- Wystawianie innych refaktur (w sumie ok. 20 miesięcznie)
- Zarządzanie telefonami komórkowymi w firmie (ok. 30) – w tym nadzór nad zmianą dostawcy, reklamacje, protokoły odbioru, zdawania, nawet: zdejmowanie blokad simlock
- Organizacja szkoleń – rezerwacja obiektu, jeżeli w siedzibie: obsługa serwisowa, zamówienie obiadu, tworzenie dyplomu
- organizowanie i nadzór działań społecznych – zbierania nakrętek, owocowy dzień w pracy (kupno owoców)
- i inne: opróżnianie zmywarki, czyszczenie ekspresu do kawy, skanowanie, wysyłka faksów, obsługa skrzynki @, przekierowywanie e-mail’i, telefonów, udział w Targach Pracy…

Co o tym sądzicie?

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

A ja kiedyś (2lata temu) przyjęłam ofertę pracy w dużej firmie międzynarodowej (Austriacka) z kilkoma oddziałami w Polsce i za granicą na st. asystentki polskiego prezesa w Warszawie... Firma zajmująca się instalacjami średnio- i nisko-prądowymi. jeżeli ma to jakieś znaczenie. Przed tą pracą pracowałam TYLKO na st. rejestratorki medycznej w małej prywatnej przychodni. Wykształcenie TYLKO średnie ogólnokształcące. Znajomość TYLKO j. niemieckiego na poziomie niestety PODSTAWOWYM (przez długi czas nie używałam i pozapominałam), który nie pozawala tłumaczyć zleceń na instalacje oświetlenia czy telewizji CCTV na lotnisku we Wrocławiu czy Stadionie Narodowym...
Na sam początek umowa o pracę + nieco ponad 1800zł netto.

Firmy, które proponują 1000-1500zł netto komuś kto ma "lepszy papier" szukają jelenia, który odwali najgorszą robote :)

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

.:
Witajcie!
Pracuję na stanowisku Asystentki Biura od 11 miesięcy. Wymienię zadania realizowane przeze mnie na danym stanowisku, których liczba z biegiem miesięcy stale wzrasta. Pytanie do innych osób, które pełnią ww. stanowisko - czy ich zakres jest podobny? (Oferty pracy na stanowisko Asystentki Biura są ogólne, moje również wyglądało podobnie, praktyka wygląda zupełnie inaczej – czy tylko u mnie?). Czy wszystkie zadania, które wykonuję są w zakresie obowiązków asystentki biura? I ostatnie pytanie – czy ta praca jest warta mojego wynagrodzenia - 2 tys. netto? Wiem, że wynagrodzenie asystentki właśnie oscyluje wokół tej kwoty, tylko czy zakres, który znajduje się poniżej również zasługuje na taką kwotę? Dodam, że liczba pracowników z chwilą mojego przyjścia wynosiła ok. 40, obecnie wynosi ponad 60 i stale wzrasta.
- wdrożenie i koordynacja kafeteryjnego systemu świadczeń (przejście ze standardowych benefitów do kafeteryjnego systemu, wdrożenie jako: spotkania z usługodawcami, negocjowanie stawek, organizacja spotkań pracownicy-usługodawcy, przygotowanie wszelkich formalności (umowy, formularze dla pracowników), zapisy wśród pracowników, stworzenie zestawienia i kartoteki; koordynacja jako: zgłaszanie zmian w pakietach, udzielanie informacji pracownikom, informowanie o nowościach, zmianach, zamawianie kart, duplikatów, zmiany w zestawieniach, prowadzenie kartoteki, sprawdzanie zgodności wystawianych faktur (jeżeli brak – kontakt z usługodawcami).
- koordynowanie pracy firmy sprzątającej (w tym tworzenie grafiku z rozliczeniem i kwotą do wypłaty, zgłaszanie uwag, nadzór)
- koordynowanie pracy firm zewnętrznych – klimatyzacja, prace ogrodowe, drobne usterki (w tym zgłaszanie wszelkich usterek, ustalanie terminu prac, nadzór nad realizacją prac remontowych, przeglądowych, informowanie pracowników o ewentualnych pracach, egzekwowanie prawidłowego wykonania)
- Obsługa korespondencji (adresowanie, wyjścia na pocztę, rejestrowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej)
- Współpraca z firmą kurierską (nadawanie przysyłek, tworzenie zestawień raz w miesiącu, wystawianie refaktur – rozbicie na kilka spółek)
- Obsługa taksówek (w tym zamiana dostawcy celem lepszej jakości usług, nadzorowanie zamówień, generowanie voucherów, tworzenie zestawień, wystawianie refaktur – rozbicie na spółki)
- Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i biurowe
- Prowadzenie raportu kasowego dla 3 spółek (3 odrębne raporty kasowe)
- Zarządzanie samochodem służbowym (nadzór nad poborem, zdaniem auta, dbanie o przeglądy, wymiana opon, prace serwisowe, również stworzenie regulaminu użytkowania samochodu służbowego, zarządzanie MobiParking – pilnowanie wpłat na każdą spółkę, pobór faktur i not księgowych)
- Zrzut z rejestratora czasu pracy (również generowanie kart wejść/wyjść, poprawianie błędów)
- Rejestracja dokumentów przekazywanych do księgowości (2 razy w tygodniu)
- Zamawianie certyfikatów podnoszących kwalifikacje zawodowe, szkoleń, testów, egzaminów (prowadzenie spisu, nadzór nad datą wykorzystania, pilnowanie kompletu dokumentów – aneks lojalnościowy dla pracownika, skan faktury)
- Tworzenie grafików rezerwacji sal konferencyjnych (3 sale)
- Przyjmowanie i obsługa gości odwiedzających biuro
- Kierowanie na szkolenia BHP oraz badania Medycyny Pracy – koordynowanie okresowych szkoleń BHP
- obsługa wdrożenia nowego pracownika, odejścia pracownika
- Wprowadzenie i aktualizacja informacji w intranecie – dział HR i biuro
- Wystawianie innych refaktur (w sumie ok. 20 miesięcznie)
- Zarządzanie telefonami komórkowymi w firmie (ok. 30) – w tym nadzór nad zmianą dostawcy, reklamacje, protokoły odbioru, zdawania, nawet: zdejmowanie blokad simlock
- Organizacja szkoleń – rezerwacja obiektu, jeżeli w siedzibie: obsługa serwisowa, zamówienie obiadu, tworzenie dyplomu
- organizowanie i nadzór działań społecznych – zbierania nakrętek, owocowy dzień w pracy (kupno owoców)
- i inne: opróżnianie zmywarki, czyszczenie ekspresu do kawy, skanowanie, wysyłka faksów, obsługa skrzynki @, przekierowywanie e-mail’i, telefonów, udział w Targach Pracy…

Co o tym sądzicie?

Sądzę, że powinna Pani porozmawiać z przełożonym chociaż o jakiejś premii kwartalnej, jak nie po prostu o podwyżce.
Mogłaby jeszcze wchodzić w grę ewentualnie jakaś osoba do pomocy. Wydaję mi si, że ciężko przy 8h trybie pracy "ogarnąć" wszystko.
Anna M.

Anna M. KONTROLER JAKOŚCI
szukam pracy za
rozsądne pieniądze
nie ...

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

witam
mam pytanie jaka jest teraz sytuacja na rynku pracy? ile zarabia teraz pracownik biurowy w Warszawie? Proszę o info. Dzwoniłam do pracodawcy, który zatrudnia przez firmę pośredniczącą i proponują 1500netto?

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Hej,
Przecieram oczy ze zdziwienia patrząc na stawki, które podajecie. Zarobki asystetnki nie schodzą poniżej 3tys netto. Sama zarabiam na takim stanowisku prawie 4 i nie mogę uwierzyć, że jakakolwiek firma w Warszawie może zaproponować mniej. Sama szukałam niedawno pracy i odrzucilam kilka ofert ale żadna z nich nie proponowała mi mniej niz 3tys netto. Także trzeba znać swoje kompetencje i ile są one warte na dzisiejszym rynku pracy :)
Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu dobrej pracy

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Cześć,

Zależy gdzie szukacie pracy. Np. w funduszach inwestycyjnych pensje asystentek/asystentów są wyższe niż 3k pln. Oczywiście wszystko zależy od umiejętności, dostępności, doświadczenia.... a tak naprawę od tego jak możemy szefowi. Praca może być bardzo prosta albo bardzo wymagająca - wchodząca niejednokrotnie w zakres prostych prac prawnika, marketingowca, osoby od PR, człowieka od zadań specjalnych itp. Jak na początku pokażemy, że szef może na nas liczyć, możemy go odciążyć z wielu rzeczy, to chętniej odpowiednio wynagrodzi bowiem utrata takiej osoby wiąże się z administracyjnym chaosem.

Wniosek: Praca Asystentki/Asystenta ma nieograniczone możliwości wynagradzania ponieważ może się zacząć od kilku tysięcy złotych a skończyć na kilkudziesięciu (a może i więcej?)- ponieważ takie osoby często posiadają wiole milionowe majątki, którymi ktoś musi zarządzać, pilność, co kosztuje bardzo dużo czasu i pieniędzy. Jeżeli tylko jesteśmy w stanie pomóc - drzwi stoją otworem.

Ambitnych zachęcamy do rekrutacji!
Job Offer

Temat: Asystentka- wynagrodzenie

Mam jutro rozmowę o pracę- ukończony licencjat i płynna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie- zastanawiam się czy 2500 jest ok stawką do zaproponowania.

Następna dyskusja:

Asystentka-wynagrodzenie




Wyślij zaproszenie do