Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja
Temat: Asystentka- wynagrodzenie
Witam,czy ktoras z Pan wie, jak to teraz wyglada na rok 2012, poczatkujaca asystentka, firma z zagranicznym kapitalem, znane, globalne marki.
pozdrawiam
M.
Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja
Magdalena
Rogala
Asystentka Dyrekcji,
GEFCO Polska
Dominik
Madej
Tłumacz języka
angielskiego,
nauczyciel,
konsultant język...
Magdalena Rogala:
Ja bym strzelała gdzieś w okolicach 3000 - 3500 brutto.
Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja
Magdalena Rogala:
Ja bym strzelała gdzieś w okolicach 3000 - 3500 brutto.
Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja
Magdalena
Rogala
Asystentka Dyrekcji,
GEFCO Polska
Dominik Madej:
O matko, faktycznie Panie są niedoceniane.
Marta Joanna W. Medycyna/ Farmacja
Aleksandra Jastrzębska Asystent, Exposito
Helena M.:
Witajcie!
Chciałabym się pilnie dowiedzieć jaka jest średnia pensja w Warszawie dla asystentki product menagera. Potrzebne mi to do rozmowy kwalifikacyjnej. Z góry dziękuję
konto usunięte
.:
Witajcie!
Pracuję na stanowisku Asystentki Biura od 11 miesięcy. Wymienię zadania realizowane przeze mnie na danym stanowisku, których liczba z biegiem miesięcy stale wzrasta. Pytanie do innych osób, które pełnią ww. stanowisko - czy ich zakres jest podobny? (Oferty pracy na stanowisko Asystentki Biura są ogólne, moje również wyglądało podobnie, praktyka wygląda zupełnie inaczej – czy tylko u mnie?). Czy wszystkie zadania, które wykonuję są w zakresie obowiązków asystentki biura? I ostatnie pytanie – czy ta praca jest warta mojego wynagrodzenia - 2 tys. netto? Wiem, że wynagrodzenie asystentki właśnie oscyluje wokół tej kwoty, tylko czy zakres, który znajduje się poniżej również zasługuje na taką kwotę? Dodam, że liczba pracowników z chwilą mojego przyjścia wynosiła ok. 40, obecnie wynosi ponad 60 i stale wzrasta.
- wdrożenie i koordynacja kafeteryjnego systemu świadczeń (przejście ze standardowych benefitów do kafeteryjnego systemu, wdrożenie jako: spotkania z usługodawcami, negocjowanie stawek, organizacja spotkań pracownicy-usługodawcy, przygotowanie wszelkich formalności (umowy, formularze dla pracowników), zapisy wśród pracowników, stworzenie zestawienia i kartoteki; koordynacja jako: zgłaszanie zmian w pakietach, udzielanie informacji pracownikom, informowanie o nowościach, zmianach, zamawianie kart, duplikatów, zmiany w zestawieniach, prowadzenie kartoteki, sprawdzanie zgodności wystawianych faktur (jeżeli brak – kontakt z usługodawcami).
- koordynowanie pracy firmy sprzątającej (w tym tworzenie grafiku z rozliczeniem i kwotą do wypłaty, zgłaszanie uwag, nadzór)
- koordynowanie pracy firm zewnętrznych – klimatyzacja, prace ogrodowe, drobne usterki (w tym zgłaszanie wszelkich usterek, ustalanie terminu prac, nadzór nad realizacją prac remontowych, przeglądowych, informowanie pracowników o ewentualnych pracach, egzekwowanie prawidłowego wykonania)
- Obsługa korespondencji (adresowanie, wyjścia na pocztę, rejestrowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej)
- Współpraca z firmą kurierską (nadawanie przysyłek, tworzenie zestawień raz w miesiącu, wystawianie refaktur – rozbicie na kilka spółek)
- Obsługa taksówek (w tym zamiana dostawcy celem lepszej jakości usług, nadzorowanie zamówień, generowanie voucherów, tworzenie zestawień, wystawianie refaktur – rozbicie na spółki)
- Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i biurowe
- Prowadzenie raportu kasowego dla 3 spółek (3 odrębne raporty kasowe)
- Zarządzanie samochodem służbowym (nadzór nad poborem, zdaniem auta, dbanie o przeglądy, wymiana opon, prace serwisowe, również stworzenie regulaminu użytkowania samochodu służbowego, zarządzanie MobiParking – pilnowanie wpłat na każdą spółkę, pobór faktur i not księgowych)
- Zrzut z rejestratora czasu pracy (również generowanie kart wejść/wyjść, poprawianie błędów)
- Rejestracja dokumentów przekazywanych do księgowości (2 razy w tygodniu)
- Zamawianie certyfikatów podnoszących kwalifikacje zawodowe, szkoleń, testów, egzaminów (prowadzenie spisu, nadzór nad datą wykorzystania, pilnowanie kompletu dokumentów – aneks lojalnościowy dla pracownika, skan faktury)
- Tworzenie grafików rezerwacji sal konferencyjnych (3 sale)
- Przyjmowanie i obsługa gości odwiedzających biuro
- Kierowanie na szkolenia BHP oraz badania Medycyny Pracy – koordynowanie okresowych szkoleń BHP
- obsługa wdrożenia nowego pracownika, odejścia pracownika
- Wprowadzenie i aktualizacja informacji w intranecie – dział HR i biuro
- Wystawianie innych refaktur (w sumie ok. 20 miesięcznie)
- Zarządzanie telefonami komórkowymi w firmie (ok. 30) – w tym nadzór nad zmianą dostawcy, reklamacje, protokoły odbioru, zdawania, nawet: zdejmowanie blokad simlock
- Organizacja szkoleń – rezerwacja obiektu, jeżeli w siedzibie: obsługa serwisowa, zamówienie obiadu, tworzenie dyplomu
- organizowanie i nadzór działań społecznych – zbierania nakrętek, owocowy dzień w pracy (kupno owoców)
- i inne: opróżnianie zmywarki, czyszczenie ekspresu do kawy, skanowanie, wysyłka faksów, obsługa skrzynki @, przekierowywanie e-mail’i, telefonów, udział w Targach Pracy…
Co o tym sądzicie?
Anna
M.
KONTROLER JAKOŚCI
szukam pracy za
rozsądne pieniądze
nie ...
Następna dyskusja: