Anna Ilczuk

Anna Ilczuk Taniec dawny,
atrakcje historyczne

Temat: rozwoj, edykacja czy jedynie przyjemność?

Zastanawia mnie jedno: na ile to co robimy służy przyjemności innych a na ile roli edukacyjno-rozwojowej?

Ostatnio organizując imprezę Korowód czyli spotkania zespołów tańca dawnego z Polski przed koncertami na panelu dyskusyjnym rozmawialiśmy między innymi na ten temat: na ile to co przedstawiamy ma zadanie edukacyjne (rekonstrukacja dawnych dziejów) czy działające na wyobraźnię (niedopowiedzenia, symbole, interakcje), czy jedynie dla totalnej rozrywki ludzi (niech się dwóch nawala mieczami, niech wystąpi cycata gwiazdka czy skoczmy sobie gdzieś...)
Jak sądzicie?
Jak to jest u Was? Bardziej rozwój, doświadczenia czy przyjemność?

Temat: rozwoj, edykacja czy jedynie przyjemność?

Anna W.:
Zastanawia mnie jedno: na ile to co robimy służy przyjemności innych a na ile roli edukacyjno-rozwojowej?

Ostatnio organizując imprezę Korowód czyli spotkania zespołów tańca dawnego z Polski przed koncertami na panelu dyskusyjnym rozmawialiśmy między innymi na ten temat: na ile to co przedstawiamy ma zadanie edukacyjne (rekonstrukacja dawnych dziejów) czy działające na wyobraźnię (niedopowiedzenia, symbole, interakcje), czy jedynie dla totalnej rozrywki ludzi (niech się dwóch nawala mieczami, niech wystąpi cycata gwiazdka czy skoczmy sobie gdzieś...)
Jak sądzicie?
Jak to jest u Was? Bardziej rozwój, doświadczenia czy przyjemność?

Powiem ci jak ja to widzę.

Sztuką jest powodować sytuacje które wzmacniają świadomość .
Artyzmem jest umiejętność tworzenia czegoś, co jest w stanie zmieniać świadomość.

Jeśli robisz to, co sprawia przyjemność tobie i innym ludziom to forma twojej ekspresji, która dostarcza przyjemności determinuje moc roli edukacyjno-rozwojowej…

Uczestnik oczekuje wysokiego poziomu odbieranej przyjemności…
Inwestora natomiast bardziej interesuje przekaz, który wraz z przyjemnością dotrze do uczestnika…

Śmiech , ruch, inspiracja, doświadczenie czegoś, zdobycie wiedzy, oświecenie, integracja, są to uczucia towarzyszące wszelkim eventom. Warunki stworzone przez organizatora sprzyjają szybkiemu i intensywnemu osiągniu tych stanów. Ponieważ takie emocje są nagradzane przez mózg endorfinami, podczas Art.Eventu może łatwiej zachodzić kodowanie zależności…
Przyjemność – Cokolwiek

Każda forma zabawy niezależnie od jej ogólnie przyjętego poziomu artyzmu pełni role edukacyjną i prorozwojową.

Odbiór jest indywidualny, więc odpowiedzieć na to jedno pytanie, które cię zastanawia :) może tylko uczestnik wydarzenia które kreujesz.
I każdy udzieli ci innej prawdziwej odpowiedzi.
Ty jako uczestnik ( nie jako organizator czy wykonawca) o tym decydujesz na ile to, co odbierasz i w czym uczestniczysz służy przyjemności a na ile edukacji i czy w ogóle któryś z celów organizatora się spełnia.;) To zależy od tego, co ci sprawia przyjemność:) w danym momencie.
(niech się dwóch nawala mieczami, niech wystąpi cycata gwiazdka czy skoczmy sobie gdzieś...) wchodzę w to: ) totalna rozrywka to może nie jest ale może być śmiesznie 

Następna dyskusja:

Wasztat " Wyjazdy motywacyj...




Wyślij zaproszenie do