Łukasz
S.
Redaktor radiowy,
prasowy,
internetowy,
telewizyjny, PR-o...
Magdalena
Kujawska
Wokalistka, autorka
tekstów, copywriter
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
A chcecie zorganizować koncert plenerowy czy w jakimś konkretnym miejscu?W obu przypadkach najlepiej poszukać jakiejś agencji artystycznej/eventowej, jako podkładki do wystawiania faktur ;) Zakładam, że macie jakiś konkretny budżet lub chociażby potencjalnych sponsorów...
Bartosz Gozdur Właściciel
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
Jeśli to coś poważnego to odezwij się do mnie. Pomogę.
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
Osoba fizyczna lepiej aby nie występowala w roli organizatora - musicie kogoś wynająć, chocby - jak napisano wcześniej - do papierków. Poza tym - ktos musi odpowiadać za bezpieczeństwo, przepisy, realizację.. Nie chciałabym być w Twojej skórze jak cokolwiek się wydarzy...W przypadku niektórych wykonawców nawet parominutowe opóźnienie w scenariuszu może wiążać się z kaą umowna na przyklad.. - i kto wtedy zapłaci? kto pójdzie do sądu?
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
A co do studium przypadku.. nie da sie tak w 3 słowach. Każdy ma swój sposób pracy i swoje sposobiki na różne rzeczy. Nie ma także ogólnie obowiązującej metodologii czy kolejności prac. Krótko: wynajmujesz-realizujesz-płacisz. Czasem płacisz przed, czasem w trakcie. I tak z każdym elementem koncertu - nie tylko zespolem :-)No i do tego trochę przepisów i zasad jeszcze o wykorzystaniu wizerunku zespołu w PR i reklamie koncertu itp.
Łukasz
S.
Redaktor radiowy,
prasowy,
internetowy,
telewizyjny, PR-o...
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
Koncert miałby być w zamkniętej sali, biletowany, co najmniej godzinny.Chodzi o to, że organizatorem miałoby być coś, czego jeszcze fizycznie nie ma :-D tzn. tworzy się, ale nie posiada osobowości prawnej. To miałby być koncert promujący także to przedsięwzięcie.
Potencjalnych sponsorów mamy - jak księgować ich wpłaty? Czy trzeba rozliczyć się z każdej złotówki? Przykład: jeśli sponsorzy wpłacą łącznie 15 tys. złotych, ze sprzedaży biletów zarobimy 15 tys. złotych, koszty wyniosą 24 tys. złotych jak zaksięgować zysk? Ważne, żeby ów zysk poszedł na konto przedsięwzięcia, które miałoby być podczas eventu promowane.
Łukasz
S.
Redaktor radiowy,
prasowy,
internetowy,
telewizyjny, PR-o...
Temat: Jak zorganizować koncert? Krok po kroku
Bartosz Gozdur:
Jeśli to coś poważnego to odezwij się do mnie. Pomogę.
Odezwę się niebawem. Dzięki :)
Podobne tematy
-
Art of Events » Warsztat :Jak zorganizować szkolenie outdoorowe i impreze... -
-
Art of Events » Jak zorganizować marsz? -
-
Art of Events » Warsztat :Jak zorganizować szkolenia outdoor i impreze... -
-
Art of Events » Jak wygląda "event" w naszym kraju? -
-
Art of Events » koncert Madonny -
-
Art of Events » Pomóżcie - jak organizujecie Wydarzenia? -
-
Art of Events » Jak wyglądają multimedialne stoiska targowe za granicą -... -
-
Art of Events » Koncert Rockowa Zbiórka Żywności -
-
Art of Events » Jak znaleźć prace w eventach ?? -
-
Art of Events » Szukam pracy: 10 lat doswiadczenie w ''branzy muzycznej''... -
Następna dyskusja: