![Aleksandra Chmiel-Karakuła](https://static.goldenline.pl/user_photo/014/user_1894158_9bfe6e_basic.jpg)
Aleksandra
Chmiel-Karakuła
Content Marketing
Specialist
Temat: Czy robisz oferty za darmo?
Dobrze gada!Kamil O.:
Damian Hajduk:
I? Jakieś wnioski?
zasadnicze
rozwinął bym ten temat do dyskusji na temat traktowania narzędzi event marketingu przez rynek jako branży która nie ma żadnej wiarygodnej wartości uzyskanej przez jej działania, a ludzie którzy się tym zajmują to idioci - tak w wielu firmach (często dużych) jest takie przeświadczenie.
Bo prawda jest taka że jeśli idziesz do agencji stricte reklamowej i prosisz o szkic strategi dla twojego produktu to wiesz że musisz za to płacić ( i to słono) - ale prosząc kogoś od iventów za projekt i zarys scenariuszu wydarzenia mało komu przechodzi przez głowę że na zachodzie za to też sie płaci i nie raz o wiele więcej niż za brief kreatywny !
Poza tym wielu z nas nie szanuje swojej pracy i nie zna jej wiarygodnej wartości która nieraz przekracza zamierzone cele przez klienta (w sensie pozytywnym).
A eventy są jednym z narzędzi marketingu która w końcowym etapie ma zwiększyć sprzedaż twojego produktu lub usług!
Bo jest to wg mnie jedno z najbardziej wiarygodnych narzędzi komunikacji !
pzdr