Aleksandra Chmiel-Karakuła

Aleksandra Chmiel-Karakuła Content Marketing
Specialist

Temat: Czy robisz oferty za darmo?

Dobrze gada!

Kamil O.:
Damian Hajduk:
I? Jakieś wnioski?

zasadnicze

rozwinął bym ten temat do dyskusji na temat traktowania narzędzi event marketingu przez rynek jako branży która nie ma żadnej wiarygodnej wartości uzyskanej przez jej działania, a ludzie którzy się tym zajmują to idioci - tak w wielu firmach (często dużych) jest takie przeświadczenie.

Bo prawda jest taka że jeśli idziesz do agencji stricte reklamowej i prosisz o szkic strategi dla twojego produktu to wiesz że musisz za to płacić ( i to słono) - ale prosząc kogoś od iventów za projekt i zarys scenariuszu wydarzenia mało komu przechodzi przez głowę że na zachodzie za to też sie płaci i nie raz o wiele więcej niż za brief kreatywny !

Poza tym wielu z nas nie szanuje swojej pracy i nie zna jej wiarygodnej wartości która nieraz przekracza zamierzone cele przez klienta (w sensie pozytywnym).

A eventy są jednym z narzędzi marketingu która w końcowym etapie ma zwiększyć sprzedaż twojego produktu lub usług!

Bo jest to wg mnie jedno z najbardziej wiarygodnych narzędzi komunikacji !

pzdr
Wojciech Bojkowski

Wojciech Bojkowski pracownik w firmie

Temat: Czy robisz oferty za darmo?

To chyba właściwie wygląda tak samo w każdej branży. Zawsze znajdzie się ktoś, kto wykona usługę w barterze, "do portfolio", itp. A to niestety psuje rynek, bo potem ludziom się wydaje, że wszyscy robią eventy za free albo za reklamę.

Następna dyskusja:

Czy ktos zna takie urzadzenie?




Wyślij zaproszenie do