Michał Szydłowski

Michał Szydłowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami

Temat: nie tylko e-booki od ... INFOR PL

Wydawnictwa z Oxfordu i Harwardu, książki największych polskich wydawnictw biznesowych oraz bogata oferta najdroższych książek świata – to wyróżniające się kolekcje, które znalazły się w ofercie księgarni inforbook.pl.

Oferta inforbook.pl zawiera zarówno tradycyjne książki, jak i e-booki oraz czasopisma. Od nowego roku oferta księgarni zostanie rozszerzona o e-learning. Księgarnia kieruje swą ofertę zarówno do przedsiębiorców, wyższej kadry menedżerskiej, prawników czy pracowników administracji i kadrowych, ale także do studentów ekonomii, zarządzania i prawa.

Od kilku miesięcy spółka INFOR PL pracowała nad uruchomieniem księgarni internetowej z wyróżniającą się, specjalistyczną ofertą. Inforbook.pl posiada największą w Polsce bazę tytułów naukowych. Oprócz znanych ogólnopolskich wydawnictw są w ofercie tytuły wydawnictw uniwersyteckich, a także licząca ponad cztery tysiące pozycji kolekcja z zagranicy - w tym, prestiżowe i znane publikacje z Oxfordu i Harwardu. Na uwagę zasługuje bogaty zbiór z najdroższymi książkami świata, których ceny sięgają dziesięciu tysięcy złotych. Tuż przed świętami inforbook.pl uzupełni swą ofertę o serię albumów „National Geographic”.

Internet i biznes internetowy zmierza w kierunku specjalizacji - przekonuje Tomasz Nowakowski, koordynator projektu. - Wielu już zauważyło, że sklepy ogólnotematyczne nie mają pełnej oferty z każdej grupy asortymentowej. W największych internetowych sklepach można znaleźć jedynie 25% naszej oferty i to w wyższych cenach.

Kampania promująca nowy projekt INFOR-u skoncentruje się głównie na Internecie i mediach należących do grupy kapitałowej INFOR PL.


źródło: e-biznes.pl