Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać tutaj.

Zapraszam.
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Zapraszam na konferencję:
Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.

Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37

Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/
Anna Byrczek

Anna Byrczek Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Zapraszam na sobotnie (21.01) szkolenie z pozyskiwania kontaktów i budowania z nimi dobrych relacji: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...
Hanna Król

Hanna Król Executive coach,
trener i konsultant
biznesu

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Zapraszam na seminarium organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 28-29 marca 2012 roku w Warszawie.

WDRAŻANIE STRATEGII W SZKOŁACH WYŻSZYCH

PROGRAM SEMINARIUM

DZIEŃ 1

- Przekładanie misji, wizji i strategii na mapę strategii
- Definiowanie mierników strategii uczelni
- Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
- Harmonizacja organizacji uczelni ze strategią
- Przekładanie strategii na rozwój kompetencji pracowników uczelni

DZIEŃ 2
- Przekładanie strategii na cele osobiste i systemy motywacyjne dla pracowników uczelni
- Komunikowanie strategii na uczelni
- Integracja strategii z budżetowaniem i planowaniem finansowym uczelni
- Monitorowanie, przeglądy i aktualizacja strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
- Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
- Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
- Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
- profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii w szkole wyższej,
- trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem wdrażania strategii w środowisku akademickim.
- 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
- wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
- wyjątkowe materiały szkoleniowe zawierające przykłady najlepszych polskich i zagranicznych uczelni.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:
61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl, biuro@inedu.pl
http://stratex.pl, http://inEdu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy z

Polską Fabryką Tańca DANCE VISION na Suchaninie.

Oferujemy Państwu możliwość wynajęcia sal w naszym studiu.

Sale mogą być przystosowane do przeprowadzenia prezentacji produktów,
szkoleń pracowniczych, konferencji, bankietów, wystaw, imprez zamkniętych
jak również foto sesji.

Nasze atuty:

• DOBRA LOKALIZACJA SAL
8min. jazdy od Dworca Głównego PKP w Gdańsku
• DUŻE, PRZESTRONNE SALE
185m2 i 190 m2 (3 sala w przygotowaniu)
• CAFE BAR ATELIER
z wyposażeniem: lodówka, mikrofalówka, ciepła woda
• AUTOMATY Z NAPOJAMI
gorące i zimne napoje
• RECEPCJA FIRMY
• BIURO SZEFA
• SZATNIE
• TOALETY

Wyposażenie sal w ramach ceny:

• Pro audio, mixery, mikrofony
• Audio/video Telebim
(prezentacje, konferencje mogą być wyświetlane w 2 salach jednocześnie)
• Stoliki
• Krzesła
• Obrusy firmowe (120szt. bordowe)

Sale pomieszczą do 120 osób siedzących w
dowolnej konfiguracji miejsc na życzenie klienta.

Wynajem sal jest do Państwa dyspozycji:

Poniedziałek – piątek 9 - 15
Sobota – niedziela 24 h/dobę

Sale udostępniamy na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć.
Oczywiście na życzenie klienta możemy udostępnić szybciej.

Rezerwacja sal i informacje.

Ewelina Jaszkowska
Manager ds. sprzedaży
Dance Vision TV Gdańsk

Tel. 666-976-009
e-mail: e.jaszkowska@gmail.com

Pełną ofertę wraz z cennikiem otrzymają Państwo mailowo w formie dokumentu pdf.

Ostatnio wspólpracowaliśmy przy pre castingu

do nowego programu telewizyjnego "Tylko Taniec"

z siecią telewizyjną POLSAT.

Na castingu w Krakowie i w Gdańsku pojawiło

się ok. 3000 osób.

Zapraszamy bardzo serdecznie do współpracy!
Monika Walczak

Monika Walczak Partner Zarządzający

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Stare przysłowie mówi: jak Cię widzą tak Cię piszą.

Zadbaj więc o swój zawodowy wizerunek.

Oferujemy serię profesjonalnych, wizerunkowych zdjęć, dzięki którym będziesz mógł zaprezentować się swoim kontrahentom, klientom czy też potencjalnym inwestorom.

Od dziś na http://okazik.pl (http://tiny.pl/hpxbn) możesz kupić profesjonalną sesję zdjęciową dla wszystkich, którzy kształtują swój zawodowy wizerunek.

Serdecznie zapraszamy!

Zadzwoń do nas:
biuro@dorotawalczak.pl
lub telefonicznie: +48 535482261, +48 607732743
http://www.dorotawalczak.plMonika Walczak edytował(a) ten post dnia 06.03.12 o godzinie 19:25
Katarzyna Obal

Katarzyna Obal prezes zarządzający,
SAWARES
Stowarzyszenie
Rozwoju Osobi...

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

LIDER W DZIAŁANIU - czyli ta praktyka czyni mistrza

Warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, Kraków 16-19.03.2012

Ile wiedzy zostaje praktycznie po szkoleniach ?
A ile umiejętności zanika bez praktyki ?

SAWARES zaprasza na praktyczne ćwiczenia z umiejętności komunikacyjnych LIDERA. Czyli jak w praktyce:
-> Wygrać z szefem tyranem
-> Nakłonić przeciwnika do naszych racji
-> Dać się zrozumieć
-> Umiejętnie zarządzać sobą i zespołem

INFO: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

KONTAKT I ZAPISY: Kasia 608 307 809


Obrazek
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawić!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...


Obrazek

Zapraszam serdecznie na najlepsze spotkania networkingowe w Katowicach i Krakowie, organizowane w ramach Projektu Wspierania Przedsiębiorczości.

http://www.youtube.com/watch?v=Veg1nyh9kGE

Spotkanie w Katowicach - 24.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Spotkanie w Krakowie - 27.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-krakow/
Spotkanie w nowoczesnym Business Link

Obrazek


Ze względu na ograniczoną ilość miejsca REJESTRACJA jest OBOWIĄZKOWA!

Agenda spotkania:
1. rejestracja uczestników - ok. 15 minut przed rozpoczęciem
2. Prezentacja Projektu PWP - ok. 15 min.
3. Prezentacja wybranego Partnera Projektu - 20 min.
4. Przedstawienie działalności uczestników. Każdy będzie mógł zaprezentować swoje przedsięwzięcie, jakich poszukuje kontaktów (ok.1 min. na osobę);
5. Rozmowy indywidualne, wymiana wizytówek - ok. 1h

KORZYŚCI ZE SPOTKANIA
1. Nowe Kontakty Biznesowe
2. Możliwość dołączenia do współpracującej grupy biznesowej
3. Poznanie nowych osób
4. Możliwość zdobycia nowych lukratywnych kontraktów

Obsługa Agencja Hostess "Attler Art" http://www.attlerart.pl/

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów, katalogów etc.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformę pośrednictwa = 29 + 1 (akcja charytatywna) PLN - pobierana na miejscu.

Można zaprosić przedsiębiorcze osoby, z grona swoich znajomych, partnerów biznesowych.

Preferowany strój biznesowy.

Osoby, które będą na spotkaniu trzeci raz, proszone są o przyniesienie wypełnionej deklaracji partnerskiej.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów i współpracy.

Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator Kraków i Katowice
tel. 668-039-780
mgodlewski@projektwp.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamila Wolska

Kamila Wolska E-marketing z dużym
plusem

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Pilnie poszukuję uczestników badania, którzy zatrudniają absolwentów Uczelni i Wyższych Szkół w swoich firmach.
Mogą to być: przedsiębiorcy, HR-owcy, kadrowe, dyrektorzy kierownicy działów (jeśli osobiście zatrudniają ludzi).
Wynagrodzenie dla uczestnika badania to 100zł netto (na rękę).
Badanie będzie realizowane w centrum Poznaniu.
Preferowane terminy to wtorek (12.06.) lub środa (13.06.) pomiędzy godziną 16:00, a 20:00.

Proszę o kontakt do poniedziałku.Kamila Wolska edytował(a) ten post dnia 08.06.12 o godzinie 19:33

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Zapraszam na spotkanie dotyczące inwestycji alternatywnych. Zadbaj o swoją przyszłość! Być może zechcesz z nami współpracować?
Więcej informacji na stronie http://zlota-wiedza.pl .
Pozdrawiam
Małgorzata Pączek

Małgorzata Pączek
http://fastsolutions
.pl/

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Twoja firma potrzebuje najlepszych rozwiązań?

Jesteśmy nowoczesną, energicznie działającą firmą, wyspecjalizowaną w projektowaniu i realizacji szybkich oraz skutecznych rozwiązań z zakresu badań marketingowych, audytów i outsourcingu marketingowego

http://fastsolutions.pl/
http://www.facebook.com/FirmaFastSolutions

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą !

Pozdrawiam serdecznie
Tomasz Olszewski

Tomasz Olszewski Senior iOS Developer

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Aplikacje na urządzenia iOS oraz Android - zapraszamy


Obrazek


http://interkor.info/portfolio-imiennik.php
http://interkor.info/portfolio-syncal.php
http://interkor.info/portfolio-sms.php
http://interkor.info/portfolio-how-old.php
http://interkor.info/portfolio-die.php
http://interkor.info/portfolio-deleted.php
http://interkor.info/portfolio-crypted.php
http://interkor.info/portfolio-halloween.php
http://interkor.info/portfolio-blogger.php
http://interkor.info/portfolio-redder.php
http://interkor.info/portfolio-namepedia.php
http://interkor.info/portfolio-pasteit.php
http://interkor.info/portfolio-getarhyme.php
http://interkor.info/portfolio-spin.php
http://interkor.info/portfolio-whm.php
http://interkor.info/portfolio-bible.php
http://interkor.info/portfolio-alfabet.php
http://interkor.info/portfolio-ranking.php
http://interkor.info/portfolio-ranking.php
http://interkor.info/portfolio-ssh.php
http://interkor.info/portfolio-da.php
http://interkor.info/portfolio-lawyer.php
http://interkor.info/portfolio-colors.php
http://interkor.info/portfolio-hosting.php
http://interkor.info/portfolio-paypal.php
http://interkor.info/portfolio-paypal.php
http://interkor.info/portfolio-letters-food.php
http://interkor.info/portfolio-letters-greenngrocery.php
http://interkor.info/portfolio-letters-fruits.php
http://interkor.info/portfolio-letters-clothes.php
http://interkor.info/portfolio-dreambook.php
http://interkor.info/portfolio-christmas.php

Referencje: http://interkor.info/referencje.phpTomasz Olszewski edytował(a) ten post dnia 26.07.12 o godzinie 21:27

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Witam,
Zapraszam się do zapoznania się z ofertą solidnych i tanich stron internetowych.

Więcej informacji dostępnych pod adresem http://www.solidneitanie.pl
Marcin Wawrzyniec

Marcin Wawrzyniec stażysta, AGENCJA
ROZWOJU GDYNI Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w XII Międzynarodowym Forum Gospodarczym w Gdyni, który odbędzie się dnia 12.10.2012 r. Jak zawsze postaraliśmy się, by jego tematyka była jak najbardziej „na czasie”. Zależy nam, by uczestnicy Forum oprócz samego wzięcia udziału w wydarzeniu, wynieśli z naszego spotkania również praktyczną wiedzę i pomysły, które zastosują w rzeczywistości. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie składała się z trzech Paneli: Gospodarki Morskiej, Środowiskowego oraz – tradycyjnie – Przemysłu Czasu Wolnego.

Z racji nierozerwalnego związku Gdyni z morzem, co roku staramy się zaciekawić Państwa tematami jego powiązań z gospodarką. Tym razem przewodnimi i zarazem bardzo aktualnymi tematykami Panelu Gospodarki Morskiej będzie trójmiejski przemysł stoczniowy oraz analiza sytuacji terminali kontenerowych Gdyni i Gdańska na tle sytuacji gospodarczej na świecie oraz w odniesieniu do założeń rządowej strategii rozwoju gospodarki morskiej. Poruszony zostanie także ciekawy, a zarazem rzadko poruszany wątek wkładu polskich marynarzy kontraktowych w rozwój gospodarczy Polski i regionu pomorskiego. Liderem Panelu będzie Sławomir T. Kalicki – Prezes Zarządu Inter Marine Sp. z o.o.

Panel Środowiskowy zostanie w XII edycji Forum poprowadzony przez Prezesa Zarządu Eko Doliny Sp. z o.o. – Cezarego Jakubowskiego. W jego skład będą wchodziły trzy główne bloki. Pierwszy dotyczył będzie zmian, które niesie za sobą nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. Jej konsekwencją będą zmiany w systemie gospodarowania odpadami, dlatego też warto wysłuchać prelegentów z Niemiec, Czech, Norwegii i Węgier, którzy opiszą doświadczenia w tej kwestii ze swoich krajów. Druga część przybliży uczestnikom koszty selektywnej zbiórki, a podczas trzeciej poruszone zostaną tematy związane z frakcją energetyczną wytwarzaną w zakładach zagospodarowania odpadów z odpadów komunalnych.

Ostatni z Paneli będzie w tym roku dotyczył tematyki sportowej, w szczególności utrzymania, zarządzania oraz zarabiania na obiektach sportowych. Jest to temat wyjątkowo aktualny w kontekście zakończonego niedawno EURO 2012 i dyskusji na temat rentowności stadionów piłkarskich w okresie bez wydarzeń sportowych. Jak zarabiać na udostępnianiu obiektów na eventy rozrywkowe i kulturalne? Czy opłaca się organizować w nich koncerty światowych gwiazd? Jak zapobiegać zagrożeniom ekonomicznym? To tylko niektóre z pytań, na które będziemy starali się znaleźć odpowiedź.

Udział w wydarzeniu jest oczywiście bezpłatny, jedynym wymogiem jest zarejestrowanie się poprzez interaktywny formularz zamieszony na stronie internetowej: forum.gdynia.pl. Tam również znajdą Państwo wszelkie informacje na temat Forum. Zapraszamy także do śledzenia naszej strony na facebooku: http://facebook.com/ForumGospodarczeGdynia.
Marcin Lenkowski

Marcin Lenkowski Szukasz
programistów?
Zapraszamy do
Exulto!

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

Dla wszystkich zainteresowanych stronami internetowymi i innymi usługami reklamowymi, którzy są w AIP udzielamy 15% zniżki. To od takich wabików powinno się rozpocząć ofertę, czyż nie?

A tak całkiem poważnie, dla wszystkich którzy są zainteresowani stworzeniem strony, sklepu czy aplikacji internetowej, grafiki lub aplikacji mobilnej chcemy zaprezentować naszą ofertę: http://exulto.pl/oferta.pdf

Cena strony zawsze będzie dostosowana do możliwości klienta, zaczyna się od 500zł i idzie w górę w zależności od potrzeb. Zapraszam do kontaktu!
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Ogłoszenia różne, oferty, reklamy - proszę zamieszczać...

TYLKO W MIASTOSZKOLEN.PL
Dorota Mastalska przeprowadzi specjalnie dla MiastoSzkolen.pl szkolenie pt: "Sekrety Networkingu, czyli w jaki sposób powiększyć Twoje zyski dzięki Twoim kontaktom biznesowym!"


Obrazek


Możesz obejrzeć krótki wywiad z Dorotą na naszym blogu: http://blog.miastoszkolen.pl/sekrety-networkingu-z-dorota-mastalska-w-miastoszkolen-pl/

ZAREZERWUJ MIEJSCE NA SZKOLENIU: http://networking.miastoszkolen.pl/


UWAGA! Do wtorku 18.09.2012 do godziny 12:00, obowiązuje PROMOCJA CENOWA!

Sprawdź to co ma do powiedzenia Dorota Mastalska w najbliższy czwartek 20.09.2012 o 20:00!

Dorota Mastalska
Optymistyczna góralka. Pomysłodawca projektów networkingowych: Arena Biznesu, Arena Mówców, Kalendarza Sukcesu i Skrzydła Sukcesu. Przepełniona pasją organizowania, łączenia ludzi i tworzenia innowacyjnych narzędzi promocji dla przedsiębiorców. Na początku swojej kariery biznesowej tworzyła firmę zajmującą się Góralskimi imprezami z Przytupem! Od ponad 7 lat rozwija idee networkingu w Polsce, organizując przede wszystkim spotkania Areny Biznesu gdzie łączy różnego rodzaju przedsiębiorców. W tym roku uruchamia swój nowy projekt Skrzydła Sukcesu, skierowany tylko dla kobiet. Pierwsze spotkanie odbędzie się w Krakowie.



Wyślij zaproszenie do