Marta
S.
HR Manager HR
Business Partner
Temat: Prosta i tania inwestycja w managerów i procesy rozwoju...
Bardzo często słyszy się narzekanie, że to czy tamto Call Center ma kiepską obsługę, że konultanci są, delikatnie mówiąc, "niedouczeni" lub nieprzyjemni... z drugiej strony wiele osób im współczuje, doskonale znając realia ich pracy..Gdzie leży wina? Pewnie jak zawsze, gdzieś po środku...W niedopracowanych systemach, w za słabo przygotowanych do swej roli managerach...
Zapraszamy więc do współpracy i skorzystania z usług audytowych
http://www.akademiatelemarketingu.pl
W prosty i szybki sposób sprawdzimy jak funkcjonuje Twoje Call Center, czego w nim brak, by Klienci chcieli zadzwonić właśnie i wyłącznie tylko do Ciebie!
Pomożemy Ci określić jakie kompetencje rozwinąć u pracowników, którzy tworzą i odpowiadają za funkcjonowanie Call Center.
A tymczasem! Już w marcu!
Zapraszamy na szkolenia, które przygotowaliśmy z myślą o rozwoju managerów Call Center!
"Zarządzanie motywacją w Call Center"
http://www.akademiatelemarketingu.pl/programyszkolen/3...
oraz "Coaching - skuteczne narzędzie rozwoju"
http://www.akademiatelemarketingu.pl/programyszkolen/2...
Pozdrawiam serdecznie w imieniu całego zespołu Akademii Telemarketingu!
Marta SkoniecznaMarta Skonieczna edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 13:35