Wojciech Skotnicki

Wojciech Skotnicki SEO / SEM dla
sklepów
internetowych

konto usunięte

Temat: Like! +1

Wojciech Skotnicki:
No i zaczęło się ;)
http://googlepolska.blogspot.com/2011/06/przycisk-1-w-...
Oj, jak mnie wkurza ten plusik!!! wrrr, szczególnie pod postami na bloggerze :/
Wojciech Skotnicki

Wojciech Skotnicki SEO / SEM dla
sklepów
internetowych

Temat: Like! +1

Taki troche kierunek modny, spolecznosciowy a'la Facebook :)

Ale co sie dziwic :)
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

Wojciech Skotnicki:
Taki troche kierunek modny, spolecznosciowy a'la Facebook :)

Ale co sie dziwic :)

Raczej (r)ewolucja internetu. Kiedyś było (za)mało informacji w sieci, mało spam-u. Teraz jest (za)dużo informacji i spamu.

Dlaczego Like-i i +1 mogą być istotne z perspektywy wyszukiwania? Bo jak wpiszesz "hotel praga" albo "pizzeria kraków" to pojawią Ci się najbardziej +1, Like-owane strony.

Jeśli do tego na 3 pierwszych pozycjach będziesz miał miejsca lubiane przez Twoich znajomych to szansa że Ty też polubisz ten lokal, hotel, album, film itd. rośnie.

Wydaje mi się, że +1 będzie pojawiało się w Google Plus i bedziesz mógł to komentować.

Byłem w fajnym hotelu, daję +1, komentuje ze super pokoje na 4 piętrze. Potem dostajesz to w SERP-ie.
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

A tu jeszcze opis jak działa integracja usług Google (zdjęcie, mapa, android itd)
http://searchengineland.com/google-the-good-the-bad-th...
Grzegorz Skiera

Grzegorz Skiera pozycjonowanie,
marketing w
wyszukiwarkach
silence.pl

Temat: Like! +1

mnie tylko jedna rzecz przeraża

dotychczas Google mocno się odcinało od tego, że obecność w linkach sponsorowanych może mieć wpływ na wyniki naturalne.
Teraz poprzez +1 przy Adwordsach, niestety masz już wpływ na wyniki wyszukiwania.

Po małym teście widzę, że kliknięcie +1 podnosi pozycję witryny w SERPach (ale tylko mnie /i zapewne moim znajomym - tego jeszcze nie mogę sprawdzić/).
Czyli idąc tym tropem, dobrze jest zakupić Adwords, aby zwiększyć prawdopodobieństwo kliknięcia +1 i szybciej pojawić się "znajomym znajomych" w SERPach.
Krystian Szady

Krystian Szady fizyk teoretyczny

Temat: Like! +1

Zastanawia mnie jedna rzecz: jest mowa, iż właśnie znajomi mają wpływ na te plusiki. Więc pewnie kontakty z gmaila, You Tube a w przyszłości z Twittera. Jeśli natomiast nie mam znajomych, którzy klikają to będą mi się wyświetlały plusiki innych.
Czy to nie będzie tak, że póki nie dopracuje się metody "identyfikacji znajomych" to takie plusiki staną się metodą pozycjonowania reklam?
Wojciech Skotnicki

Wojciech Skotnicki SEO / SEM dla
sklepów
internetowych

Temat: Like! +1

Łukasz Plutecki:
Byłem w fajnym hotelu, daję +1, komentuje ze super pokoje na 4 piętrze. Potem dostajesz to w SERP-ie.

No i pozycjonowanie zapleczem ..... trafia ;) No w sumie czekalem na to od jakiegos czasu, ale zaskoczyli mnie sposobem rozwiazania problemu - zamiast walki z wiatrakami po prostu "Go Social" ;)
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

Grzegorz Skiera:
mnie tylko jedna rzecz przeraża

dotychczas Google mocno się odcinało od tego, że obecność w linkach sponsorowanych może mieć wpływ na wyniki naturalne.
Teraz poprzez +1 przy Adwordsach, niestety masz już wpływ na wyniki wyszukiwania.

A czy +1 w AdWords nie jest związane z kampanią AdWords? Nie bedzie to przypadkiem tylko czynnik polepszający Quality Score reklamy?
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

Wojciech Skotnicki:
Łukasz Plutecki:
Byłem w fajnym hotelu, daję +1, komentuje ze super pokoje na 4 piętrze. Potem dostajesz to w SERP-ie.

No i pozycjonowanie zapleczem ..... trafia ;) No w sumie czekalem na to od jakiegos czasu, ale zaskoczyli mnie sposobem rozwiazania problemu - zamiast walki z wiatrakami po prostu "Go Social" ;)

Proste pozycjonowanie nadal będzie pewnie przez zaplecze, linkowanie. Ale duże projekty:
http://www.seomoz.org/blog/how-googles-panda-update-ch...
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Like! +1

Ciekawi mnie tylko jedna rzecz... Zaraz zaczną się testy jak bardzo +1 namiesza pozycjonerom bo wyniki będą się zmieniały w serpach.

Druga sprawa to zapewne testy jak bardzo +1 wpływa na serpy - jeśli bardzo i reszta 200 argumentów będzie mniej wartościowa - już widzę tą masę arabów klikających w +1... - nic nie mam do arabów - nasunęła mi się pierwsza lepsza tania siła robocza...
Grzegorz Skiera

Grzegorz Skiera pozycjonowanie,
marketing w
wyszukiwarkach
silence.pl

Temat: Like! +1

Łukasz Plutecki:

A czy +1 w AdWords nie jest związane z kampanią AdWords? Nie bedzie to przypadkiem tylko czynnik polepszający Quality Score reklamy?

myślę że nie i mam nadzieję że w przyszłości też nie.
Na chwilę obecną chodzi mi oto, że pojawiając się w Adwordsach masz prawdopodobieństwo kliknięcia "+1" przez co Twoja strona będzie się pojawiała w jakimś kręgu osób wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania
Dominik Myślak:
Ciekawi mnie tylko jedna rzecz... Zaraz zaczną się testy jak bardzo +1 namiesza pozycjonerom bo wyniki będą się zmieniały w serpach.

mam nadzieję, że większość SEOwców zrozumiała już mechanizm zmieniania się SERPów po personalizacji wyników wyszukiwania ;)
Wojciech Skotnicki

Wojciech Skotnicki SEO / SEM dla
sklepów
internetowych

Temat: Like! +1

Grzegorz Skiera:
mam nadzieję, że większość SEOwców zrozumiała już mechanizm zmieniania się SERPów po personalizacji wyników wyszukiwania ;)

Z ta "większoscia" to pewne bym polemizował ;)

Temat: Like! +1

Grzegorz Skiera:

mam nadzieję, że większość SEOwców zrozumiała już mechanizm zmieniania się SERPów po personalizacji wyników wyszukiwania ;)

co masz dokładnie na myśli ?
Grzegorz Skiera

Grzegorz Skiera pozycjonowanie,
marketing w
wyszukiwarkach
silence.pl

Temat: Like! +1

Karol F.:
Grzegorz Skiera:

mam nadzieję, że większość SEOwców zrozumiała już mechanizm zmieniania się SERPów po personalizacji wyników wyszukiwania ;)

co masz dokładnie na myśli ?

chodziło mi oto, że mam nadzieję, że od czasu wprowadzenia personalizacji wyników w Google, pozycjonerzy zrozumieli już jak badać pozycję strony na wybraną frazę i przyzwyczaili się do tego, że są różne wyniki przed i po zalogowaniu.
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

Grzegorz Skiera:
Łukasz Plutecki:

A czy +1 w AdWords nie jest związane z kampanią AdWords? Nie bedzie to przypadkiem tylko czynnik polepszający Quality Score reklamy?

myślę że nie i mam nadzieję że w przyszłości też nie.
Na chwilę obecną chodzi mi oto, że pojawiając się w Adwordsach masz prawdopodobieństwo kliknięcia "+1" przez co Twoja strona będzie się pojawiała w jakimś kręgu osób wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania

A dla mnie +1 w AdWords powinno być (jeśli nie jest) związane z kampanią a nie samą stroną i powinno:
- +1 kliknięte w AdWords wpływać na kampanię (quality score)
- +1 kliknięte w organicu, na organica

tak na chłopski rozum, ale pewnie trzeba poczekać jeszcze chwile zebyśmy wiedzieli
Mariusz Baryłka

Mariusz Baryłka Drukarnia Halftone

Temat: Like! +1

Dominik Myślak:
Ciekawi mnie tylko jedna rzecz... Zaraz zaczną się testy jak bardzo +1 namiesza pozycjonerom bo wyniki będą się zmieniały w serpach.

Druga sprawa to zapewne testy jak bardzo +1 wpływa na serpy - jeśli bardzo i reszta 200 argumentów będzie mniej wartościowa - już widzę tą masę arabów klikających w +1... - nic nie mam do arabów - nasunęła mi się pierwsza lepsza tania siła robocza...

Nie namiesza. Trzeba będzie dobre zapleczówki robić po prostu, na co my się od paru miesięcy przerzucamy. Z całkiem niezłymi rezultatami. Co najwyżej ceny usług wzrosną, bo więcej przy tym roboty - a wyższe ceny = wyższy dochód. Poza tym dużej rewolucji moim zdaniem nie będzie, bo główne czynniki wpływające na wyszukiwanie raczej się szybko nie zmienią. Zresztą, jeśli pozycjoner stanie się po prostu dobrym PR-owcem, to tylko zysk dla naszych klientów:) i znaczenie ciekawsza robota:D
Łukasz W.

Łukasz W. marketing
internetowy

Temat: Like! +1

- +1 kliknięte w AdWords wpływać na kampanię (quality score)
- +1 kliknięte w organicu, na organica


Kiedy skończy się okres wersji Beta plus jedynek, Google dobierze sobie strategię na co +1 będzie miała wpływ. Prawdopodobnie będzie jak w cytacie, ale - w przypadku AdWords - kto będzie klikał +1 w reklamie?
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: Like! +1

Łukasz Wnuk:
- +1 kliknięte w AdWords wpływać na kampanię (quality score)
- +1 kliknięte w organicu, na organica


Kiedy skończy się okres wersji Beta plus jedynek, Google dobierze sobie strategię na co +1 będzie miała wpływ. Prawdopodobnie będzie jak w cytacie, ale - w przypadku AdWords - kto będzie klikał +1 w reklamie?

Właściciele reklamy i agencje SEM.

Z drugiej strony moja mama nawet nie wie że te żólte to reklama płatna..
Wojciech Skotnicki

Wojciech Skotnicki SEO / SEM dla
sklepów
internetowych

Temat: Like! +1

Łukasz Plutecki:
Z drugiej strony moja mama nawet nie wie że te żólte to reklama płatna..

Wielu osob to nie interesuje, badz nie wiedza tego, ze to reklama. Za to wiedza coraz czesciej, ze te takie na tle na górze to przewaznie to czego szukaja...

Następna dyskusja:

Joomla i FB like




Wyślij zaproszenie do