Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: zapraszamy do udziału w FORUM - BIULETYN INFORMACJI...

Zapraszamy do udziału w X Forum administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
23 listopada 2010 r., Warszawa

Biuletyny Informacji Publicznej wprowadzone na mocy ustawy o dostępie do informacji publicznej z 2001 r. miały stać się podstawowym sposobem udostępniania treści i dokumentów urzędowych o charakterze publicznym.
Coraz więcej aktów prawnych, w tym ustaw, odwołuje się do tego narzędzia – niektóre z nich wprowadzają wręcz obowiązek świadczenia niektórych e-usług właśnie za pośrednictwem BIP. Teoretycznie znaczenie tego narzędzia rośnie: ilość i zakres udostępnianej informacji stale się powiększa – jednocześnie jakość BIPów i sposób zarządzania ich zasobami nadal często pozostawia wiele do życzenia.
Pojawiła się również duża grupa osób zaangażowanych nie tylko w udostępnianie, ale również redagowanie treści rozpowszechnianych za pomocą BIP - a wraz z tym zagadnieniem problem praw autorskich.
Nowe wyzwania, dynamicznie zmieniające się otoczenie prawne, próby opisu tendencji rozwojowych i standardów jakościowych będą głównymi tematami X Forum adresowanego do administratorów, koordynatorów i redaktorów BIP."

Prowadzenie obrad i koordynacja merytoryczna: Wojciech Pelc, Urząd Miasta Poznania

W PROGRAMIE
- Minimalny standard informacji dla "Przejrzystej strony BIP", rekomendacje MSWiA
- Agregacja aktów prawa lokalnego w BIP na przykładzie regionalnej platformy BIP we "Wrotach Małopolski"
- Transmisje on-line i cyfrowe archiwum obrad rady gminy: poszerzenie standardu informacyjnego BIP dzięki narzędziom open-source
- BIP środowiskiem świadczenia e-usług? Analiza wybranych aktów prawnych wprowadzających obowiązek świadczenia e-usług za pośrednictwem BIP
- Przykład analizy jakościowej samorządowych BIP
- Problem dostępu do dokumentów i materiałów urzędowych przygotowanych na zlecenie administracji publicznej
- Dyskusja podsumowująca, pytania od uczestników

Koszt udziału jednej osoby w Forum wynosi:
- 450 zł + 22% VAT - udział jednej osoby
- 800 zł + 22% VAT - udział dwóch osób
- 1050 zł + 22% VAT - udział trzech osób
- 1200 zł + 22% VAT - udział czterech osób

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, poczęstunek w przerwie w obradach oraz lunch.

Formularz zgłoszeniowy:
- - on-line: http://www.e-administracja.org.pl/konferencje/2010/bip...
*Prosimy o wypełnienie powyższego formularza zgłoszeniowych – celem mierzenia skuteczności przekazu.

Program oraz zgłoszenia faksowe:
W celu uzyskania pełnego programu oraz formularza zgłoszeniowego, prosimy o kontakt z organizatorem: Agata Soboń-Modzelewska, PR@cpi.com.pl, Tel. 22 870 69 78