Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Szanowni Państwo,

w związku z bliskim terminem szkoleń CISA i Testy Penetracyjne Aplikacji WWW wprowadziliśmy specjalne warunki rejestracji. Przy zgłoszeniu dwóch osób - drugi uczestnik zapłaci tylko 50% od kwoty promocyjnej.

Zapraszam do kontaktu
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

IV Krajowa Konferencja - Ocena Kontroli Zarządczej w Polsce

Miejsce realizacji: Warszawa; Termin realizacji: Od 2014-04-28 do 2014-04-29

12 punktów CPE

Warszawa, 28 - 29 kwietnia 2014 r.

Jakość czy "jakoś" ? Cztery lata Kontroli Zarządczej w Polsce

Kontynuując przyjetą już tradycję organizacji corocznej konferencji poświęconej problematyce wdrażania Standardów Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych serdecznie zapraszamy do udziału w IV Krajowej Konferencji - Ocena Kontroli Zarządczej w Polsce, która odbędzie się w dniach 28-29 kwietnia 2014 r.

Patrz: http://www.pikw.pl/iv-krajowa-konferencja-ocena-kontro...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Czy elektroniczny dokument to tylko wymysł dostawców IT czy też realna wizja oszczędności
i usprawnienia zarządzania w firmie?

Na te i inne pytania odpowiemy wraz z ekspertami podczas konferencji: "Nowoczesne przedsiębiorstwo - dokumenty pod kontrolą" 14.05.2014 w Warszawie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/dokumenty-po...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/dokumenty-po...

W programie m.in. prelekcje:

- Business Navigator - wszystkie dokumenty pod kontrolą - Marcin Kowalski - Prezes Zarządu - Archman Sp. z o.o.
- AMODIT - system, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów - Łukasz Bott - Dyrektor Handlowy - Astrafox Sp. z o. o

O czym będziemy mówić?

- czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- jak to robią inni? - case study
- zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- CIO, Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Ilość miejsc jest ograniczona.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Systemy do zarządzania kryzysowego - 22.05.2014 Warszawa.

Strona Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...

Tematyka konferencji :

1. Systemy łączności:
- skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,
- standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),
- transmisja głosu i danych – szybka i niezawodna,
- radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych
- bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.

2. Bezpieczeństwo danych:
- bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,
- cyberterroryzm,
- bezpieczeństwo – teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,
- zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej
- bazy danych – gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja.

3. Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:
- monitoring zagrożeń,
- systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,
- systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS),
- współpraca ze środkami masowego przekazu.

4. Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:
- mobilne systemy komputerowe,
- radiotelefony,
- monitory.

5. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:
- działania logistyczne,
- rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę Zarządzającą: jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, - Państwowej Straży Pożarnej,
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
- specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych prelegentów według nowo obowiązujących norm 2013:

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
26-30 maja 2014r.
5-dniowe szkolenie dające uprawnienia do przeprowadzenia zewnętrznych i wewnętrznych audytów bezpieczeństwa.

BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania
29-30 maja 2014r. Termin jest pewny
Na szkoleniu każdy uczestnik otrzyma przykładowy dokument planu wznowienia działalności w języku polskim.
Nasz Prelegent prowadzi tego typu szkolenie od wielu lat, dlatego nie jest to sucha teoria. Wykorzystuje On wiele ćwiczeń, a także popiera je sytuacjami kryzysowymi które wydarzyły się w prawdziwym życiu.

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
9-11 czerwca 2014r.
Szkolenie przygotowujące kandydatów na Audytorów Systemów Informatycznych do egzaminu niezbędnego, aby uzyskać certyfikat CISA. Zajęcia prowadzone są w j. polskim.

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
12-13 czerwca 2014r.
Prowadzone jest według świeżo obowiązujących norm 2013. Każdy uczestnik otrzyma najnowsze materiały szkoleniowe.
Wg uczestników poprzednich edycji szkolenie jest niezbędne, by wypracować odpowiednie metody zarządzania ryzykiem.

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r.
Celem szkolenia jest uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
zapytaj o termin
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszamy ! :)

Kontakt:
Marlena Zaręba
tel: +48 22 427 35 33, w. 41
[email]zareba.marlena@sqam.org
[/email]
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szkolenie Zarządzanie gospodarką wodomierzową – dobre praktyki
25 czerwca 2014r., hotel Ikar, Poznań
Organizator: Dendros – konferencje i szkolenia
Celem szkolenia będzie poznanie zasad gospodarki wodomierzowej – od konstrukcji wodomierzy po zagadnienia związane z montażem oraz eksploatacją. Na początku spotkania omówione zostaną na wybranych przykładach wodomierzy wady i zalety, zakresy stosowalności, zasady działania oraz warunki działania. Ponadto szczegółowo omówiony zostanie montaż wodomierzy i sposoby zabezpieczenia wraz z najczęściej popełnianymi błędami przy ich instalacji – prezentacja będzie ilustrowana wieloma ciekawymi przykładami pochodzącymi z autorskich badań prowadzonych w przedsiębiorstwach wodociągowych i w spółdzielniach mieszkaniowych. Nie zabraknie również zagadnień związanych z zasadami bilansowania zużycia wody oraz zdalnymi odczytami wodomierzy – m.in. przytoczone zostaną przykłady ich wdrożeń w przedsiębiorstwach wodociągowych i spółdzielniach, a także problemy eksploatacyjne.
Spotkanie poprowadzi dr inż. Wojciech Koral (Politechnika Śląska w Gliwicach, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach) – specjalista w zakresie gospodarki, autor licznych publikacji dotyczącej powyższej tematyki.
Program i formularz zgłoszenia dostępny jest pod linkiem:
http://dendros.pl/ogolne/montaz-i-konserwacja-wodomier...
Zgłoszenie dwóch i więcej osób premiowane rabatem!
Zapraszamy firmy do promocji podczas szkolenia (wystąpienia promocyjne, stoiska, rozdanie folderów/ulotek).

Więcej informacji:
Dendros
Tel. 61 307 40 53
mail: warsztaty@dendros.pl
Agnieszka G.

Agnieszka G. Instytut
Fundraisingu

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Firma APEXnet zaprasza na szkolenie "Certyfikowany kurs na Specjalistę ds. Zamówień Publicznych".

Zapraszamy do udziału w kursie, którego celem jest kompleksowe przygotowanie od strony merytorycznej i praktycznej do wykonywania zawodu Specjalisty ds. Zamówień Publicznych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 27 kwietnia 2010 r. (kod zawodu 242225). Kurs kończy się egzaminem potwierdzającym zdobytą wiedzę oraz wydaniem Certyfikatu. Podczas kursu będą omawiane także kontrowersje i wątpliwości wynikające ze znowelizowanych przepisów.

Kurs odbędzie się w dniach 9-11 lipca 2014 r. w Warszawie. Kurs poprowadzi wybitny specjalista, Grzegorz Czaban. Cena kursu to 1290 zł netto + 23% VAT.

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły: http://www.apexnet.com.pl/home/szkolenie/551/szkolenie...
Barbara Kupis

Barbara Kupis Specjalista ds.
promocji

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych, która odbędzie się już 25 czerwca w Katowicach.

Szczegóły wydarzenia: http://gigacon.org/bin_kato_2014
Rejestracja: http://gigacon.org/bin_kato_2014/rejestracja

Wybrane tematy prelekcji:

- „Ochrona danych firmowych” - jak przygotować bezpieczny system i infrastrukturę IT w organizacji - Grzegorz Długajczyk (ING Bank Śląski)

- Efektywne zarządzanie infrastrukturą IT – oszczędności i wzrost poziomu bezpieczeństwa - Maciej Kubat (Axence)

- Najnowsze incydenty bezpieczeństwa – chcesz być kolejną ofiarą? - Jerzy M. Zaczek (CCNS)

- Ochrona zasobów IT - inne spojrzenie. W programie: Demonstracja ataku on-site: przejęcie konta i uzyskanie dostępu administracyjnego w systemie Windows 7 - Marcin Kaczmarek (Audytor IT, niezależny ekspert bezpieczeństwa IT)

- Jak kontrolować i zabezpieczyć dane w centrach danych, chmurze prywatnej lub publicznej. Czy masz plan B? - rozwiązania Safenet - Jarosław Ulczok (CLICO)

- Ochrona na miarę. Jak chronić pracowników przed 0-day malware? - Trend Micro Deep Discovery - Jarosław Ulczok (CLICO)

- Backup i odtwarzanie - prościej się nie da - Bartłomiej Moczulski (Barracuda Networks)

- Po pierwsze bezpieczeństwo – czyli jak w praktyce sprawnie zarządzać zasobami IT i wykonać audyt - Piotr Kubiak (A plus C Systems)

- Jak uniknąć pułapek przy zawieraniu umów na dostawę, serwis i gwarancję systemu informatycznego - Konrad Wiliczkiewicz (LEXTRA Kancelaria Prawna)

- Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o NGFW, ale boicie się zapytać - Andrzej Morkisz (IMNS POLSKA)
- Macierz dyskowa NetApp - storage z wartością dodaną - Piotr Fuz (Signati)

Wśród uczestników konferencji rozlosujemy atrakcyjne nagrody, m.in.: vouchery na:
- tor gokartowy
- jazdę quadem i samochodem 4x4 w Parku Jura
- laserowy paintball​

Liczę Państwa obecność i zapraszam do rejestracji.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Zapraszam na szkolenie

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
Uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji. Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
30 czerwca- 4 lipca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
- Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w aspekcie ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej, Krajowych Ram Interoperacyjności.
- Przekazanie wiedzy i doświadczeń wynikających z opracowywania, wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) według wymagań normy ISO/IEC 27001 (PN-ISO/IEC 27001).
- Przedstawienie zasad wyboru zabezpieczeń. Uzyskanie uprawnień Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji do prowadzenia audytów zewnętrznych i wewnętrznych SZBI.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
2-3 lipca 2014r., Warszawa
UWAGA! Nowa formuła szkolenia.
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszam do kontaktu:
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie", która odbędzie się już 8 lipca 2014 w Warszawie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Proponowana tematyka:

1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
- zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
- technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
- system zarządzania bezpieczeństwem informacji
- metody zarządzania ryzykiem (analiza)
- audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
- polityka bezpieczeństwa
2. Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
3. Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4. Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania, scenariusze
5. kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych
6. Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji:

- publicznych, wojskowych oraz rządowych,
- bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm:

- telekomunikacyjnych i mediowych
- usługowych
- produkcyjnych
- przemysłowych

Grupa docelowa:

- prezesi i członkowie zarządu
- pełnomocnicy i doradcy zarządu
- dyrektorzy i kierownicy techniczni
- dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
- kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorzy i kierownicy IT
- dyrektorzy i kierownicy finansowych
- facility managerowie
- dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
- Business Continuity Managerowie
- audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 17.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tamaty jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie kienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

VI konferencja Straty wody w systemach wodociągowych
2-3 październik 2014r., Szczyrk

Problematyka strat wody w systemie wodociągowym wpisana jest w działalność każdego przedsiębiorstwa wod-kan. Ich wielkość zależy m.in. od sprawności technicznej sieci, a także ciśnienia,czy opomiarowania i sposobu rozliczania.Celem przygotowywanej Konferencji jest zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych oraz organizacyjnych służących ograniczeniu strat wody. W programie spotkania zaplanowano liczne wystąpienia specjalistów, które wskażą aktualne tendencje rozwoju branży wodociągowej. Nie zabraknie także praktycznych przykładów funkcjonowania różnej wielkości przedsiębiorstw zaopatrujących mieszkańców miast i wsi w wodę.

Zapraszamy do uczestnictwa w Konferencji przedstawicieli zakładów oraz przedsiębiorstw wodociągowych, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji naukowo-badawczych, firm oferujące sprzęt pomiarowy i nowe technologie ograniczające straty wody.
Opiekun merytoryczny dr inż Florian Piechurski (PŚ)

Wśród Uczestników zostanie rozlosowany voucher o wysokości 1000 zł na wycieczkę w sezonie 2014/15 z katalogu Biura Podróży Frater.

Istnieje możliwość promocji firm podczas spotkania (wystąpienie w programie konferencji – 20 min. stoisko, rozdanie folderów, reklama w materiałach szkoleniowych) – szczegóły pod numerem tel.:61 307 40 53 lub promocja(at)dendros.pl

Niższa cena tylko do 11.08 – 700 zł netto +23% vat

Szczegóły pod linkiem:
http://dendros.pl/ogolne/konferencja-straty-wody-w-sys...

Więcej informacji
Dendros
Tel. 61 307 40 53
Mail: szkolenia@dendros.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 20.10.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tematy jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Witam Państwa,
zapraszam do zapoznania się z terminarzem szkoleń otwartych.
Więcej szczegółów: zareba.marlena@sqam.org

Obrazek
Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

W ramach projektu, który realizujemy dla naszego klienta poszukujemy konsultantów/trenerów do prowadzenia 3 konferencji (dla 200 osób każda) oraz 22 szkoleń (dla około 20 osób każde) w całej Polsce.
Tematyka projektu dotyczy "Nowoczesnych metod zarządzania sądami (wdrożenie)”
Poszukujemy 10 konsultantów/trenerów spełniających wymagania:
- 10 osób pełniących rolę konsultantów/trenerów,
- każda z nich posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze publicznym
- posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/szkoleń,
- w tym jedną osobą posiadającą dodatkowo wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu kadrami w wymiarze sprawiedliwości,
- w tym jedną osobę posiadająca doświadczenie w zakresie zarzadzania finansami w sektorze publicznym

Projekt, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zakłada stworzenie systemu kształcenia ustawicznego pracowników wymiaru sprawiedliwości. Docelowym rezultatem projektu będzie przygotowanie scenariuszy szkoleń i programów kształcenia ustawicznego kadr w sądach powszechnych, ukierunkowanych na stworzenie i utrzymywanie pożądanego profilu kompetencyjnego kadry zarządczej i pracowników sądów.

Potrzebujemy CV trenerów/szkoleniowców oraz stawkę za 8h szkolenie/konferencję.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani współpracą przy tym projekcie, proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie,
Artur Półgrabia
ECevent
artur.polgrabia@ecevent.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ze szczególnym uwzględnieniem przetargów

12.02.2015, Poznań

Zapraszamy na autorskie szkolenie prowadzone przez radców prawnych z Kancelaria Radców Prawnych Klatka i Partnerzy dotyczące nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z „przetargów śmieciowych”.

Podczas spotkania odpowiemy m. in. na następujące pytania:
• Kto po nowelizacji składa deklaracje i płaci opłaty w spółdzielniach mieszkaniowych?
• Czy po nowelizacji PSZOKI muszą być stacjonarne czy mogą być mobilne?
• Czy jedna szklana butelka w worku z odpadami plastikowymi powoduje że wymóg selektywnego zbierania nie jest spełniony?
• Czy po nowelizacji właściciel nieruchomości może zadeklarować, że nie będzie segregował odpadów ?
• Czy po nowelizacji będzie obowiązkowe rozdzielenie przetargu na odbiór od ewent. przetargu na zagospodarowanie odpadów komunalnych?
• Czy na dzień składania ofert wykonawca powinien być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych?
• Czy można żądać dysponowania regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) albo tzw. promesy przyjęcia odpadów?
• Czy wykonawca musi być wpisany w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, aby prowadzić punkt selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)?
• Czy można odrzucić ofertę, w której wykonawca zaoferował ujemną stawkę za odbiór odpadów zbieranych selektywnie?
• Jakie pozacenowe kryteria oceny ofert można stosować w przetargach na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych?

Szczegóły pod linkiem:
http://dendros.pl/ogolne/nowelizacja-ustawy-o-utrzyman...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Jeśli masz ochotę zdobyć umiejętność prawidłowego przygotowania najważniejszego dokumentu w każdym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jakim jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, to masz szansę dowiedzieć się tego na szkoleniu ,, SIWZ po nowelizacji. Tworzenie nowych i dostosowywanie istniejących wzorów SIWZ przy uwzględnieniu zmian z dnia 29 sierpnia 2014,,

TERMIN SZKOLENIA : 10 - 11 marca
MIEJSCE : WARSZAWA
TRENER: ŁUKASZ CZABAN


WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ >>

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do