Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej do BEZPŁATNEGO udziału w seminarium w cyklu INFORMATYKA W ADMINISTRACJI „Jak uniknąć błędów przy świadczeniu usług elektronicznych w administracji?” które odbędzie się 21 sierpnia w Warszawie.

FORMULARZ BEZPŁATNEGO UDZIAŁU*
http://e-administracja.org.pl/konferencje/2013/bsue/fo...
*Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Tematem kolejnego seminarium w cyklu INFORMATYKA W ADMINISTRACJI będą zagadnienia dotyczące świadczenia usług elektronicznych w administracji. Podczas seminarium uczestnicy zapoznają się z możliwościami elektronicznych platform usługowych w kontekście idei otwartych zasobów informacyjnych, jak również ze sposobem przygotowania i udostępniania usług elektronicznych. Ponadto zaproszeni wykładowcy przybliżą tematykę przekazywania elektronicznych dokumentów z systemu EZD do archiwów państwowych oraz omówią pilotażowy system konsultacji on-line.

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://e-administracja.org.pl/konferencje/2013/bsue/in...; a w nim m.in.:

- Możliwości elektronicznych platform usługowych a idea otwartych zasobów informacyjnych
prof. dr hab. Bolesław Szafrański (WAT)
- Przygotowanie i udostępnianie usług elektronicznych:
Artur Prasal (Urząd Miasta w Łodzi)
- Zintegrowana platforma dla usług elektronicznych udostępnianych przez instytucje publiczne.
Maciej Kot (Senior Systems Engineer VMWARE)
- Dokument elektroniczny w urzędzie papierowym
Jolanta Rybińska (Urząd Miasta w Łodzi)
- Przekazywanie elektronicznych dokumentów z systemów EZD do archiwów państwowych
Kazimierz Schmidt (NDAP)
- Pilotażowy system Konsultacji On-Line - Post Project Review.
Marek Kubel-Grabau (Ministerstwo Gospodarki)
- Aspekty prawne cookies w kontekście serwisów internetowych administracji
Beata Marek (IT&IP Lawyer Cyberlaw.pl)

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., kontakt: pr@cpi.com.pl
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Niebezpieczeństwa na które jest narażona sieć, mają różne postacie, ale wszystkie mogą spowodować niepowetowane straty dla przedsiębiorstwa. Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo sieci są:pracownicy (przypadkowe błędy ludzkie), wirusy i inne oprogramowanie złośliwe, awarie (oprogramowania i sprzętu), czynniki środowiskowe (np. powodujące uszkodzenie nośników z kopiami zapasowymi).
Wzrosła liczba ataków skierowanych przeciw konkretnej organizacji. Nieuczciwe firmy wykorzystują umiejętności crackerów, przeprowadzane inwazje nie są przypadkowe, lecz dokładnie zaplanowane i wykonane z premedytacją. W każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni bezpieczeństwo sieci, chroniąc przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami z Internetu
Stosowne zabezpieczenia należy dobierać, mając na uwadze profil firmy, uprawnienia i stanowisko użytkownika, jak również fakt, czy komputer jest urządzeniem stacjonarnym czy mobilnym.

Zapraszamy do dyskusji na temat zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć każdego dnia oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego, już 17 września w Warszawie!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...


Proponowana tematyka konferencji:
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe
- Personal firewall
- Firewalle programowe
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze
- Ochrona przed spamem po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w firmie
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
- przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>

PROMOCJA do 15 sierpnia!

- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja

CENA PROMOCYJNA:
790 zł / VAT zwoln.*

CENA REGULARNA: 890 zł / VAT zwoln.*
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków

TRENER: Urszula Podraza >>

*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

W PROGRAMIE:

DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych

1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.

DZIEŃ II: Kryzys w social media

Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.

1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia
 TUTAJ >>


---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

KADRA KIEROWNICZA, ZASOBY LUDZKIE
FINANSE PUBLICZNE
PR i MARKETING
OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
KADRY I PŁACE
PRAWO, PRZEPISY, USTAWY
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
SEKRETARIAT, ARCHIWIZACJA, NIK
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

PUBLICZNE SŁUŻBY ZATRUDNIENIA
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek
referte - szkolenia i doradztwo zaprasza na szkolenie:

"Pozafinansowe formy współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną"

Szkolenie służy zapoznaniu jego uczestników z formami współpracy 3 sektora z administracją publiczną, z naciskiem na aspekt pozafinansowej współpracy. Omówione zostaną kwestie związane z rolą zespołów doradczych oraz tworzeniem programów współpracy.

Adresatami szkolenia są przede wszystkim pracownicy organizacji pozarządowych, takich jak: fundacje czy stowarzyszenia. Szkolenie jest otwarte również dla pracowników administracji publicznej, którzy odpowiadają za kontakty z 3 sektorem.

Celem szkolenia jest analiza współdziałania organizacji pozarządowych z organami administracji publicznej różnych szczebli. Uczestnicy posiądą umiejętność tworzenia programów
współpracy z organami administracji publicznej. Nakreślona zostanie relacja programów współpracy z aktami prawa miejscowego. Poruszone zostaną kwestie związane z zespołami doradczymi i inicjatywnymi. Szkolenie ma na celu przybliżenie problematyki współdziałania
organizacji pozarządowych z administracją publiczną w oparciu o najnowszą praktykę w powyższym zakresie.


Szkolenie odbędzie się 26 października 2013 r. przy ul. Matejki 34a w Łodzi.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1. Zasady i rodzaje współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną
1.1. Definicja legalna a definicja funkcjonalna organizacji pozarządowych
1.2. Konstytucyjna zasada subsydiarności a ustawowe zasady współpracy
1.3. Rodzaje współpracy

2. Przerwa kawowa

3. Wzajemne informowanie i konsultowanie
3.1. Wzajemne informowanie o planowanych kierunkach działań
3.2. Konsultowanie projektów aktów normatywnych i aktów prawa miejscowego
3.3. Konsultowanie programów współpracy

4. Lunch

5. Programy współpracy
5.1. Tworzenie programu współpracy
5.2. Uchwalanie programu
5.3. Elementy składowe programu współpracy
5.4. Program współpracy a akt prawa miejscowego

6. Przerwa kawowa

7. Zespoły doradcze i inicjatywne
7.1. Rada Działalności Pożytku Publicznego przy ministrze właściwym do spraw zabezpieczenia społecznego
7.2. Wojewódzkie Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.3. Powiatowe i Gminne Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.4. Rada sportu

8. Podsumowanie – dyskusja, pytania

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację, warsztat oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.

TRENER

mgr Ewa Kapusta - absolwentka prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Trzykrotnie uczestniczyła w międzynarodowej konferencji na Wołyńskim Uniwersytecie Narodowym im. Lesi Ukrainki w Łucku (Ukraina). Autorka publikacji z zakresu prawa organizacji pozarządowych. Wieloletni współpracownik Fundacji Instytut na Rzecz Państwa Prawa w Lublinie. W marcu 2010 r. uzyskała potwierdzenie kwalifikacji Coacha Biznesu. W okresie od sierpnia 2010 r. do czerwca 2013 r. pełniła funkcję ambasadora marki Wolters Kluwer Polska. Obecnie redaktor prowadząca portalu http://www.student.lex.pl

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Zajęcia rozpoczynają się od godziny 10:00 i trwają do godziny 16:00. Szkolenie jest jednodniowe. W cenie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

INWESTYCJA

492 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia jednej osoby z instytucji

442 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta czterdzieści dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia dwóch lub więcej osób z instytucji

Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z koordynatorem szkolenia:

Łukasz Wiaderny @: lukasz.wiaderny@referte.pl mobile: 605 936 602

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Kodeks Postępowania Administracyjnego 29.10.2013 Warszawa

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie procedury administracyjnej, poglądami doktryny oraz orzecznictwem Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i Naczelnego Sądu Administracyjnego, celem umożliwienia prawidłowego prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania trafnych decyzji administracyjnych. Wykład będzie bardziej przypominał warsztaty, omówione zostaną przykłady z praktyki zawodowej trenera, przedyskutowane zostaną sprawy, które uczestnicy aktualnie prowadzą i z którymi mają kłopoty, trener przedstawi zagadnienia z punktu widzenia tego, co strona może podnieść w odwołaniu, by wskazać jakie błędy mogą być popełnione przez urzędnika w czasie poszczególnych etapów postępowania i jak się ich wystrzegać.

Czas szkolenia: 8h szkoleniowych.

Plan szkolenia

1. Nowelizacje ustawy Kodeks postępowania administracyjnego od 3 grudnia 2010.

2. Zakres obowiązywania KPA.

3. Zasady ogólne procedury administracyjnej. Właściwości organów. Właściwość funkcjonalna. Właściwość rzeczowa. Właściwość miejscowa. Spory kompetencyjne negatywne i pozytywne.

4. Wyłączenie pracownika i wyłączenie organu.

5. Strony postępowania. Pojęcie interesu prawnego w ujęciu subiektywnym i obiektywnym. Interes prawny a interes faktyczny. Krąg stron postępowania na przykładzie wybranych przepisów ustaw szczególnych z zakresu prawa administracyjnego materialnego.

6. Uprawnienia organizacji społecznych w postępowaniu administracyjnym. Omówienie odmiennych uregulowań zawartych w przepisach prawa administracyjnego materialnego.

7. Pełnomocnicy procesowi.

8. Załatwianie spraw. Zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie. Skarga na bezczynność organu.

9. Doręczenia.

10. Wezwania.

11. Terminy. Wniosek o przywrócenie terminu. Przesłanki przywrócenia chybionego terminu.

12. Przebieg postępowania administracyjnego: wszczęcie postępowania, postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania, podania, wezwanie do uzupełnienia braków formalnych podania, instytucja pozostawienia podania bez rozpoznania, wniesienie podania do organu niewłaściwego.

13. Metryka sprawy.

14. Protokoły i adnotacje.

15. Udostępnianie akt. Wydawanie uwierzytelnionych odpisów.

16. Postępowanie dowodowe. Pojęcie dowodu. Dowód z dokumentu. Przesłuchanie świadków. Opinia biegłych. Oględziny. Dowód z przesłuchania stron. Rozprawa administracyjna.

17. Zawieszenie postępowania administracyjnego. Zawieszenie obligatoryjne. Zawieszenie fakultatywne.

18. Decyzje, w tym decyzja o umorzeniu postępowania. Wymogi formalne decyzji. Uzasadnienie faktyczne i uzasadnienie prawne. Rygor natychmiastowej wykonalności. Rektyfikacja decyzji administracyjnych.

19. Postanowienia.

20. Ugoda administracyjna.

21. Środki zaskarżenia (odwołanie, zażalenie) Termin do wniesienia. Organ właściwy do rozpatrzenia środka zaskarżenia. Uprawnienia autokontrole organu I instancji. Rozstrzygnięcia organu odwoławczego. Odwołanie a wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy.

22. Tryby nadzwyczajne kontroli decyzji administracyjnych. Wznowienie postępowania. Uchylenie lub zmiana decyzji w trybie art. 154 Kpa. Uchylenie lub zmiana decyzji w trybie art. 155 Kpa. Stwierdzenie nieważności decyzji. Kompetencje ministra określone w art. 161 Kpa. Stwierdzenie wygaśnięcia decyzji-art. 162 Kpa. Pojęcie warunku i zlecenia.

23. Uprawnienia prokuratora w postępowaniu administracyjnym.

24. Zaświadczenia. Zaświadczenie a oświadczenie.

25. Skargi i wnioski.

26. Opłaty i koszty postępowania.

Koszt: 450 PLN netto.

Link:
http://www.lexfactory.pl/oferta/prawo-administracyjne/...
Kinga Ekert

Kinga Ekert HR/marketing

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Akademia Przywódców Rozwoju Lokalnego
- unikalny program kształcenia liderów

Przywództwo to wzbogacona i pogłębiona samoświadomość, rozwinięte umiejętności i postawa intelektualna, emocjonalność, ale przede wszystkim talenty do inteligentnego wpływania na ludzi i przewodzenia im, a tym samym kształtowanie otaczającej przestrzeni społecznej. Wielość ludzi i relacji wokół, konieczność współpracy zespołowej, godzenie różnic, tworzenie dialogu i komunikacji otwartej, aby ludzie mogli w pełni wykorzystywać swoje zasoby, to trudna część bycia przywódcą. Aktywizacja kompetencji przywództwa społecznego ma fundamentalne znaczenie dla kształtowania rozwoju lokalnego poprzez działania na zewnątrz organizacji. Dlatego wymaga ona wiedzy, wzmacniania i ćwiczenia. Tym zagadnieniom dedykowany jest program Akademii.
Do udziału zapraszamy tych wszystkich, którzy kształtują rozwój swojego otoczenia w lokalnym otoczeniu, zarówno w biznesie, jak i w administracji publicznej oraz w organizacjach pozarządowych.
Program Akademii szczególny akcent kładzie na trening umiejętności, rozwój osobistych kompetencji i praktyczną wiedzę, która będzie wspierać absolwentów w skutecznym przewodzeniu rozwojem powierzonych im organizacji i społeczności.

Szczegóły na http://www.governance.org.pl/
Katarzyna M.

Katarzyna M. redaktor treści:
lifestyle, design,
architektura;
specjal...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szanowni Państwo! W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam na:

Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 Kreatywnie o Kadrach, którego celem jest dyskusja o kluczowych obecnie wyzwaniach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w organizacji.


Obrazek


Nasi eksperci przedstawią skuteczne sposoby i zaprezentują sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju ludzi w organizacji, planowania oraz przeprowadzania szkoleń tak, by jak najpełniej wykorzystać możliwości tkwiące w jednostkach i zespołach.

Program konferencji zaplanowaliśmy w taki sposób, aby oprócz wysłuchania prelekcji naszych ekspertów, istniała możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji, a także indywidualnych konsultacji z naszymi prelegentami i doradztwa w zakresie możliwości współpracy.

Inspiracje, działania, strategie – zainwestuj w rozwój!

Dołącz do Ogólnopolskiego Forum na GoldenLine >>

------------------------------------------------------

Mając świadomość odmienności zarządzania zasobami ludzkimi w różnych środowiskach i sektorach, ZAPRASZAMY pierwszego dnia Ogólnopolskiego Forum Szkolenia 2014 przedstawicieli firm, natomiast drugi dzień konferencji dedykowany jest przedstawicielom instytucji publicznych.

19 listopada - dla FIRM
Temat przewodni: Jak efektywnie i skutecznie planować rozwój pracowników, by powiększać
potencjał firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym

20 listopada - dla URZĘDÓW
Temat przewodni: Zarządzanie rozwojem pracowników metodą na trafne i profesjonalne wykorzystanie potencjału kadrowego w Urzędzie

Wśród tematów wystąpień m.in.:

• Narzędzia nowoczesnego menedżera HR, czyli jak wzmocnić narzędziowo proces planowana działań rozwojowych / Paweł Kopijer

• Budowa strategii szkoleń, a Pracownik generacji X i Y – fakty i mity, szanse i zagrożenia / Anna Międlarz

• Coachingowy Styl Zarządzania – czyli w stronę indywidualnego podejścia i elastyczności zachowań menadżerskich / Artur Przybyłowicz

• Oceny okresowe i ich związek z IPRZ oraz obowiązki w tym zakresie poszczególnych szczebli kierownictwa urzędu - analiza najczęstszych problemów w w tym zakresie/ Radosław Hancewicz

• Rozwój pracowników admnistracji publicznej w oparciu o model SEA / Paweł Kopijer

• Realizacja IPRZ w Urzędach/ Iwona Sługocka

KONTAKT/ ZAPISY:

AP Edukacja Sp. z o.o., Centrum Szkoleniowe
ul. Urzędnicza 20 lok. 8, 30-051 Kraków
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
Tel./ fax: 12 352-31-23 (wew. 3)
Tel. kom. 797 011 698, 517 752 770

CENNIK:

Udział jednej osoby - I dzień Forum (dla firm): 350 zł + 23% VAT
Udział jednej osoby - II dzień Forum (dla urzędów i intytucji publicznych): 300 zł / VAT zwoln.

PROMOCJE!

• Pierwsze 20 zgłoszeń na Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 premiujemy rabatem - 10% TANIEJ!

• Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z tej samej firmy/ instytucji - 50 zł TANIEJ dla drugiej i kolejnej osoby!

Uwaga: Promocje nie łączą się

-------------------------

PARTNERZY:

GoldenLine, PIFS, PSTD, Wolters Kluwer, publiczni.pl, MATRIK, Personel i Zarządzanie, Obserwatorium Zarządzania, DISC Extended, Pracuj.pl
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Witam,
Zapraszam na jedne z najlepszych szkoleń dotyczących bezpieczeństwa IT.
DUŻE RABATY NA PONIŻSZE SZKOLENIA!

Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007 10-11 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/audyt-wewnetrzny-bezpieczenstwa-inf...
Możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania certyfikatu: “Audytora Wewnętrznego ISO 27001” wydanego przez szwajcarską jednostkę QS Zurich. Certyfikat w cenie szkolenia!
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych 13 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/bai
Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą prowadzenia testów aplikacji internetowych zgodnie z najlepszymi praktykami oraz zaleceniami OWASP. Szkolenie ze stanowiskami komputerowymi (praktyka).
Cena regularna 950 netto/os
Cena last 800 netto/os

Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001 17-18 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...
Na podstawie zdobytej wiedzy można przystąpić do budowania i wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w swojej organizacji.
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

DODATKOWO DLA PIERWSZEJ OSOBY KTÓRA W DNIU 28-30 LISTOPADA ZGŁOSI UCZESTNICTWO, BON NA ZAJĘCIA FITNESS O WARTOŚCI 100ZŁ. CENTRUM WARSZAWY.

Pozdrawiam serdecznie
--
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...

Już 17-18 grudnia rusza ostatnia edycja szkolenia Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001

Jest to jedno z najlepszych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT.

Cena regularna 2500 netto/os
Obowiązuje rabat ! Cena last 1700 netto/os ! TYLKO TERAZ

zapraszam do kontaktu
Kontakt: Marlena Zaręba
Tel.: 22 427 36 72
E-mail: zareba.marlena@sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Specjalista ds. zamówień publicznych – certyfikowany 3 dniowy warsztat praktyczny.

Termin szkolenia:
od 22.01.2014r.do 24.01.2014r. | Zakopane - ZIMOWA EDYCJA!!!
od 10.03.2014r. do 12.03.2014r. | Warszawa

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/zamowienia-publiczne/item/3...

Koszt szkolenia: 1600.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Przy zgłoszeniu od 2 do 5 Uczestników zachęcamy do negocjacji ceny szkolenia!!!
Przy zgłoszeniu min. 5 uczestników 6 uczestnik całkowicie gratis!


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.

Pobierz formularz zgłoszenia

Obrazek

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Witam serdecznie,
Pragnę poinformować, że wkrótce na naszej stronie będą do pobrania darmowe, dodatkowe materiały (demo materiałów szkoleniowych z różnych szkoleń/ testy/ pytania/ abstrakty/ artykuły/ ćwiczenia) z zakresu bezpieczeństwa informacji. Zachęcam do odwiedzenia strony ISecMan.



Przy okazji przesyłam kalendarz szkoleń z bezpieczeństwa IT na styczeń 2014r.

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Pozdrawiam serdecznie

Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org

http://isecman.org/
Aleksandra Krempin-Dolata

Aleksandra Krempin-Dolata Doświadczenie w
branży
szkoleniowej w
międzynarodowym...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Egzamin CGAP® - już w lutym zaczynamy szkolenia!

Zapraszam do udziału w szkoleniu przygotowującym do egzaminu CGAP®
Najbliższy termin: 6-7 lutego 2014 w Warszawie

Na hasło Goldenline rabat 20% ! Za dwudniowe szkolenie zapłacicie Państwo jedynie 980 zł netto.

Więcej informacji: http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/cgap,56/

Aleksandra Krempin
Koordynator szkoleń dla audytorów wewnętrznych
aleksandra.krempin@pl.ey.com

http://academyofbusiness.pl
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych z zakresu zamówień publicznych, które odbędą się w najbliższych tygodniach:

Umowy w systemie zamówień publicznych – przygotowanie, zawieranie, zmiany, rozwiązywanie, unieważnienie [2-dniowe warsztaty praktyczne]. Warszawa 24-25 lutego 2014r.
Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.
Zakopane 26-28 lutego 2014r.
Warszawa 31 marca-02 kwietnia 2014r.

Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Audyt zamówień publicznych. Audytowani i Audytorzy w rozstrzyganiu trudnych problemów związanych z realizacją zamówień publicznych. Praktyczne warsztaty.
Kraków 06-07 marca 2014r.

Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszam do wzięcia udziału w szkoleniach ! Tylko teraz 5%- 35% rabatu:

Szkolenia w lutym

- Manager Bezpieczeństwa Informacji - MBI - praktyczne warsztaty Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (ABI)
Szkolenie uwzględnia nowo wprowadzone przepisy dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

- Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:20013
Szkolenie uwzględnia zmiany w normie wprowadzone w 2013r., zaktualizowane po 25 września.

Zapytaj: zareba.marlena@sqam.org
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

VII Konferencja Zarządzanie Zielenią Miejską
10-11 kwietnia 2014r., Poznań

Organizator: Dendros – konferencje i szkolenia
Patronat honorowy: Prezydent Miasta Poznania
Współpraca: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
Opieka merytoryczna: prof. dr hab. inż. Marek Siewniak (Europejka Rada ds. Drzew)

Obecnie przekonanie o konieczności istnienia przyrody stało się tak powszechne, że często nie wymagane są w ogóle jej wartości estetyczne. Doprowadziło to do pewnych niepokojących postaw – „byle dużo, byle zielono”. Jak pogodzić szacunek dla kultury z szacunkiem dla przyrody? Odpowiedź na to pytanie postaramy się zaprezentować podczas kolejnej już edycji konferencji Zarządzanie Zielenią Miejską (m.in. III sesji) na przykładach, które potrafią nie tylko „mówić” o historii, sztuce i niezbywalnych wartościach w nich zawartych, ale także w nich trwać. Naszym celem będzie wywołanie dyskusji, propozycji wizji, nowych rozwiązań rewaloryzacji oraz kształtowania terenów zieleni w mieście z uwzględnieniem równowagi tych wartości.
Nie zabraknie również tematyki dotyczącej doboru drzew oraz krzewów do miejsc reprezentacyjnych, praktycznych rozwiązań, nowoczesnych technologii i produktów a ponadto ciekawych inspiracji. Wzorem poprzednich lat podczas konferencji zostaną przedstawione zalety oraz wady zarządzania, a także przepływu finansów na utrzymanie zieleni publicznej w wybranych miastach Polski z uwzględnieniem zmniejszających się przychodów i jednocześnie rosnących oczekiwań społecznych.
Jednym z bardzo ciekawych punktów spotkania będzie sesja plenerowa, w trakcie której zwiedzimy wybrane tereny zieleni Poznania, a w nich urządzoną zieleń i dobraną małą architekturę.
Na zakończenie VII konferencji wśród Uczestników spotkania rozlosowana zostanie 6-dniowa wycieczka Austria-Słowacja-Czechy ufundowana przez Biuro Podróży Frater. Regulamin losowania i opis wycieczki dostępny jest na stronie http://dendros.pl
Zapraszamy serdecznie do udziału i wymiany poglądów!

Istnieje możliwość promocji firm i ich produktów podczas konferencji.

Program konferencji i formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie http://dendros.pl – zakładka aktualne szkolenia

Dendros: tel. 61 307 40 53, mail: szkolenia@dendros.pl

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do