Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Bezpłatna konferencja Systemy dla przedsiębiorstw GigaCon - 26 marca 2013, Kraków, Park Inn by Radisson.

Szanowni Państwo,

zapraszamy na przegląd dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem i instytucją.

Niektóre tematy wykładów to:

- Jak dobrać system informatyczny do firmy? - wykład firmy Sekwencja

- Zintegrowany system klasy ERP w zarządzaniu firmą na podstawie rozwiązania XYZ, czyli jak odpowiadać na potrzeby rynku - (ZETO Opole)

- Nowoczesne środowisko IT szansą twojej firmy - (Capgemini Polska)

-Co-working zorientowany na rezultaty – projektowanie systemów motywacyjno-rozwojowych - (MKG Consulting)

- Czy już czas na PLM? Efektywny wybór i wdrożenie rozwiązań wspomagających zarządzanie cyklem życia produktu - (Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu)

- Oprogramowanie jako przedmiot umowy licencyjnej - (Kancelaria Radcy Prawnego Marzena Sarapata)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp/krakow

Wśród uczestników wydarzenia rozlosujemy nagrody , m.in. książki, ufundowane przez grupę wydawniczą HELION.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:
Anna Zaniewska
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,
02-682 Warszawa
tel. 22 4273679
anna.zaniewska@software.com.pl
http://gigacon.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy na jubileuszową edycję prestiżowego wydarzenia:

X Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych
18-19 kwietnia 2013, Warszawa – Hotel Belwederski

Edycja ta jest szczególnie istotna, ponieważ zarówno Zamawiających, jak i Wykonawców zaczęły już obowiązywać nowe przepisy wprowadzone przez nowelizację Prawa zamówień publicznych oraz nowe Rozporządzenia.


Obrazek


Szczegóły u opiekuna Zjazdu:

Bożena Jamka-Czyż
22 205 89 13
bozena.czyz@apexnet.pl
http://apexnet.plJoanna Beresińska edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 08:56
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"

23 kwietnia 2013r., Warszawa


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się debata poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.

Partnerzy konferencji:
*Infonet Projekt
*IBM
*Ferro Softwear

Proponowana tematyka konferencji:
*backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
*backup systemów operacyjnych,
*backup on-line,
*rozwiązania storage’owe,
*archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
*outsourcing usług archiwizacyjnych,
*zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
*dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
*oficerowie bezpieczeństwa,
*osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
*przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, *telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Dendros-Konferencje i Szkolenia

Warsztaty Wdrażanie przepisów znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – odpowiedzi na pytania zadawane przez gminy

7 maja 2013 roku, Wrocław

Na mocy znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zmieniły się m.in. kompetencje i zadania gmin. Termin 1 lipca 2013 roku to data egzaminu, który zweryfikuje czy samorządy dobrze przygotowały się do powierzonych im zadań. Warsztaty organizowane przez Firmę Dendros-Konferencje i Szkolenia dają Państwu szansę upewnić się w swoich przekonaniach bądź skonsultować swoje wątpliwości. Mamy nadzieję, iż wiedza eksperta z tak bogatym doświadczeniem we wdrażaniu przepisów ustawy przyczyni się do sukcesu Państwa gminy we wprowadzonych zmianach i poczucia, iż egzamin został zdany przez Państwa Gminę celująco.

Podczas warsztatów zostaną przedstawione rozwiązania ponad 100 praktycznych problemów, na jakie natknęły się gminy. Będzie to konkretna analiza przypadków kilkudziesięciu gmin z całego kraju, z którymi współpracował mecenas Jędrzej Klatka. Wykładowca skoncentruje się szczególnie na kwestiach, na które w ustawie nie ma jasnych odpowiedzi.

Do udziału w spotkaniu serdecznie zapraszamy pracowników Urzędu Gminy, którzy odpowiadają za wdrożenie nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz wszystkich zainteresowanych powyższą tematyką.

Warsztaty poprowadzi: Jędrzej Klatka -radca prawny, ekspert Polskiej Izby Ekologii, specjalista z zakresu prawa ochrony środowiska oraz prawa zamówień publicznych, współautor książki „Gospodarowanie odpadami komunalnymi. Poradnik dla gmin”, jako ekspert Ministerstwa Środowiska doradzał gminom przy wdrażaniu przepisów ustawy.

Udział dwóch osób i więcej premiowany niższą ceną

Do 26.04.br. istnieje możliwość przesłania pytania dotyczącego tematyki warsztatów na adres szkolenia@dendros.pl lub fax 61 6244054 Odpowiedź zostanie udzielona podczas warsztatów!
Zgłoszenia przyjmowane są do 26.04 br. – liczba miejsc ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Program oraz formularz zgłoszenia dostępne są na stronie organizatora: http://dendros.pl – zakładka aktualne szkolenia lub pod nr tel. 61 307 40 53, mail:szkolenia@dendros.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Zapraszamy wszystkich Zamawiających i Wykonawców na szkolenie w Zakopanem już w maju!

Zamówienia publiczne dla Specjalistów po nowelizacji ustawy.
Warsztaty dla Zamawiających i Wykonawców

15-17 maja 2013

szczegółowy program >>

Zajęcia poprowadzi Jerzy Czaban

Specjalna cena do 24 maja!Joanna Beresińska edytował(a) ten post dnia 16.04.13 o godzinie 14:05
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

„Komunikacja w zarządzaniu kryzysowym"
22 maj 2013 r., Gdańsk


W zarządzaniu kryzysowym decydującą rolę odgrywają pierwsze 24 godziny po zdarzeniu. Dzięki dobrej komunikacji, możliwa jest minimalizacja szkód. Odpowiednie narzędzia komunikacyjne, systemy łączności oraz umiejętności służb ratunkowych to kluczowe elementy w natychmastowym działaniu w sytuacji kryzysowej.

Podczas tego spotkania chcemy zaprezentować własnie te rozwiązania, które pomogą możliwie jak najlepiej rozplanowac parce oraz systemy łączności jednostek administracyjnych i służb ratunkowych. Będą mieli Państwo okazję nie tylko wysłuchać ciekawych wykładów, ale również zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami firm.

Wykłady poprowadza między innymi:

- Tadeusz Bukontt - "Doświadczenia a EURO w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej"
- prof. dr hab. Inż. Ryszard Katulski - "Wybrane systemy radiokomunikacyjne dla potrzeb bezpieczeństwa publicznego"
- firma ITTI

Niektóre tematy konferencji:

- skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi;
- standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE);
- radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych;
- organizacja Centrów Powiadamiania Ratunkowego;
- systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
- nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- jednostki samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł +23%VAT.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

APEXnet zaprasza na Pierwsze w Polsce:


Obrazek


Eksperci: Jerzy Czaban, Ewa Świątkowska, Violetta Szczepaniak

W programie m.in.
Jak kontrolować zamówienia publiczne po nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych?
• Sprawdzenie prawidłowości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• Formułowaniu wniosków na podstawie stwierdzonych uchybień;
• Kontrola realizacji zamówienia, w tym zmiany postanowień zawartej umowy.

Kontrola udzielania zamówień wykonywana przez instytucję zarządzającą programem operacyjnym
• Jakie podmioty mogą kontrolować zamówienia publiczne udzielane przez beneficjentów;
• Wpływ ustaleń pokontrolnych tych podmiotów na wyniki kontroli Instytucji Zarządzającej;
• Korekty finansowe.

Uprawnienia Beneficjenta z punktu widzenia kontroli NIK
• Uprawnienia kontrolne NIK i beneficjenta w tym;
• Kryteria kontroli NIK;
• Akta kontroli jako dowód postępowania kontrolnego.

Szczegóły>>

tel. 22 205 89 00
ingo@apexnet.pl

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja serdecznie zaprasza 20 maja do Warszawy na

KONFERENCJĘ DLA DZIAŁÓW KADR pt.:
"Standardy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w służbie cywilnej"


MIEJSCE: Gloden Floor Plaza, Al. Jerozolimskie 123a
CZAS TRWANIA: godz. 9:00 – 15:00

„30 maja 2013 r.! Ostatni dzwonek na przygotowanie
programu zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie”

Przyjedź, zobacz jak, poznaj najlepsze praktyki, zastosuj!


Zapraszamy przede wszystkim pracowników działów kadr, specjalistów ds. szkoleń,
a także kierowników biur i departamentów personalnych oraz wszystkich zainteresowanych rozwojem Zasobów Ludzkich w urzędzie.

Przełamanie barier i stereotypów dotyczących zarządzania w administracji!
Omówimy skuteczne podejście i narzędzia wykorzystywane w procesie rozwoju pracowników!


W programie konferencji wykłady naszych ekspertów:

BLOK I
W jaki sposób podnieść skuteczność zarządzania zasobami ludzkimi:
1. Standardy ZZL, a program zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Narzędzia informatyczne wspomagające procesy kadrowe.

Prelegenci: Radosław Hancewicz, Iwona Sługocka

BLOK II
Standardy w obszarze motywowania:
1. Motywacja finansowa – elementy konieczne.
2. Motywacja pozafinansowa – mrzonka, czy rzeczywistość w urzędzie?

Prelegent:Radosław Hancewicz

BLOK III
Procedura naboru w korpusie służby cywilnej:
1. Opisy stanowisk pracy, a profile kompetencyjne
2. Case study dot . naborów,a interpretacje KPRM.

Prelegent:Iwona Sługocka

BLOK IV
W jaki sposób podnieść efektywność szkoleń w urzędzie:
1. Rekrutacja i przygotowanie kompetentnych trenerów wewnętrznych.
2. Coaching i mentoring w urzędzie.

BLOK V
Coaching w urzędzie i instytucji publicznej - sesja demonstracyjna:
1. Pokażemy, jak coaching z powodzeniem wykorzystać w Administracji Publicznej.

Prelegenci: Iwona Sługocka i Michał Krawczyk


Uczestnictwo w KONFERENCJI HR: Koszt udziału: 50zł / 1 os.
(w cenie: materiały drukowane, długopis, notatnik, kawa, lunch)

Kontakt:
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

ZADAJ PYTANIE | OPINIE O TRENERACH | SZKOLENIA - HR
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych z zakresu zamówień publicznych, które odbędą się w maju.

W najbliższych tygodniach polecamy:

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów. Warszawa 27-29 maja 2013r.
Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.
Kraków 23- 24 maja 2013r.
Poznań 27-28 maja 2013r.

Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.Kraków 27-28 maja 2013r.
Szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie informacje organizacyjne:
PROGRAM SZKOLENIA

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"
20 czerwca 2013r., Warszawa

Jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii?
Jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem?
Jak można tego uniknąć?


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
STRONA>>>

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Wykłady na konferencji wygłoszą m.in.:

Piotr Chmiel, Kierownik Działu Zarządzania Zgodnością, T-mobile, Backup danych: o czym warto pamiętać i co warto wiedzieć
Paweł Mączka, Dyrektor IT, Szef Działu Pamięci Masowe & Systemy Bezpieczeństwa Danych, Członek Zarządu, Infonet Projekt / IBM, TSMbox - Backup Appliance Build for Recovery Speed

Tematyka konferencji:

backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
backup systemów operacyjnych,
backup on-line,
rozwiązania storage’owe,
archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
outsourcing usług archiwizacyjnych,
zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
oficerów bezpieczeństwa,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.
Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 721 729 134
fax. 22/ 244 25 37
e-mail.agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Katarzyna Dąbrowska

Katarzyna Dąbrowska Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

"Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie"
Wartość bezpieczeństwa zmienia się w czasie, wynika to z tego, że warunki otoczenia, człowiek i społeczeństwo także ulegają zmianie. Zmiany te muszą być obserwowane i muszą wpływać na zmianę poziomu bezpieczeństwa w organizacjach.

Celem działań w ramach bezpieczeństwa w biznesie jest zminimalizowanie strat finansowych w sytuacji wystąpienia zagrożenia lub samego przestępstwa dotykającego organizację. Managerowie przeznaczają część posiadanych zasobów swoich firm, by zmniejszyć ryzyko, czyli na przyszłość ograniczyć niebezpieczeństwo poniesienia straty.

W dzisiejszych czasach zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania firmy jest konieczne.

Zapraszamy do udziału w dyskusji nt. zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się podczas konferencji

„Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” odbędzie się już 4 lipca w Warszawie.

Proponowane zagadnienia tematyczne:
1.Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
system zarządzania bezpieczeństwem informacji
metody zarządzania ryzykiem (analiza)
audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
polityka bezpieczeństwa
2.Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne.
3.Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4.Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania,scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych.
5.Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Przedstawicieli instytucji:
publicznych, wojskowych oraz rządowych,
bankowych i ubezpieczeniowych,
Przedstawicieli firm:
telekomunikacyjnych i mediowych
usługowych
produkcyjnych
przemysłowych

Grupa docelowa:
prezesi i członkowie zarządu
pełnomocnicy i doradcy zarządu
dyrektorzy i kierownicy techniczni
dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
dyrektorzy i kierownicy IT
dyrektorzy i kierownicy finansowych
facility managerowie
dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
Business Continuity Managerowie
audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestracja : http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
*Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...

Kontakt:
Dorota Iwanicka
mobile: + 48 691 571 598
dorota.iwanicka[at]multitrain.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

INFRASTRUKTURA NOWOCZESNEJ SERWEROWNI
27 czerwca w Hotelu Radisson Blu, Plac Zawiszy 1, Warszawa

Już 27 czerwca zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej najnowszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniom z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury nowoczesnej firmy.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Tylko u nas:
- dowiesz się jak zbudować nowoczesną serwerownię
- poznasz sposoby na unowocześnienie swojej serwerowni
- poznasz sposób na bezpieczny przepływ informacji i niezawodną infrastrukturę

Wykłady poprowadzą:
- Mariusz Busiło, Kancelaria prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto
"Chmura chmurze nie równa. Jak rozpoznać najważniejsze ryzyka i przeżyć (krótki poradnik surwiwalowy)"
- Robert Kanigowski Kierownik ds. Architektury i Bezpieczeństwa Systemów IT, Provident Polska S.A
"Data Center - u siebie, czy na zewnątrz? Analiza przypadku na przykładzie prowadzonego projektu w firmie Provident Polska S.A"
- Kamil Wąsowicz, Dyrektor Departamentu Eksploatacji Aplikacji, ZUS
"Terabajty w sektorze publicznym - fanaberia, czy realna potrzeba?"
- Emil Konarzewski, Audytel
"Zanim wbijesz łopatę - uwarunkowania rynkowe, technologiczne i finansowe budowy datacenter"

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszam na pierwsze w Polsce Forum Zamówień Publicznych, które odbędzie się już 24 czerwca 2013 w Centrum Konferencyjnym na warszawskiej Woli.


Obrazek


W programie:
JAK BRONIĆ SIĘ PRZED NIEUPRAWNIONYM NAKŁADANIEM KOREKT FINANSOWYCH?
trener Jerzy Czaban
NOWELIZACJA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PODWYKONAWCÓW
trener Grzegorz Czaban
BADANIE RZETELNOŚCI WYKONAWCY
trener Łukasz Czaban

Mamy jeszcze kilka miejsc!

Szczegóły >>
Justyna Półgrabia (Świerczewska)

Justyna Półgrabia
(Świerczewska)
Dział Realizacji
Szkoleń, APEXnet Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szanowni Państwo!
Zapraszam na seminaria biznesowe Business Power Training.
Najbliższe seminarium pt. „Co uwiera menedżera… czyli kłamstwa o zarządzaniu” skierowane jest do kadry menedżerskiej i poświęcone będzie dylematom zarządzania oraz wyzwaniom w zarządzaniu zespołem.

Cykl ten będzie poświęcony zagadnieniom:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Seminaria odbywają się w czerwcu 2013, w sześciu miastach w Polsce.
Zapraszam do zapoznania się z programem oraz szczegółami organizacyjnymi na stronie projektu http://businesspowertraining.pl.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Największy problem w pracy zamówieniowca?

Rozstrzygnęliśmy konkurs „Z życia zamówieniowca”. Nadesłane prace pokazały, że wszyscy zamówieniowcy borykają się z podobnymi problemami. Odetchnęliśmy jednak z ulgą, bo okazało się, że większość z Was mimo wszystko bardzo lubi swoją pracę.

Jednym z problemów jest niejasna i sprzeczna interpretacja przepisów:

„W mojej pracy największym problemem jest niejasność przepisów i ich różna interpretacja. Spotykam wielu trenerów zamówień publicznych oraz znajduję wiele orzeczeń Krajowej Izby Odwoławczej dotyczącej stosowania tego samego przepisu ale o sprzecznych postanowieniach. Jednym z takich przykładów jest stosowanie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych tj. przedstawiania przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego w oryginale czy kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem."

Zachęcamy do rozwiązania tego typu problemów wspólnie z nami!

Zapraszamy na szkolenie w BIAŁOWIEŻY 27-28 sierpnia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w świetle orzecznictwa KIO i SO

Szczegóły>>

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


URLOPY RODZICIELSKIE (zasady udzielania, rozliczania) - UWAGA ZMIANY od 17 czerwca! >>


- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja

NAJTANIEJ W KRAKOWIE!

CENA:
290 zł / VAT zwoln.*

TERMIN: 19 lipca 2013, Kraków

TRENER: Katarzyna Smulczyk >>

W PROGRAMIE:

I. ZASADY UDZIELANIA.
II. ROZLICZENIA URLOPÓW RODZICIELSKICH WZGLĘDEM ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH.

1. Urlopy macierzyńskie (zmiany od 17 czerwca 2013 r.)
2. Urlop wychowawczy
3. Urlop ojcowski

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia TUTAJ >>

* Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE I USŁUGI DORADCZE
ZREALIZOWANE SZKOLENIA
AKTUALNOŚCI I PROMOCJETen post został edytowany przez Autora dnia 12.07.13 o godzinie 16:11

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Uwaga, mamy jeszcze ostatnie miejsca na tygodniowe Certyfikowane Kursy Zamówień Publicznych nad morzem, w Jastrzębiej Górze.

Zostały jeszcze dwa terminy:
19-23 sierpnia >>
26-30 sierpnia >>

Zapraszamy!

Kontakt:
Dorota Kowalska
22 205 89 00
info@apexnet.pl
http://apexnet.pl

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Ustalanie należności z tytułu opłaty śmieciowej i jej windykacja na drodze postępowania egzekucyjnego w administracji >>


KOLEJNE EDYCJE SZKOLENIA!

CENA:
350 zł / VAT zwoln.*

TERMINY:
6 sierpnia, Lublin >>
9 sierpnia, Białystok >>
29 sierpnia, Olsztyn >>

TRENER: Małgorzata Czartoryska >>

W poprzedniej edycji tego szkolenia
przeszkoliliśmy przedstawicieli takich instytucji, jak:

• Gmina Biały Bór • Gmina Białogard • Gmina Karlino
• Gmina Borne Sulinowo • Gmina Szczecinek • Urząd Gminy Ostrowice
• Gmina Manowo • Urząd Miejski w Łobzie


W PROGRAMIE:

1. Opłata śmieciowa jako danina publicznoprawna.

2. Decyzje określające w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

3. Postępowanie podatkowe.

4. Postępowanie w zakresie udzielenia ulg.

5. Decyzje określające zaległość podatkową, odpowiedzialność Spółdzielni, zarządców administratorów za zaległości.

6. Kary – źródła praw, tryb uchwalania, ustalanie, decyzje, podmioty podlegające ukaraniu ( przedsiębiorcy) i ich egzekucja.

7. Odpowiedzialność za niewykonanie obowiązków podatkowych w świetle regulacji Kodeksu karnego skarbowego, ustawy o Odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych związana.

8. Postępowanie egzekucyjne w administracji - egzekwowanie należności z tytułu opłaty śmieciowej na drodze egzekucji administracyjnej.

9. Zasady organizacji pracy komórek podejmujących działania w zakresie egzekucji administracyjnej i postępowania w zakresie dzielenia ulg i umorzeń, podział kompetencji, pracownicy wewnętrzni i zewnętrzni, zasady wynagradzania pracowników komórek egzekucji, obowiązki organu egzekucji administracyjnej w zakresie orzecznictwa egzekucyjnego.

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia TUTAJ >>

---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH

SZKOLENIA - prawo, przepisy, ustawy
SZKOLENIA - finanse publiczne
SZKOLENIA - kadra kierownicza, zasoby ludzkie
SZKOLENIA - kadry, płace
SZKOLENIA - komunikacja, rozwój osobisty
SZKOLENIA - PR i marketing
SZKOLENIA - sekretariat, archiwizacja, NIK
SZKOLENIA - Unia Europejska
SZKOLENIA - zamówienia publiczne
SZKOLENIA - obsługa klienta
SZKOLENIA - Publiczne Służby Zatrudnienia

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do