konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii
10.03.2016 r. w Warszawie

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Elektroniczne platformy usług zyskują coraz większą popularność – oznacza to, że przed pracownikami stają nowe wyzwania. Niezbędne staje się ustawiczne kształcenie pod kątem nowoczesnych technologii. Na II edycji konferencji „Instytucja publiczna a wykorzystanie technolologii” poruszone będą między innymi tematy takie jak: zarządzanie projektami, programami i usługami, e-learning dla kadr, wykorzystanie komunikacji wizualnej, elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz bezpieczeństwo i integracja systemów.

Konferencja odbywa się przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Ministerstwa Finansów.

Głos zabiorą m.in.:
- Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów - Zintegrowany System Informacyjny Resortu Finansów – Strategia 2020
- dr inż. Elżbieta Andrukiewicz, Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego - Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem z punktu widzenia potrzeb i możliwości administracji publicznej – aktualny stan i dobre praktyki
- Magdalena Wąsik, Inżynier Sprzedaży Axence Sp. z o.o. - Monitorowanie i bezpieczeństwo sieci komputerowej w liczbach
- Milena Bogdanowicz - radca prawny w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp. - Wykorzystanie technologii w instytucjach publicznych w świetle prawa własności intelektualnej

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- przedstawicieli władz jednostek publicznych i administracji państwowej
- osoby odpowiedzialne za dobór oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- osoby odpowiedzialne za sprawne wdrażanie założeń i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- administratorów bezpieczeństwa informacji, administratorów danych wrażliwych
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kadrę zarządzająca departamentów informatyki
- kierowników projektów, administratorów systemów
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie dokumentacją
- osoby odpowiedzialne za sprawną komunikację

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
karolina.seliga@successpoint.pl
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji pt.:

Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem
8 marca 2016r. w Warszawie


Oszczędność i optymalizacja wydatków to podstawa efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa. Konferencja będzie doskonałą okazją, aby dowiedzieć się, jak zrównoważyć wydatki związane z zarządzaniem dokumentacją oraz niezbędnymi wydrukami.
Przedstawimy dobre praktyki, które może zastosować zarząd przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia efektywności swojej firmy, jednocześnie ograniczając koszty.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji
Partner wspierający: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Głos podczas konferencji zabiorą m.in.:
-Elke Shonneman - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
Czy zastanawiali się Państwo, ile kopii jednego dokumentu jest w Państwa firmie?
-Romuald Krasowski - Naczelnik Wydziału Wypłaty Należności Pracowniczych, II Oddział ZUS w Warszawie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów.
-Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. zo.o.
Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji. Elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie.
-Anna Orłowska, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy Sp.p.
Aspekty prawne innowacji w biznesie

Partnerzy konferencji: Altar Sp.z o.o., ELO Digital Office Sp. z o.o.

Tematyka konferencji:
- sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji,
- workflow - automatyzacja procesów,
- optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- mobilny obieg dokumentów i udostępnianie,
- bezpieczeństwo dokumentacji i danych,
- archiwizacja i ochrona zasobów,
- redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail),
- drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie,
- e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda,
- systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet,
- systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet,
- integracja narzędzi i systemów.

Lokalizacja:
Budynek Atrium Tower
Aleja Jana Pawła II 25


Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych,
CIO, dyrektorów i kierowników działów,
dyrektorów i kierowników administracji, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
kierowników ds. zakupów, doboru infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię,
osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami oraz ich ochronę,
oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych.

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow#zarejestruj-si%C4%99

Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl


Obrazek
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Coraz bliżej NOWELIZACJA Prawa Zamówień Publicznych!

Dlatego im szybciej będziesz wiedział/a co Cię czeka, tym łatwiej będzie dostosować się do zmian jakie czekają na Ciebie... a jak donoszą niepotwierdzone informację ma być to ponoć najtrudniejsza nowelizacja!?

Jednak zespół trenerów i ekspertów APEXnet czuwa i z wielka przyjemnością oraz łatwością wdroży Cię w nowe przepisy dotyczące Prawa Zamówień Publicznych!

TERMINY na MARZEC SPRAWDŹ TUTAJ>>

TERMINY NA KWIECIEŃ SPRAWDŹ TUTAJ>>

Dla osób, które nie były na naszych szkoleniach, poniżej opinia jednej z naszych klientek :)


,,Szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny. Na podkreślenie zasługuje umiejętność przekazania przez wykładowcę wiedzy na temat zamówień publicznych, podparte dużym poczuciem humoru. APEXnet organizuje najlepsze szkolenia z zamówień publicznych w Polsce!

Wanda Roman
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.''


Opiekun szkolenia:
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

VI Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej

Kontrola zarządcza jako narzędzie przeciwdziałania nadużyciom i korupcji

Kontynuując przyjętą już tradycję organizacji corocznej konferencji poświęconej problematyce wdrażania Standardów Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych serdecznie zapraszamy do udziału w VI Krajowej Konferencji - Ocena Kontroli Zarządczej w Polsce, która odbędzie się w dniach 25-26 kwietnia 2016 r.
Głównym celem VI edycji konferencji jest wypracowanie założeń systemu przeciwdziałania nadużyciom i korupcji w organizacji.

Zgłoszenie przesłane [b]do 15 marca 2016 r.

Udział w pierwszym dniu konferencji: 140 zł/os
Udział w dwóch dniach konferencji: 299 zł/os

Zgłoszenie przesłane po 15 marca 2016 r.
Udział w pierwszym dniu konferencji: 190 zł/os
Udział w dwóch dniach konferencji: 399 zł/os

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konferencji
http://www.pikw.pl/vi-krajowa-konferencja-kontroli-zar...

Zapraszam serdecznie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.03.16 o godzinie 15:15

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

II Konferencja ISO 31000 (edycja Warszawa): Systemowe Zarządzanie Ryzykiem

Miejsce: Hotel The Westin Warsaw, Al. Jana Pawła II 21, Warszawa, 15 marca 2016


Zapraszamy do uczestnictwa w drugiej edycji Konferencji ISO 31000 (edycja Warszawa) w Polsce, organizowanej przez PBSG, gdzie partnerem merytorycznym będzie Polski Komitet Normalizacyjny oraz Fundacja Edmunda J. Saundersa.

Druga Konferencja ISO 31000 (edycja Warszawa) w Polsce przygotowana została w oparciu o wieloletnie doświadczenie organizatorów w budowie i optymalizacji systemów zarządzania ryzykiem według ISO 31000 oraz rozwiązania funkcjonujące w polskiej rzeczywistości gospodarczej.

Nasi eksperci uczestniczyli w pracach Komitetu Technicznego przy PKN nad weryfikacją tłumaczenia i zatwierdzeniem pierwszej polskiej normy w zakresie całościowego zarządzania ryzykiem PN-ISO 31000:2012. PKN objął Patronat Honorowy na tą Konferencją.
Patron Honorowy

Obrazek

Dlaczego warto wziąć udział?
• prowadzona przez prelegentów będących praktykami w zakresie zarządzania ryzykiem,
• organizowana przez ekspertów w dziedzinie zarządzania ryzykiem (zrealizowanych ponad 300 projektów wdrożenia i optymalizacji systemów zarządzania ryzykiem w Polsce), wspierających pierwszą w Polsce certyfikację systemu zarządzania ryzykiem według ISO 31000 w Poczcie Polskiej S.A.
• uzyskanie użytecznych rozwiązań do zastosowania w praktyce, zarówno w biznesie jak i administracji publicznej,
• wymiana doświadczeń i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych.
• uczestnictwo premiowane 4 punktami CPE

Cena za uczestnictwo wynosi jedyne 99 zł. Cena uwzględnia materiały z Konferencji, certyfikat, przerwy kawowe oraz lunch.

Obrazek

http://iso31000.pl/konferencjawarszawa/
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

NOWELIZACJA PZP 2016 - O TYM POWIEMY W KWIETNIU W APEXnet...

Co raz bliżej nowelizacja, co raz bliżej nowe wyzwania...może warto już zarezerwować terminy na szkolenia w kwietniu w swoim wybranym mieście?

Miejsca rozchodzą się nam jak ciepłe bułeczki, dlatego zgłoś się już dziś i poznaj najtrudniejsze zmiany związane z nowelizacją PZP.

KALENDARZ NA KWIECIEŃ >>

Opiekun szkolenia
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

KONGRES SMART - Inteligentne Miasta
4 kwietnia 2016 PŁOCK

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką nowych technologii wspierających rozwój polskich miast i regionów do udziału w wydarzeniu.

REJESTRACJA

PROGRAM

Wydarzenie ma na celu przedstawienie wszystkich możliwości, jakie dają inteligentne rozwiązania i nowe technologie, a także dotychczasowych doświadczeń polskich miast, które już rozpoczęły realizowanie strategii inteligentnego rozwoju. Mamy nadzieję, że zgromadzenie w jednym miejscu przedstawicieli samorządów oraz przedsiębiorców dostarczających technologie i usługi, pozwoli na zbudowanie owocnych relacji, dzięki którym zrównoważony i inteligentny rozwój polskich miast będzie bardziej dynamiczny i efektywny dla obu stron.

Wśród prelegentów znajdą się, m.in.:

- Andrzej Brzozowy – współautor Krajowej Polityki Miejskiej 2023
- Krzysztof Liedel - Dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas
- insp. dr inżynier Robert Maciejczyk, Naczelnik Wydziału Techniki Operacyjnej Komendy Głównej Policji
- Krzysztof Księżopolski. Uniwersytet Warszawski. Szef Programu „ Bezpieczeństwo Energetyczne i Polityka Klimatyczna”
- Kazimierz Żurek – Consultant – The Keryx Group
- Tomasz Korczyński – Counsel, Co-Head of the PPP Practice – Dentons Europe Oleszczuk sp. k.
- Iga Kamocka – Koordynator Projektów – Polska Fundacja im. Roberta Schumana
- Maciej Łaski – p.o. Dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
- Tomasz Wojtkiewicz – prezes Nextbike Polska Sp. z o.o.
- Mathias Rehm – główny specjalista ds. ekonomicznych w Ambasadzie Niemiec
- Wojciech Dzięgielewski – business development manager, Car2Go Europe GmbH
- Izabela Żylińska - wydawca i redaktor naczelna - Smart Grids Polska
- Anna Ogniewska - Fundacja Greenpeace Polska

Kongres SMART opiera się na czterech filarach tematycznych:

- Miasto przyszłości
- Energia w mieście
- Transport miejski
- Bezpieczne miasto

Zachęcamy do dołączenia do grona uczestników.

Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Teresa Kołodziej
-
739 222 167
t.kolodziej@inteligentne-miasta.eu
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Co z nowelizacją?

Nie ma jeszcze potwierdzonych informacji odnośnie nowelizacji, ale jedno wiemy na pewno...

...że najlepsze szkolenia z Nowelizacji PZP tylko z APEXnet!

Starannie dobrany zespół ekspertów APEXnet z pełnym profesjonalizmem i fachową wiedzą przekaże Ci najnowsze informacje z zakresu ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH po nowelizacji.

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA W KWIETNIU I W MAJU!

KALENDARZ SZKOLEŃ NA KWIECIEŃ >>
KALENDARZ SZKOLEŃ NA MAJ >>

SZKOLENIA NA CZERWIEC JUŻ NIE DŁUGO!
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zapraszamy do udziału w VII edycji ogólnopolskiego Kongresu:
„SMART CITY - założenia i perspektywy"
28 kwietnia w Gdańsku

Wydarzenie pod patronatem:
- Ministerstwa Cyfryzacji,
- Ministerstwa Energii,
- Prezydenta Miasta Gdańsk,
- Prezydenta Miasta Gdynia,
- Prezydenta Miasta Szczecin.

Kongres SMART CITY - założenia i perspektywy to forum wymiany opinii, doświadczeń i dobrych praktyk inteligentnych miast. Wydarzenie stanie się również okazją do zaprezentowania i konsultacji nowoczesnych technologii. Spotkanie organizowane jest w Gdańsku już po raz drugi.

Partnerzy kongresu: Comarch S.A., Thinkit Consulting Sp. z o.o..

Podczas kongresu odbędą się cztery debaty dyskusyjne:
1. INTELIGENTNE WYKORZYSTANIE ENERGII
2. TRANSPORT EKOLOGICZNY
3. INFRASTRUKTURA
4. NOWE TECHNOLOGIE


Więcej informacji: http://successpoint.pl/smart-2016-gdansk

Do bezpłatnego udziału w kongresie zapraszamy:
- władze centralne - Parlament RP, Rząd RP, administracja rządowa;
- władze administracji samorządu terytorialnego - gminy, powiaty i województwa;
- przedstawicieli organów naczelnych i urzędów centralnych, jednostek podległych oraz służb mundurowych;
- władze uczelni wyższych i instytucji badawczo-rozwojowych oraz przedstawicieli Polskiej Akademii Nauk;
- inwestorów krajowych i zagranicznych;
- organizacje zrzeszające przedsiębiorców oraz organizacje samorządu gospodarczego, otoczenie biznesu;
- przedsiębiorców;
- media branżowe.

- -
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szkolenie Zarządzanie kryzysowe w praktyce

27-28 kwietnia 2016r., Warszawa

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

UWAGA: zakres szkolenia może zostać uszczegółowiony w zależności od grupy, np. w kierunku realizacji wymagań dla zakładów podlegających regulacjom prawnym – krajowym i międzynarodowym, w tym w szczególności w zakresie dyrektyw SEVESO III i ATEX.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.
A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Agenda i pełny opis szkolenia TUTAJ

KONTAKT
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

W ZAKOPANYM O NOWELIZACJI PZP 2016

Zapraszamy wszystkich na 3 dniowe szkolenie z Najnowszej Nowelizacji PZP!

TEMAT SZKOLENIA : ,,Nowelizacja Prawa zamówień publicznych 2016
oraz praktyka na podstawie aktualnego orzecznictwa''
TERMIN: 11- 13 maja, Zakopane, Trener: ŁUKASZ CZABAN

Celem szkolenia jest omówienie najnowszego orzecznictwa w kluczowych z punktu zamówień publicznych sprawach oraz wprowadzenie w najważniejsze założenia planowanej nowelizacji wdrażającej dyrektywy unijne.

Odbiorcy szkolenia
-specjaliści ds. zamówień publicznych ze strony zamawiającego oraz wykonawców
-kontrolerzy
-kierownicy jednostek zamawiających

ZGŁOSZENIE TUTAJ>>

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do bezpłatnego udziału w spotkaniu przedstawicieli administracji publicznej „Nowe wyzwania w administracji publicznej”, które odbędzie się 26.04.2016r w Warszawie.

W programie m.in.:

-Konrad Białoszewski - Zastępca Dyrektora, Departament Ewidencji Państwowych, Ministerstwo Cyfryzacji
"Biometria w administracji publicznej"
"Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu w procesach informatyzacji państwa"


-prof. dr hab. Wanda K. Roman - Profesor w Zakładzie Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej IHiA, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
"Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją i archiwa cyfrowe - nowe oblicze kultury informacyjnej administracji publicznej"

-Paweł Zalewski - Koordynator certyfikatu EPP e-Urzędnik - Polskie Biuro ECDL/Polskie Towarzystwo Informatyczne
"Podpis elektroniczny i jego zastosowanie"

-Wojciech Pelc - Kierownik Oddziału Serwisów Informacyjnych, Urząd Miasta Poznania
"Otwarte dane jako nowy model usługi informacyjnej: wyzwania dla administracji publicznej okiem praktyka"

-dr Piotr Sitniewski - Prezes Fundacji JAWNOSC.PL
"Quo vadis transparentia?"
(Aktualne zmiany w postrzeganiu granic dostępu do informacji publicznej oraz trendów z tym związanych w wymiarze praktycznym)

Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą odpowiedzialną w instytucji za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych i informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

Link do strony wydarzenia: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna
Bezpłatna rejestracja: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna/rejestracja
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Wykonawco - jakie zmiany czekają po nowelizacji?

Firma APEXnet z myślą o Wykonawcach zaprasza na specjalnie szkolenie:

,,Nowelizacja ustawy Prawo zamówień dla Wykonawców''

Termin: 9 maja 2016
Miejsce: Warszawa, Golden Floor
Trener: Łukasz Czaban

Dlaczego warto?
>Po szkoleniu uzyskasz umiejętność właściwego wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu po nowelizacji Pzp.
dostęp do EDUstrefy ( nowoczesna platforma edukacyjna z zamówień publicznych)
>zapewnienie wszechstronnej wiedzy o zagadnieniu bliskim wyczerpaniu tematu
możliwość nawiązania cennych kontaktów z ekspertem

Pełny program i oferta szkolenia TUTAJ>>
Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.04.16 o godzinie 12:06
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Firma Successpoint zaprasza do zapoznania się z tematem zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego podczas konferencji: „Bezpieczeństwo firmowych sieci”, 18 maja w Warszawie. Podczas wykładów uczestnik będzie miał możliwość dowiedzieć się jak uniknąć włamań, awarii czy utraty cennych informacji w firmie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci-2016

W programie m.in.:
- "Bezpieczeństwo krytycznych punktów sieci informatycznych w aspekcie oceny i zarządzania ryzykiem" - Dr inż. Małgorzata Langer, Politechnika Łódzka, Instytut Elektroniki
- "Prawne aspekty przetwarzania danych biometrycznych w kontekście bezpieczeństwa firmowych sieci"- Mecenas Marcin Gabryszak, Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
- Radosław Maculewicz, Stowarzyszenie Polski Rynek Oprogramowania

Lokalizacja: Golden Floor Plaza - Millenium Plaza

Patronat honorowy: Stowarzyszenie Instytut Informatyki Śledczej, Stowarzyszenie Polski Rynek Oprogramowania PRO Agencja Ochrony Praw Autorskich, Krajowe Stowarzyszenie Bezpieczeństwa Teleinformatycznego i Ochrony Informacji Niejawnych.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
•zarządzanie pasmem sieci QoS;
•VPN - Wirtualne Sieci Prywatne;
•systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS);
•firewall Appliance;
•firewalle sprzętowe, programowe;
•personal firewall;
•appliance - ochrona zintegrowana;
•audyt i polityka bezpieczeństwa sieci;
•zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu;
•bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security);
•narzędzia do zarządzania siecią;
•zabezpieczenia biometryczne;
•bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych;
•ochrona antywirusowa;
•ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta;
•bezpieczeństwo serwerów pocztowych;
•oprogramowanie typu spyware i adware;
•filtrowanie treści, content security;
•problem spamu a działalność marketingowa w Internecie.

Fundator książek: PWN

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż m.in: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
• osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
• dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa,
• decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Dla w.w. osób konferencja jest bezpłatna!
Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci-2016#zarej...


Obrazek


Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

VAT w jednostkach samorządu terytorialnego - największe zmiany w 2016roku

Firma APEXnet zaprasza na coś więcej niż zwykłe szkolenie z Podatków!

Czym się wyróżniamy?
- po pierwsze: Profesjonalizm i fachowa wiedza ekspertów z dziedziny PODATKÓW

- po drugie zdobywasz dostęp do nowoczesnej platformy jaką jest: EDUstrefa- EDUstrefa to miejsce, do którego mają dostęp wyłącznie uczestnicy szkoleń APEXnet.
Projekt ma na celu zapewnienie opieki merytorycznej z zakresu tematyki VAT oraz zamówień publicznych przez cały rok od dnia uczestnictwa w szkoleniu tradycyjnym

Najbliższe szkolenia :
12 maja - Ełk
13 maja - Białystok
17 maja - Olsztyn
19 maja - Elbląg
20 maja - Gdańsk
24 maja - Łódź
27 maja - Kielce

Szczegóły TUTAJ>>

KONTAKT Z OPIEKUNEM SZKOLEŃ:
Magdalena Ziółkowska
telefon: 22-205-89-00
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.04.16 o godzinie 12:03
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

EDUstrefa - Twój wirtualny świat zamówień publicznych!

Każdy osoba która przynajmniej raz weźmie udział w szkoleniu firmy APEXnet otrzyma dostęp do nowoczesnej platformy jaką jest EDUstrefa!

Co czeka na Ciebie w EDUstrefie?

Po zalogowaniu Uczestnik uzyska dostęp do:

-materiałów szkoleniowych ze szkolenia, w którym uczestniczył
-materiałów szkoleniowych do innych szkoleń z zakresu zamówień publicznych
-aktualnej książki z ujednoliconą wersją ustawy Prawo zamówień publicznych
-Kompendium Wiedzy z zakresu prawa zamówień publicznych
- filmów on-line z zakresu zamówień publicznych
-formularza kontaktu z ekspertem APEXnet
- bezpłatnych materiałów merytorycznych i promocyjnych od partnerów APEXnet


Propozycja szkoleń na MAJ> TUTAJ>>

Skorzystaj już dziś z naszej niepowtarzalnej oferty na rynku zamówień publicznych :)
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE z firmą APEXnet

I. Jak szkolimy?

Przy organizacji szkoleń zamkniętych dopasowujemy się przede wszystkim do 3 elementów

Termin >Budżet>Program

II. Kto szkoli?

Współpracujemy z grupą ponad stu trenerów.

Szkolą dla nas wyłącznie najlepsi w swojej branży specjaliści, z wiedzą popartą doświadczeniem i referencjami. Są wśród nich zarówno praktycy, jak i prawnicy. Zawsze dobieramy trenera pod specyfikę klienta, uwzględniając potrzebę klienta i doświadczenie trenera w danej branży.

III. Z czego szkolimy?
- Zamówienia publiczne
-Fundusze unijne
- Prawo budowlane
- Finanse publiczne
- Kontrola i audyt
- Prawo administracyjne
- Kosztorysowanie
- Księgowość (rozliczenia VAT, rozliczanie dotacji)
- Kadry (prawo pracy, czas pracy kierowców, prowadzenie rekrutacji, system oceny pracowników)
Szkolenia "miękkie" (wartościowanie stanowisk pracy, etyka, savoir vivre, negocjacje, zarządzanie)

IV. Dlaczego w APEXnet?

Zamawiając jedno szkolenie w APEXnet otrzymują Państwo roczną opiekę merytoryczną z zakresu zamówień publicznych, tematyki VAT i funduszy unijnych.

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują bezpłatnie roczny dostęp do EDUstrefy, portalu o zamówieniach publicznych.

V. WYŚLIJ DO NAS ZAPYTANIE OFERTOWE
e-mail: katarzyna.kreczmanska@apexnet.pl
LUB ZADZWOŃ PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW
tel. 22 205 89 08
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Ostatnie wydarzenia pokazują, że liczba przestępstw w Internecie stale rośnie, zamiast się zmniejszać. Dlatego potrzebne są wzmożone i połączone wysiłki wszystkich zainteresowanych stron, aby powstrzymać tę falę.

W związku z tym zapraszamy do udziału w seminarium:

"Bezpieczeństwo cybernetyczne sektora publicznego - ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych”, które odbędzie się 16 czerwca 2016 r. w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo

Ryzyka cybernetyczne mogą wystąpić w każdej organizacji niezależnie od wielkości i profilu działania. Wszędzie tam, gdzie istnieje sieć, funkcjonuje jakiś system komputerowy, gdzie używane są telefony komórkowe, czy inne urządzenia mobilne - istnieje ryzyko cyber naruszenia.
Atakom, poddawanych jest 100% polskich firm. Te które o tym nie mówią - albo nie chcą się do tego przyznać, albo nie wiedzą że były celem przestępców.
Ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informacji, wycieku danych, odpowiedzialności za powierzone dane osobowe i wrażliwe, dotyczy w zasadzie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji w tym również sektora administracji publicznej.

Prelegenci podczas Seminarium postarają się odpowiedzieć na dwa podstawowe pytania:

1. Czy jesteś świadomy zagrożeń i jak dobrze jesteś zabezpieczony na przyszłość?
2. Czy budujesz cyberbezpieczeństwo w strategicznych obszarach zawodowych?

Prelegenci w trakcie swoich wystąpień
a) przedstawią:
    - jak radzić sobie z cyberprzestępczością mając do dyspozycji ogólnie dostępne instrumenty prawne (kancelaria prawna DLA Piper),
    - jak działają cyberprzestępcy i jak postępować w przypadku cyberataku  (firma doradcza EY)
b) wskażą rozwiązania zabezpieczające:
    - właściwe zarządzanie ryzykiem (POLRISK),
    - ubezpieczenia cyberryzyk (Inter-Broker; Leadenhall Polska)

W programie m.in.:
- Cyberprzestępczość w Polsce - wyzwania prawne
Piotr Falarz, Senior Associate, adwokat - międzynarodowa kancelaria prawna  DLA Piper Wiater sp.k
- Jak działają cyberprzestępcy? - czyli od 0-daya do przejęcia kontroli nad organizacją
Marcin Szydłowski, członek zespołu Advanced Security Center, Dział Cyber Security w  EY
- Reakcja na incydent - jak postępować w przypadku cyberataku?
Grzegorz Idzikowski, manager w dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć w EY, członek zespołu informatyków śledczych
- Zarządzanie cyberryzykiem i kontrola zarządzania w sektorze publicznym. Podejście systemowe
Dr Jerzy Podlewski, Wiceprezes Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK,  Certyfikowany Risk Manager
- Co chroni cyber polisa?
Michał Molęda, Wiceprezes Zarządu Leadenhall Polska S.A.
- Ubezpieczenia od ataków cybernetycznych - oferta polskiego rynku
Robert Kożuchowski, Prezes Zarządu spółki brokerskiej Inter-Broker Sp. z o.o.

Seminarium kierujemy do:
przedstawicieli administracji publicznej, a w szczególności do pracowników pionów audytu wewnętrznego, bezpieczeństwa IT oraz zarządzania ryzykiem.

REJESTRACJA: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo#...

Cena udziału:
990+23VAT cena do 31 maja 2016r.
1090+23%VAT cena po 31 maja 2016r.

Przy zgłoszeniu większej ilości osób - RABAT!
Cena udziału obejmuje materiały, lunch, przerwy kawowe i certyfikat.

Kontakt odnośnie uczestnictwa w konferencji:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

APEXnet o NOWELIZACJI wszystko Ci powie!

Moi drodzy...

Zapraszam Was na szkolenia z najnowszej nowelizacji.
Mamy pełny kalendarz szkoleń na CZERWIEC!!!

Tematy od A do Z związane z nowelizacją ZOBACZ TUTAJ>>>

Zgłoście się do nas jak najszybciej bo miejsca znikają jak ,,świeżutkie bułeczki'' ;)

Opiekun szkoleń
Magdalena Ziółkowska
szkolenia@apexnet.pl
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

ZAPROSZENIE

25 maja br. we Wrocławiu odbędzie się konferencja skierowana do przedstawicieli samorządu, a dotycząca tematyki inteligentnych miast.

KONGRES SMART – Inteligentne Miasta

Spotkanie zapowiada się niezwykle ciekawie, ze względu na różnorodność tematów oraz zaproszonych ekspertów. Zatem miło nam będzie gościć:

• Marszałków Województwa, Starostów, Burmistrzów, Prezydentów, Wójtów
• Sekretarzy
• Osoby odpowiedzialne za zarządzanie finansami i inwestycje
• Osoby związane z informatyzacją
• Osoby zarządzające nieruchomościami, odpowiedzialne za bezpieczeństwo budynków i obszarów

Udział jest bezpłatny.

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA: http://inteligentne-miasta.eu/#rejestracja

Uczestnictwo w Kongresie SMART – Inteligentne Miasta to okazja do wysłuchania prelekcji:

• Mądre miasto – Krajowa Polityka Miejska 2023 a idea smart city
• Program URBACT III – kierowanie zmianą dla sprawniejszych miast
• Inteligentny i zrównoważony rozwój miast w normach
• Główne problemy płynące z zastosowania nowoczesnych technologii dla bezpieczeństwa miast
• Klastry Energii – przykład niemiecki
• Fotowoltaika jako rozproszona energia w inteligentnym mieście
• Wirtualna elektrownia czyli jak efektywnie zarządzać mikroźródłami i magazynami energii w sieciach energetycznych
• Modernizacja budynków w zmieniającym się klimacie?
• ISS-EWATUS przykładem innowacyjnego systemu informatycznego w zakresie zarządzania zasobami wody w mieście i gospodarstw domowych
• Zielony budynek integralną częścią Inteligentnego miasta
• Zrównoważone budownictwo – główne bariery zidentyfikowane dla Polski przez World Business Council for Sustainable Development
• Współpraca samorządów i biznesu. Realizacja projektów smart city w formule PPP – aspekty prawne
• Finansowanie innowacyjnych projektów w miastach z Programu Horyzont 2020

Wydarzenie ma na celu przedstawienie wszystkich możliwości, jakie dają inteligentne rozwiązania i nowe technologie, a także dotychczasowych doświadczeń polskich miast, które już rozpoczęły realizowanie strategii inteligentnego rozwoju. Mamy nadzieję, że zgromadzenie w jednym miejscu przedstawicieli samorządów oraz przedsiębiorców dostarczających technologie i usługi, pozwoli na zbudowanie owocnych relacji, dzięki którym zrównoważony i inteligentny rozwój polskich miast będzie bardziej dynamiczny i efektywny dla obu stron.

Dlatego tak bardzo zależałoby nam, aby dołączyli Państwo do grona uczestników.

Więcej informacji o Kongresie: http://inteligentne-miasta.eu

Więcei informacji udziela:

Agnieszka Różnicka
tel. 698 625 918
a.roznicka@inteligentne-miasta.eu

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do