konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Informatyzacja i ochrona danych placówek administracji państwowej w świetle ustawodawstwa i wymogów KRI
19.11.2015 r. Warszawa

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/kri_administracja

Od kilkunastu lat administracja publiczna stoi przed wyzwaniem cyfryzacji. Coraz większy nacisk kładzie się na wdrożenie e-governmentu. Przemiany zachodzące w administracji są dużym wyzwaniem, a jednocześnie stanowią szansę na poprawę jakości świadczonych usług, wygodę dla obywateli, odciążenie pracowników administracji i usprawnienie procesów.

Nasza konferencja będzie poświęcona nowym technologiom, niezbędnym dla administracji online, ochronie danych osobowych, trendom i przemianom zachodzącym w zakresie e-govu oraz normom obowiązującym w krajach Unii Europejskiej.

Konferencję objęło patronatem honorowym Polskie Towarzystwo Informatyczne.

Proponowana tematyka:
1. Realizacja zadań publicznych droga elektroniczną przez administrację publiczną w erze społeczeństwa informacyjnego.
2. Rozporządzenia Unijne Europejskie Ramy Interoperacyjności a prawo krajów członkowskich
3. Międzynarodowe normy standaryzujące systemy zarządzania bezpieczeństwem danych i informacji w instytucji publicznej
- polityka i procedury bezpieczeństwa,
- audyt bezpieczeństwa, analizy ryzyka utraty danych,
- zarządzania bezpieczeństwem danych
4. Krajowe Ramy Interoperacyjności
- standardy i wymagania dla rejestrów Publicznych
a) poziomy interoperacyjności (technologiczny, systemowy, zadaniowy)
b) wymiana informacji w postaci elektronicznej - współdziałanie systemów informacyjnych jednostek administracji publicznej w procesach realizacji zadań publicznych drogą elektroniczną
c) architektura i wymagania dla systemów teleinformatycznych i rejestrów:
- zgodność z normami, standardy sprzętu i oprogramowania,
- bezpieczeństwo i niezawodność systemów,
- bezpieczeństwo zasobów i informacji
- przechowywanie
- udostępnianie
5. Sposoby osiągania interoperacyjności
6. Wypracowane rozwiązania, związane z ochroną prywatności i ochroną danych osobowych jako element przewagi konkurencyjnej

Wydarzenie jest skierowane do:
- przedstawicieli jednostek administracji publicznej
- ABI – Administratorów bezpieczeństwa informacji
- pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych
- IT Security Managerów, Business Security Managerów, VIP Security Managerów
- brokerów bezpieczeństwa, audytorów bezpieczeństwa
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kierowników i specjalistów ds. bezpieczeństwa instytucji / firmy
- specjalistów ds. zarządzania ryzykiem
- specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji strategicznych
- administratorów danych wrażliwych

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

WIĘCEJ INFORMACJI
http://successpoint.pl/kri_administracja

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
zaproszenie@successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:

Trendy i zagrożenia elektronicznych operacji finansowych - technologia i bezpieczeństwo
26 listopada 2015r. | Warszawa


Na spotkaniu zostaną przedstawione trendy w zakresie elektronicznych operacji finansowych oraz związane z tym zagrożenia. Instytucje finansowe oraz przedsiębiorstwa korzystające z elektronicznych transakcji finansowych powinny być świadome niebezpieczeństw jakie wiążą się z takimi transakcjami. Dzięki tej konferencji zdobędą Państwo potrzebną wiedzę na wypadek takich sytuacji.

Strona wydarzenia: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

W dniu wydarzenia wystąpią:
Mec. Patryk Dykas – Associate w firmie prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Zagrożenia prawne związane z naruszeniem ustawy o ochronie danych osobowych oraz tajemnicy bankowej
Jakub Płatek - IT Developer z Nordea IT Polska Sp. z o.o.

Zakres tematyczny:
1. Destrukcyjny wpływ cyberprzestępczości na skalę korzystania z Internetu
2. Wiarygodność i reputacja banku a bankowe zjawiska przestępcze
3. Współpraca organów państwa i innych podmiotów krajowych i międzynarodowych w zakresie wymiany informacji odnośnie zjawisk przestępczych związanych z rozwojem technik informatycznych
4. Identyfikowanie zjawisk przestępczych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii informatycznych
a) przestępstwa bankomatowe i kartowe
b) skuteczna kradzież - narzędzia cyberprzestępcy
- ryzyka związane z phishingiem, pharmingiem
- szkodliwe oprogramowanie szyfrujące, trojany bankowe, ataki na urządzenia mobilne, mobilne trojany,
5. Strategie bezpieczeństwa cybernetycznego i rekomendacje w zakresie:
- obowiązków i uprawnień banku i klienta
- odpowiedzialności za bezpieczeństwo transakcji elektronicznych
- ulepszenia procedur oraz edukacji i zwiększenia świadomości społeczeństwa jako uczestników systemu płatniczego
6. Rozpoznawanie, analiza, zapobieganie i zwalczanie przestępstw popełnianych z wykorzystaniem technologii
7. Zaawansowane narzędzia informatyczne jako wsparcie w zwalczaniu i zapobieganiu cyberprzestępczości
- system ochrony dokumentów publicznych w obliczu kradzieży tożsamości
- systemy gwarantujące bezpieczny dostęp i korzystanie z kont bankowych
- zarządzanie tożsamością elektroniczną dla bezpieczeństwa transakcji elektronicznych
- uwierzytelnianie, autoryzacja, poufność, niezaprzeczalność - zasady transakcji
- biometria - gwarancja najwyższych standardów bezpieczeństwa
- narzędzia i aplikacje mobilne zwiększające poziom bezpieczeństwa płatności
8. Bankowość mobilna - rynek urządzeń mobilnych oraz perspektywa rozwoju
- możliwości oraz funkcjonalność oprogramowania i urządzeń mobilnych
- bezpieczeństwo - cele ataków i mechanizmy bezpieczeństwa
9. Wnioski, doświadczenia i dobre praktyki organów ścigania oraz instytucji finansowych

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- sektora bankowego (departamenty bezpieczeństwa, IT, prawne, operacyjne, biznesowe)
- organów państwowych i administracji publicznej wszystkich szczebli
- organów wymiaru sprawiedliwości
- jednostek organizacyjnych policji, komórek operacyjno-rozpoznawczych
- przedstawiciele firm - operatorów telekomunikacyjnych oraz podmiotów świadczących usługi drogą elektroniczną

Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: konferencja@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

W Poznaniu o nowej ustawie Prawo Zamówień Publicznych !!!

APEXnet zaprasza na szkolenie :
,,Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok’’.
27-28 listopada, Poznań
Trener: Grzegorz Czaban


Co zyskujesz?
• Wiedzę z pierwszej ręki o planowanej na 2016 r. nowej ustawie
• Gwarancje fachowej wiedzy, która przygotuje do zmian wynikającymi z dyrektywy klasycznej 2014/24/UE oraz sektorowej 2014/25/UE
• Indywidualne doradztwo eksperta
• Dostęp do EDUstrefy - roczna opieka merytoryczna z zakresu zamówień publicznych
• Dostęp do profesjonalnych materiałów dydaktycznych, specjalnie przygotowanych pod kątem zmian w nowej ustawie
• 10% zniżki na szkolenie

Szkolenie to, cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego szkolimy w całej Polsce, a dokładnie w:
• Warszawie
• Gdańsku
• Wrocławiu
• Krakowie
• Katowicach
• Szczecinie
• Lublinie

Drogi Zamawiający, Drogi Wykonawco nie może Cię tu zabraknąć!

Szczegóły i zapisy na:
http://www.apexnet.com.pl/home/szkolenie/849/szkolenie...


Opiekun szkolenia
Magdalena Ziółkowska
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szkolenia: Audyt zamówień publicznych

Szkolenie kierowane zarówno do audytorów wewnętrznych, kontrolerów, osób przygotowujących się do pracy w audycie, kontroli, przede wszystkim z sektora finansów publicznych, jak i do podmiotów odpowiedzialnych za realizacje procedur o udzielenie zamówienia oraz do doradców i pełnomocników zajmujących się prawnymi aspektami zamówień publicznych


Czas trwania: 1 dzień (8 godzin zajęć prowadzonych w formie warsztatów z elementami wykładów).

Zarys programowy szkolenia:
• Prezentacja ogólnych pojęć związanych z audytem wewnętrznym w jednostkach sektora finansów publicznych (pojęcie audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej, ogólne zagadnienia związane z przygotowaniem i prowadzeniem zadania audytowego na przykładzie audytu zamówień publicznych, program zadania audytowego, analiza ryzyka zadania audytowego, przeprowadzenie narady otwierającej, realizacja czynności audytowych, metody i techniki na przykładzie kwestionariuszy kontroli, sprawozdanie z zadania audytowego, przeprowadzenie narady zamykającej),
• Omówienie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
• Audyt rozwiązań organizacyjnych, dotyczących planowania zamówień publicznych, przygotowania a następnie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udzielenia oraz realizacji zamówienia publicznego,
• Audyt przygotowania oraz prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na przygotowanie postępowania zgodnie z przepisami ustawy Pzp),
• Audyt dokumentowania wykonanych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na prowadzenie postępowania zgodnie z przepisami ustawy Pzp),
• Audyt realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na realizację umowy zgodnie z przepisami ustawy Pzp).

Materiały:
• Wydruk prezentacji szkoleniowych,
• Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
• Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
• Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
• Certyfikat wydany przez FEJS oraz IIC Chapter Poland, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.

Szczegóły: http://www.fejs.org.pl/szkolenia/
Numer telefonu: (61) 624 38 04
E-mail: kontakt@fejs.org.pl
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

W 2015 roku nie masz już czasu na szkolenia z zamówień publicznych? NIC STRACONEGO!

APEXnet, przygotował już KALENDARZ SZKOLEŃ NA STYCZEŃ 2016.

Nasze propozycje to:

1. Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok : 14 - 15 stycznia , Olsztyn
2. Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok: 14 - 15 stycznia Toruń
3.Prawo cywilne w zamówieniach publicznych: 19 - 20 stycznia , Warszawa
4. Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych Kontrola dla zaawansowanych 19 - 20 stycznia , Warszawa
5. Nieprawidłowości i kontrola w zamówieniach publicznych finansowanych z projektów unijnych w świetle nowych wytycznych 2014-2020 21 - 22 stycznia , Gdańsk
6. Nowelizacja Prawa budowlanego 25 stycznia , Warszawa Certyfikowany kurs Prawa zamówień publicznych dla początkujących: 26 - 28 stycznia , Warszawa
Zapraszamy serdecznie :)

WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ>>Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.11.15 o godzinie 10:49

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Zarządzanie ryzykiem w kontekście Ustawy o finansach publicznych

Szkolenie jest skierowane do pracowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji, menadżerów zarówno wyższego, jak i średniego szczebla, osób zaangażowanych w przeprowadzanie audytów wewnętrznych w organizacji, menadżerów ryzyka, pracowników komórek organizacji przeprowadzających analizę ryzyka, osób odpowiedzialnych za budowanie strategii w organizacji, pracowników wszystkich szczebli odpowiedzialnych za projektowanie, wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie procesów w organizacji oraz osób pragnących zdobyć umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy o istniejącym ryzyku do podejmowania decyzji.


Czas trwania: 1 dzień (8 godzin zajęć prowadzonych w formie wykładu).

Nabywane umiejętności:
W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z wymaganiami znowelizowanej Ustawy o finansach publicznych w kontekście systemowego podejścia do ryzyka. Uczestnicy dowiedzą się, do jakich działań ustawa zobowiązuje jednostki administracji publicznej w zakresie zarządzania ryzykami, na jakie narażona jest organizacja i dlaczego należy wprowadzać mechanizmy kontroli zarządczej. Szczególny nacisk zostanie położony na rolę i zakres działania audytu wewnętrznego oraz komitetu audytu, zostanie tu także omówiona kwestia analizy ryzyka przy planowaniu audytów oraz role i odpowiedzialności komitetu audytu. Kolejna poruszana kwestia będzie dotyczyła promowania i przestrzegania etycznego postępowania.

Zarys programowy szkolenia:
• Zarządzanie ryzykiem w jednostkach administracji publicznej.
• Wymagania znowelizowanej Ustawy o finansach publicznych w kontekście zarządzania ryzykiem.
• Mechanizmy kontroli zarządczej.
• Rola i zakres działania audytu wewnętrznego – uwzględnianie analizy ryzyka przy planowaniu audytów.
• Komitet audytu – rola i odpowiedzialności przy identyfikacji ryzyk i oceny skuteczności środków kontroli zarządcze.
• Zasady etycznego postępowania – wprowadzenie w tematykę systemów antykorupcyjnych i antydefraudacyjnych.

Materiały:
• Wydruk prezentacji szkoleniowych,
• Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
• Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
• Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
• Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland, FEJS oraz PBSG potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.

Szczegóły: http://fejs.org.pl oraz http://iic-polska.org.pl
Numery telefonu: 61 624 38 04 oraz 61 624 37 00
E-mail: kontakt@fejs.org.pl oraz: info@iic-polska.org.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Audyt zamówień publicznych

Szkolenie kierowane zarówno do audytorów wewnętrznych, kontrolerów, osób przygotowujących się do pracy w audycie, kontroli, przede wszystkim z sektora finansów publicznych, jak i do podmiotów odpowiedzialnych za realizacje procedur o udzielenie zamówienia oraz do doradców i pełnomocników zajmujących się prawnymi aspektami zamówień publicznych.


Czas trwania: 1 dzień (8 godzin zajęć prowadzonych w formie warsztatów z elementami wykładów).

Zarys programowy szkolenia:
• Prezentacja ogólnych pojęć związanych z audytem wewnętrznym w jednostkach sektora finansów publicznych (pojęcie audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej, ogólne zagadnienia związane z przygotowaniem i prowadzeniem zadania audytowego na przykładzie audytu zamówień publicznych, program zadania audytowego, analiza ryzyka zadania audytowego, przeprowadzenie narady otwierającej, realizacja czynności audytowych, metody i techniki na przykładzie kwestionariuszy kontroli, sprawozdanie z zadania audytowego, przeprowadzenie narady zamykającej),
• Omówienie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
• Audyt rozwiązań organizacyjnych, dotyczących planowania zamówień publicznych, przygotowania a następnie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udzielenia oraz realizacji zamówienia publicznego,
• Audyt przygotowania oraz prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na przygotowanie postępowania zgodnie z przepisami ustawy Pzp),
• Audyt dokumentowania wykonanych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na prowadzenie postępowania zgodnie z przepisami ustawy Pzp),
• Audyt realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (weryfikacja czy zastosowane rozwiązania organizacyjne pozwalają na realizację umowy zgodnie z przepisami ustawy Pzp).

Materiały:
• Wydruk prezentacji szkoleniowych,
• Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
• Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
• Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
• Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.

Szczegóły: http://fejs.org.pl oraz http://iic-polska.org.pl
Numery telefonu: 61 624 38 04 oraz 61 624 37 00
E-mail: kontakt@fejs.org.pl oraz: info@iic-polska.org.pl
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Witam,
zachęcam do zapoznania się z ofertą szkolenia.
15 – 16 grudnia 2015r., Warszawa

Audit Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001

Szkolenie na auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001.Zasady auditowania na podstawie wymagań normy ISO 19011 i ISO 27001 oraz praktyka auditowania.

Cel szkolenia:
-przypomnienie podstawowych wymagań ISO 27001 i zasad ich interpretacji
-poznanie procesu, zasad i skutecznych technik auditowania SZBI
-nauczenie się jak dokumentować obserwacje z auditów bezpieczeństwa informacji tak, aby
-przyniosły jak największą korzyść kierownictwu
-praktyczne przećwiczenie podstawowych działań auditowych ( na konkretnej firmie)
-omówienie najczęściej spotykanych błędów w auditowaniu SZBI
-omówienie jak kompetencje miękkie pomagają w skutecznej realizcji auditu

Kontakt:
sqam@sqam.org
tel.22 427 35 33
kom.600-811-803
www.sqam.org
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami i sprawami w kancelarii i dziale prawnym
26 stycznia 2016 r. | Warszawa

Strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/prawnik-2016#

Systemy bezpiecznego gromadzenia danych, nowoczesne narzędzia oraz umiejętność przetwarzania danych jest niezwykle potrzebna w dobie cyfrowego przetwarzania informacji.
Te narzędzia pozwolą nam nie tylko zaoszczędzić czas, ułatwić dostęp do poszczególnych świadczeń, ale też wzbudzić zaufanie klienta które w tej branży jest niezwykle ważne.
Na konferencji będą mieli Państwo szansę dowiedzieć się jak umiejętnie zarządzać kancelarią prawną oraz instytucjami posiadającymi działy prawne.
Przedstawione zostaną nie tylko techniki zautomatyzowania procesów biznesowych, zarządzania kosztami czy przekształcania danych w informacje (Business Intelligence) ale też bezpiecznego przechowywania dokumentów oraz danych klientów.
Dowiedzą się Państwo także jak korzystać z systemów faksowych, skanerów, maili oraz portali korporacyjnych.
Serdecznie zapraszamy!

Tematyka konferencji:
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Na konferencję zapraszamy:
- partnerzy zarządzający, dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
kadrami, finansami.

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

WIĘCEJ INFORMACJI NA:
http://successpoint.pl/prawnik-2016#

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
Ines Messaoud Nacer
Specjalista ds. promocji
Tel. + 48 720 911 820
e-mail: wspolpraca@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Dobry skok w Nowy Rok? - Tylko z APEXnet ... :)

Zapraszamy na szkolenia w lutym - ,, Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok.''

Szkolimy w całej Polsce!

1. 2-3.02 - Gdańsk
2. 11 - 12.02. - Wrocław
3. 18-19.02. Poznań
4. 18-19.02 Białystok
5. 23-24.02 Warszawa
6. 23-24.02 Kraków
7. 25-26.02 Katowice


Więcej szczegółów tutaj>>

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

KONTAKT:
Opiekun szkolenia
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Ochrona prawna drzew i krzewów w świetle nowych rozwiązań
26.01.2016, Warszawa

Obniżenie opłat i kar administracyjnych za usunięcie drzew lub krzewów, zróżnicowanie wysokości kary w zależności od okoliczności sprawy, poprawa jakości nowych nasadzeń – to podstawowe zmiany wprowadzone ustawą podpisaną przez Prezydenta RP.

Krzysztof Gruszecki – radca prawny, który przez wiele lat był Sędzią Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy, etatowym członkiem SKO w Bydgoszczy oraz autorem komentarza do ustawy o ochronie przyrody, wnikliwie przeanalizował nowe przepisy. Swoimi spostrzeżeniami podzieli się 26 stycznia 2016r. w Warszawie na poświęconym temu zagadnieniu szkoleniu.

http://dendros.pl/ogolne/ochrona-prawna-drzew-i-krzewo...

Zapraszamy!
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Rozdajemy Pakiety Szkoleniowe BEZ LIMITU!

Nie możliwe? A jednak!

Kup już dziś i ciesz się nieograniczonym dostępem do naszych wyjątkowych i unikalnych szkoleń z zakresu ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH!

Dodatkowo:

- zyskujesz dostęp do EDUstrefy: stałej opieki merytorycznej z zakresu zamówień publicznych przez cały rok!!!

Wyróżnij się razem z nami :)

WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ>>

ZESPÓŁ APEXnet
telefon: 22 205 89 03
szkolenia@apexnet.pl
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Witam,
zapraszam Państwa do udziału w szkoleniu Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Termin: 08-09 marca 2016r., Warszawa

Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z wymaganiami i kierunkami zarządzania ryzykiem określonymi w standardach, szczegółowymi informacjami niezbędnymi do samodzielnego określania kontekstu procesu.

SZKOLENIE OBEJMUJE NAJNOWSZE NORMY I REKOMENDACJE

Zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania :
sqam@sqam.org
22 427 35 33
www.sqam.org
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Posiadasz wiedze z zamówień publicznych, a nie masz certyfikatu?

Świetnie się składa, ponieważ Firma szkoleniowa z zamówień publicznych APEXnet, już w lutym organizuje profesjonalny kurs ,, Certyfikowany kurs na Specjalistę ds. Zamówień Publicznych'', który poprowadzi Grzegorz Czaban.

DATA I MIEJSCE Kursu:

17-19 lutego - Warszawa, Golden Floor

Z racji tego, że kurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem, ilość miejsc jest ograniczona. Dlatego warto zapisać się już DZIŚ :)

Szczegóły TUTAJ >>

Opiekun szkolenia:
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

NOWEJ USTAWY NIE BĘDZIE ... ale będzie NOWELIZACJA !!!

...W dalszym ciągu trzeba przygotować się na zmiany, które zostaną wprowadzone w kwietniu 2016 roku. ...Dlatego drogi Wykonawco i Zamawiający zapraszamy na szkolenie pt.

,,Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 r. Nowe wymagania wynikające z dyrektywy klasycznej 2014/24/UE oraz sektorowej 2014/25/UE'', które doskonale przygotują do zmian w świecie zamówień publicznych!

Dla każdego znajdzie się dogodny termin i miejsce szkolenia! #Szkolimy w całej Polsce!

1. 2-3 lutego, Łódź. Trener Grzegorz Czaban
2. 11-12 lutego Wrocław, Trener Grzegorz Czaban
3. 18-19 lutego, Poznań, Trener: Łukasz Czaban
4. 23-24 lutego, Warszawa, Trener: Łukasz Czaban
5. 23-24 lutego, Kraków, Trener: Łukasz Czaban
6. 25-26 lutego, Katowice, Trener: Grzegorz Czaban


Szczegóły dotyczące szkolenia z NOWELIZACJI PZP TUTAJ>>

p.s. JUŻ WKRÓTCE BĘDZIE UDOSTĘPNIONY KALENDARZ NA MARZEC :)

ZESPÓŁ APEXnet
opiekun szkolenia:
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szanowni Państwo zapraszam do udziału w szkolenie:
Zarządzanie kryzysowe w praktyce

Termin: 31marca-1 kwietnia 2016r., Warszawa

Korzyści ze szkolenia:

Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:

Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 W PIGUŁCE

Nie możesz pozwolić sobie na KILKU DNIOWE SZKOLENIE Z NOWELIZACJI PZP?!

NIC STRACONEGO!

APEXnet przygotował specjalną ofertę 1 dniowego szkolenia z nowelizacji, dzięki któremu w błyskawicznym tempie dowiesz się o planowanych zmianach w kwietniu 2016 roku!

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE:

1.Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 w pigułce - 1 MARCA, GORZÓW WIELKOPOLSKI

2.Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 w pigułce - 8 MARCA, OPOLE

szczegóły TUTAJ>>

* z związku z ogromnym zainteresowaniem na szkolenia: LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA

OPIEKUN SZKOLENIA:
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych

telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl

P.S.
Jeśli jednak posiadasz potrzebę przeszkolić się w więcej niż 1 dzień z nowelizacji PZP to serdecznie zapraszam na szkolenia 2 dniowe:

KALENDARZ NA MARZEC TUTAJ>>>
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

SZKOLENIE
PROBLEMY ZDROWOTNOŚCI
DRZEW I KRZEWÓW W MIEŚCIE
– PRZYCZYNY I MOŻLIWOŚCI ZAPOBIEGANIA

15 marzec 2016, Hotel Ikar, Poznań
Nadrzędnym celem wszystkich stosowanych metod ochrony roślin powinno być długotrwałe utrzymanie zdrowotności roślin w środowisku miejskim. Wymaga to bardzo kompleksowego podejścia i zaangażowania specjalistów z wielu różnych dziedzin. Złożoność problemu jest na tyle duża, że wszelkie indywidualne działania mogą czasami przynieść wiele szkody. Nie da się również ująć całościowo wszystkich niezbędnych elementów wpływających na kondycję rosnących w mieście roślin. Im więcej jednak czynników uwzględni się zarówno w procesie projektowania, jak i później podczas pielęgnacji, tym rzadziej trzeba sięgać po ostateczność jaką zawsze było, i jest, stosowanie chemicznej metody ochrony. Podczas szkolenia przedstawione zostaną najaktywniejsze szkodniki drzew i krzewów, a także wybrane sposoby technik iniekcyjnych stosowanych w ochronie przed agrofagami. Nie zabraknie również warsztatów z rozpoznawania chorobowego zagrożenia objawów chorób najczęściej występujących na drzewach i krzewach.
Spotkanie poprowadzi dr inż. Janusz Mazurek - aktywny członek Polskiego Towarzystwa Fitopatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Nauk Ogrodniczych. W swojej działalności stawia przede wszystkim na wartości merytoryczne.

Przekazywana podczas zajęć wiedza teoretyczna ilustrowana będzie licznymi przykładami zdjęć i rozwiązań praktycznych, a materiały będą w formie płyty CD.

Zgłoszenia przyjmowane są do 29.02

Cena udziału w szkoleniu 520 zł netto +23% vat
Szkolenia finansowane ze środków publicznych zwolnione są z VAT (Art.43 ust.1 pkt. 29 Ust. o vat)
ZGŁOŚ SIĘ NA SZKOLENIE I WYGRAJ KSIĄŻKĘ:


Szczegółowy program i formularz zgłoszenia na http://dendros.pl

Organizator:
Dendros – konferencje i szkolenia
Tel. 61 307 40 53
Mail: warsztaty@dendros.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

XV Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych

Firma APEXnet, ma zaszczyt zaprosić na jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń związanych z zamówieniami publicznymi tego roku.

XV Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych

Temat przewodni:

Najtrudniejsza w historii nowelizacja Prawa zamówień publicznych. Jak zastosować zmiany w praktyce?

Eksperci:
Jacek Sadowy, Paweł Trojan, Ewa Wiktorowska, Irena Skubiszak – Kalinowska, Jerzy Czaban, Grzegorz Czaban, Łukasz Czaban, Włodzimierz Dzierżanowski, Jerzy Wysocki, Ewaryst Kowalczyk, Damian Michalak, Piotr Wiśniewski


Dlaczego warto:
• Uczestnicy: liderzy zamówień publicznych w Polsce
• Unikalna dyskusja ekspertów: Praktycy & Prawnicy
• Niepowtarzalny program merytoryczny


Termin:
7- 8 kwietnia 2016
Lokalizacja:
Warszawa, Golden Tulip ****, Towarowa 2, 00-811 Warszawa


Dowiedz się więcej >>

OBEJRZYJ FILMIK Z POPRZEDNIEJ 14 EDYCJI ZJAZDU >>>Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.16 o godzinie 08:54

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do