Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Jesteś początkującym w zamówieniach publicznych? Chcesz nabyć wiedzę na ten temat? A może wiążesz przyszłość z zamówieniami publicznymi? Jeśli odpowiedziałeś chociaż raz na TAK, to swoją przygodę możesz zacząć od szkolenia:
„ ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH,, które dadzą Ci gwarancję porządnej podstawy w tym temacie.
KIEDY? – 14 – 15 kwietnia
GDZIE? – WARSZAWA, GOLDEN FLOOR
TRENER – ŁUKASZ CZABAN


SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szanowni Państwo,
przesyłam poniżej kalendarz szkoleń dotyczących Modelowania i Symulacji Procesów Biznesowych

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN zgodnie z normą ISO/IEC 19510:2013 (24 h)
Szkolenie przygotowuje do zdania państwowego egzaminu z BPMN.
30.03-1.04.2015r., Warszawa
11-13.05.2015r., Warszawa
22-24.06.2015r., Warszawa

II moduł: Symulacja Procesów Biznesowych z BPMN (24 h)
9 - 11.03.2015r., Warszawa
20-22.04.2015r., Warszawa
25-27.05.2015r., Warszawa
1-3.06.2015r., Warszawa

ykl BPMN składa się z dwóch modułów, po których każdy uczestnik otrzymuje certyfikat „Analityk Procesów Biznesowych” (istnieje również możliwość udziału w wybranym module).
Szkolenie prowadzone jest w języku polskim i oparte jest na przykładowym programie –iGrafx FlowCharter oraz iGrafx Process.

Więcej informacji: http://sqam.org/event/cykl-z-modelowania-procesow-bizn...
Kontakt: sqam@sqam.org
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Jeśli chodzi o udzielanie zamówień publicznych w służbie zdrowia są one niewątpliwie specyficzne i wymagają odrębnego wyjaśnienia. Dlatego jeśli ktoś chce rozwiać wątpliwości z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań na wyroby medyczne, leki oraz sprzęt medyczny przy podkreśleniu znaczenia pozacenowych kryteriów wyboru ofert, może wziąć udział w szkoleniu na temat :

,,PROFESJONALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W SYSTEMIE OCHRONY ZDROWIA’’

Szkolenie odbędzie się : 8 KWIETNIA W WARSZAWIE, którego trenerem będzie GRZEGORZ CZABAN

SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.

Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna

Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału serdecznie zapraszamy:

- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

SPARING PRAKTYKÓW I PRAWNIKÓW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH – TEGO NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ!

Już w kwietniu odbędzie się długo wyczekiwana, XIII edycja Zjazdu Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych.

Tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w innowacyjnej formule, w której w panelu dyskusyjnym zmierzą się prawnicy i praktycy zamówień publicznych. Eksperci dyskutować będą na temat, który przysparza zamawiającym w ostatnim czasie najwięcej trudności, tj. kryteriów oceny ofert. Analizie zostaną poddane również Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, które zostały faktycznie przygotowane przez zamawiających.

Przyjdź sam i przekonaj się, że warto!
Szczegóły i zapisy: zjazd.apexnet.com.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Mieć wiedzę z zamówień publicznych i przy tym posiadać CERTYFIKAT SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, super sprawa.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na szkolenie pt. ,, CERTYFIKOWANY KURS NA SPECJALISTĘ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH’’, które odbędzie się 25 - 27 MAJA W WARSZAWIE!!!

Trenerem szkolenie będzie : GRZEGORZ CZABAN, ekspert zamówień publicznych od 1995 roku, który ma na koncie: setki szkoleń oraz tysiące godzin wykładowych z zamówień publicznych.

ZAPRASZAM SERDECZNIE!
SZCZEGÓŁY TUTAJ >>Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.04.15 o godzinie 15:33
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji Ogólnopolskiej Konferencji:

„ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – KOMUNIKACJA I KOOPERACJA SŁUŻB”

20.05.2015r w Warszawie

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Opracowywanie skutecznej strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych to jedno z najważniejszych wyzwań, z którym muszą zmierzyć się funkcjonariusze służb mundurowych.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.:

- Marszałek Województwa Mazowieckiego
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
- Ministerstwo Obrony Narodowej

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służb mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

W związku z powyższym podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

1.Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
2.Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
3.Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym:
- Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
- Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji

Szczegółowa tematyka spotkania: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe

Na te i inne tematy wypowiedzą się m.in.:

- Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego - Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach
- Edyta Wcisło - Przewodnicząca Polskiej Rady Ratowników Medycznych - Uświadamianie społeczeństwa i powszechna edukacja w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom
- Jarosław Rybak - Wojskowy Instytut Medyczny - Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?
- Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR
- st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
- mgr inż. Rafał Wróbel - Przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę zarządzającą wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i - wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / - Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
- służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe#zarejestr...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji ekspertów.

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Po nowelizacji Prawa zamówień publicznych w dalszym ciągu pojawia się mnóstwo wątpliwości dotyczących stosowania pozacenowych kryteriów oceny ofert.

Warto pozbyć się ich raz na zawsze biorąc udział w szkoleniu, które odbędzie się już w maju w Gdańsku:

OCENA OFERT W OPARCIU O INNE KRYTERIA NIŻ CENA
26- 27 maja 2015 r.


Szkolenie poprowadzi:
JERZY CZABAN
• Jeden z pierwszych wykładowców zamówień publicznych wpisanych na listę trenerów, prowadzoną do 1997 r. przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
• Arbiter zamówień publicznych wpisany na listę przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych

Szczegóły znajdziecie TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


Zapraszamy na IV edycję konferencji:

„BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI” już 27.05.2015r w Warszawie

Obecnie w każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni jej ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami hakerów. Wdrażając zabezpieczenia należy mieć na uwadze profil firmy, oraz uprawnienia i stanowiska użytkowników.

Strona Konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci

Zaproszenie do wygłoszenia wykładu przyjęli:

Grzegorz Długajczyk - Koordynator ds. bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem IT, Departament Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym w ING Bank Śląski - „Czy Twoja sieć firmowa jest bezpieczna?”
Anna Jaworska - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Departament Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych i Zarządzania Dostawcami. City Handlowy w Warszawie S.A. - „Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie”
Kamil Kiliński - Kierownik Bezpieczeństwa Informacji, Liberty Ubezpieczenia - „Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci”
Tomasz Habiger – Dyrektor Działu Technicznego, SSK S.A. - „Uptime24 – ochrona przed skutkami awarii i zwiększenie bezpieczeństwa zasobów”
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska - „Przypadki użycia systemów SIEM”

Zagadnienia tematyczne konferencji:

- zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN - Wirtualne Sieci Prywatne
- systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)
- firewall Appliance, firewalle sprzętowe, programowe
- audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- narzędzia do zarządzania siecią
- bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, ochrona antywirusowa
- ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- oprogramowanie typu spyware i adware
- problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do całkowicie bezpłatnego działu w konferencji zapraszamy przedstawicieli branży: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa, decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci#zarejestru...

Czego można się spodziewać?

- atrakcyjne wykłady,
- najnowsze case studies,
- ciekawe dyskusje,
- wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami podczas przerw kawowych

To wszystko dostępne właśnie u nas!

Serdecznie zapraszamy

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 czerwca 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

AKADEMIA EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W APEXnet

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby, które posiadają, co najmniej podstawową wiedzę z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych popartą doświadczeniem na samodzielnym stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi zarówno ze strony zamawiających jak też wykonawców na AKADEMIE EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH!

DATA, MIEJSCE, TRENER :
Zjazd I 16-17 października, Warszawa ,Łukasz Czaban, Grzegorz Czaban
Zjazd II 13-14 listopada, Warszawa, Iwona Holka, Grzegorz Czaban
Zjazd III 4-5 grudnia, Warszawa, Ewa Wiktorowska, Jerzy Czaban
Zjazd IV 18-19 grudnia, Warszawa Ewaryst Kowalczyk, Grzegorz Czaban

DLACZEGO WARTO?
1. Jedyna na rynku propozycja szkoleń dla Specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zamówień publicznych
2. Zajęcia prowadzone w formie wykładów połączonych ze specjalistycznymi i innowacyjnymi warsztatami
3. 5 ekspertów zamówień publicznych
4. 50 % zniżki na szkolenie z nowelizacji
5. 1,5 godzinny test zaliczeniowy, który kończy się Dyplomem z wyróżnieniem dla ponad 50% uczestników
6. 57 godzin wykładów, ćwiczeń i dyskusji
7. Atmosfera i poziom merytoryczny bez porównania do żadnego innego studium, kursu i akademii o zbliżonej tematyce
8. Roczny dostęp on-line do 3 czasopismo zamówieniach publicznych

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW TUTAJ>>
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....

BALTIC BUSINESS TRAINING

Serdecznie zapraszamy pracowników urzędów administracji publicznej na szkolenia:

Przeciwdziałanie korupcji w urzędach administracji publicznej
25.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/przeciwdzialanie-korupcji-w-ins...

Prawo zamówień publicznych
10.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/prawo-zamowien-publicznych-uwzg...

Kontakt:
Barbara Jasińska
tel.: +48 793-599-961
e-mail: barbara.jasinska@szkoleniabbt.pl
http://szkoleniabbt.pl/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

U siebie czy na zewnątrz? Własna serwerownia vs. usługi data center

Już 23 czerwca w Warszawie

Jeżeli masz pytania, wątpliwości co będzie bardziej odpowiednie dla Twojej firmy, poszukujesz sprzętu lub konkretnych rozwiązań, koniecznie zarejestruj się już dziś!

Rejestracja: http://successpoint.pl/DC-serwerownie#zarejestruj-się

Właśnie dla takich osób jak Ty organizujemy w Warszawie, bezpłatną konferencję podczas której zastanowimy się nad wadami i zaletami posiadania własnego zaplecza, obawami przed hostingiem i kolokacją,

pokażemy nowoczesne rozwiązania stosowane w serwerowniach i data center, porozmawiamy o bezpieczeństwie danych i wielu istotnych kwestiach związanych z zarządzaniem danymi przedsiębiorstwa lub

instytucji.

W programie konferencji m.in.:

- mgr Piotr Topolski - Kierownik Zespołu Informatycznego, Uniwersytet Łódzki (temat w opracowaniu)
- Ferdynand Jagiełło - Naczelnik Wydziału Informatyki, Urząd Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim - "U siebie czy osobno"
- Jerzy Antonowicz - Wicedyrektor Departamentu Informatyki , BANK BPS S.A. - "Wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne"
- Grzegorz Bernatek - Lider Centrum Kompetencji IT, Audytel S.A. - "Rynek data center w Polsce - wyniki ogólnopolskiego badania dostawców”
- Michał Romanowski - Ekspert, EuroCloud Polska - "Na zewnątrz a jak u siebie - zalety i wady Wirtualnego Data Center"

Ponadto podczas wydarzenia, zostaną poruszone następu jace tematy:

- budowa własnej serwerowni
- finansowanie inwestycji
- wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne
- monitorowanie i sterowanie fizyczną infrastrukturą serwerowni
- efektywność energetyczna
- konwergentna infrastruktura
- optymalizacja zasobów
- zarządzanie serwerownią

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- osoby odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie centrami danych w firmie
- dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
- kierowników projektów
- szefów działów techniczny, IT i bezpieczeństwa
- doradców zarządu

Organizator zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/DC-serwerownie

Kontakt:

Martyna Foryś
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 691
e-mail: martyna.forys@successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
terminy: 22-26 czerwca | 07-11 września | 07-11 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, kursy, konferencje, warsztaty, itp....


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

Zapraszam na konferencje - ...




Wyślij zaproszenie do