Małgorzata Witowska-Guz księgowa
Piotr
Rybicki
Biegły rewident,
poprowadzę (ale nie
zorganizuje)
szkolen...
Temat: Reklamacja
Małgorzata Witowska-Guz:
przywieziono mi wczoraj mebel po naprawie reklamacyjnej, od razu stwierdziliśmy, że usterka nie została usunięta, ale Panowie zabrać mebla nie chcieli bo by im się kurs 'nie zgodził'. Przyjadą po niego dziś.
To sie fachowo nazywa LOGISTYKA
Podobne tematy
-
Reklamacje » Odrzucona reklamacja -
-
Prawo konsumenckie... » reklamacja a brak opakowania -
-
SZKOLENIA DO 400 zł » Szkolenie: Trudny klient-reklamacja to prezent od klienta... -
-
Akademia Edukacji Regionalnej » Szkolenie: Trudny klient-reklamacja to prezent od klienta... -
-
Reklamacje » Reklamacja rozpatrzona na wymiane ale.. -
-
Bezpłatne porady prawne » szukam pomocy - reklamacja sprzętu AGD -
-
Bezpłatne porady prawne » Reklamacja bez paragonu - niezgodność towaru z umową -
-
Reklamacje » Poczta Polska - reklamacja - odpowiedź po terminie -
-
Bezpłatne porady prawne » Podwójna reklamacja z reżimu niezgodności towaru z umową -
-
Reklamacje » Reklamacja wydruków - wizytówki -
Następna dyskusja: