Krzesimir Nestleder

Krzesimir Nestleder Audytor, ProInfoSec

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Zapraszamy na kolejną edycję Meet IT!

Meet IT to cykl spotkań organizowanych przez 3S dla menedżerów, specjalistów i sympatyków IT w firmach i instytucjach. Spotkania odbywają się w Katowicach od października 2012 roku oraz w Krakowie od kwietnia bieżącego roku. Partnerami organizacyjnymi są Polskie Towarzystwo Informatyczne oddział Górnośląski oraz nieformalna grupa IT Katowice skupiona wokół serwisu społecznościowego Goldenline.

Szczegóły na stronie: http://www.meetit.org.pl/pl/c,3,agenda.html


Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Nowoczesne Data Center
od projektu do realizacji
16 grudnia 2014, Warszawa

Nie rób czegoś, bo potrzebujesz dziś - spójrz czego będziesz potrzebować jutro

Obecnie każde przedsiębiorstwo charakteryzuje nieustanny rozwój i dążenie do jak najwydajniejszego funkcjonowania, w szczególności dotyczy to udoskonalania infrastruktury informatycznej. Wyzwaniem dla kadry odpowiedzialnej za bazy danych jest odpowiednie zarządzanie nimi – to wiąże się ze śledzeniem nowych rozwiązań, wybór najbardziej efektywnych oraz ich skuteczna implementacja. Jednak przy tak dynamicznie zmieniającym się temacie nie wolno zwracać uwagi jedynie na bieżące potrzeby - ale myśleć przyszłościowo.

Dlatego organizujemy V edycję naszego wydarzenia.

Już 16 grudnia razem zastanowimy się nad odpowiedziami m.in. na te pytania:

Jak zapewnić niezawodność infrastruktury?
Czy TIER to wymagania realne do osiągnięcia i prawidłowo określone?
Wirtualizacja czy faktycznie kosztem wydajności?
Efektywność energetyczna - mit czy fakt? Jak to zrobić?


W programie m.in. prelekcje:
Disaster Recovery as a Service jako przykład usługi XaaS
Grzegorz Bernatek - Kierownik Działu Analiz - Audytel S.A.
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w data center
Dr Andrzej Krasuski - Radca prawny, Partner - TEL-LEX Kancelaria Radcy Prawnego Andrzeja Krasuskiego
Rozwiązania zasilania gwarantowanego Eaton dla Data Center
Antoni Czerwiński - Eaton Power Quality S.A. Oddział w Polsce
Bezpieczne Data Center na przykładzie Linxdatacenter
Piotr Mańka - DC Manager - Linxdatacenter
Data Center - panaceum na problemy z ochroną danych?
Piotr Chmiel - Kierownik Działu Zarządzania Zgodnością - T-Mobile Polska SA
Umowa w przedmiocie budowy nowoczesnego centrum danych - projekt, wybór dostawcy, koszty i realizacja
Ewa Bereszko - kancelaria Wierzbowski Eversheds
Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe, na przykładzie centrum danych. Dlaczego tak często jest pomijane?
Grzegorz Krzemiński - prezes zarządu Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji
Cloud computing - alternatywa dla Data Center?
Michał Romanowski - Ekspert - EuroCloud Polska
prelekcja firm EMC oraz Arrow ECS

Do udziału zapraszamy:
osoby odpowiedzialne za: składowanie i przetwarzanie firmowych danych, pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy; zarządzanie centrami danych w firmie
dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
kierowników projektów
szefów działów technicznych
szefów działów IT
szefów bezpieczeństwa
doradców zarządu

Mamy nadzieję, że tematyka spotka się z Państwa zainteresowaniem i będziemy mieli okazję gościć Państwa podczas konferencji.

Już dziś zapraszamy do rezerwacji miejsca (ilość ograniczona)

Rejestracja>>>

Więcej na stronie>>>

Zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji, możliwość konsultacji

Kontakt z organizatorem:

Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 725 792 691
fax. (0-22) 244 25 37
anna.wlodarska@multitrain.pl

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

28 stycznia spotkanie w Warszawie....
DZIEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 28 STYCZNIA 2015 R.

http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/8303/j/pl/
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Minister Lewiński zaprasza konferencję z okazji Dnia Ochrony Danych Osobowych i obiecuje transmisję na żywo:
http://youtu.be/ZhaV7uQuWAY
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Transmisja konferencji na stronie GIODO
https://publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mid=57F3B13A
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Szanowni Państwo,

W związku z nowelizacją ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r. POSD Sp. z o.o. zaprasza na szkolenia:

„Ochrona danych osobowych”
21 kwietnia 2015
399 zł brutto


oraz specjalne szkolenie dla jednostek oświatowych w celu dostosowania się do nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r.

„Ochrona danych osobowych”
23 kwietnia 2015
399 zł brutto


http://www.posd.pl/?c=mdAktualnosci-cmPokaz-210

Miejsce szkolenia: POSD Sp. z o.o. , 35 – 326 Rzeszów, ul. Rejtana 53
Program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej http://posd.pl
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Pełnomocnik
Dyrektora ds.
Bezpieczeństwa
Informacji i Och...

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Wachlarz szkoleń ciekawy, tylko żeby znaleźć na to wszystko czas.....
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek

Kurs Administrator Bezpieczeństwa Informacji – nowe zmiany w ustawie ODO

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które mają pełnić funkcję ABI, a także osoby, które już obejmują takie stanowisko w celu poznania nowych zasad, jeśli chodzi o przepisy ustawy o ochronie danych osobowych.

Cel szkolenia

Przedstawienie nowych zmian w przepisach o ochronie danych osobowych, które weszły w życie w dniu 1 stycznia 2015 roku. Omówienie nowej roli Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Studium przypadku na temat rozporządzeń wykonawczych ustawy o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej: rozporządzenia w sprawie powoływania i odwoływania ABI, rozporządzenia w sprawie wykonywania zadań przez ABI oraz rozporządzenia w sprawie prowadzenia rejestru zbiorów danych osobowych.

Na szkoleniu omówienie obowiązujących przepisów:
- ustawy o ochronie danych osobowych, która obowiązuje od 1 stycznia 2015 r.,
- ustawy prawo telekomunikacyjne, która obowiązuje od 25 listopada 2014 r.,
- rozporządzenia MSWIA w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych z dnia 29 kwietnia 2004 r.,
- ustawy o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej z dnia 7 listopada 2014 r. ,
- rozporządzenia MSWIA w sprawie wzorów zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji z dnia 10 grudnia 2014 r.,


Zalety naszego szkolenia

- Szkolenie ma charakter teoretyczno – praktyczny. Dwa pierwsze dni pozwalają na poznanie nowych obowiązków ustawowych odnośnie ochrony danych osobowych, sposoby zabezpieczenia danych osobowych. Trzeci dzień szkolenia to warsztaty uzupełniające dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI.
- Kadra trenerska. Nasi trenerzy sprawują funkcję ABI w przedsiębiorstwach i instytucjach z różnych branż, dlatego mogą oni przekazywać cenne wskazówki poparte wieloletnią praktyką.
- Uczestnictwo w warsztatach ABI (3 dzień szkolenia) pozwala na uzyskanie wzorów dokumentacji, które są pomocne przy tworzeniu własnej Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym, upoważnień do przetwarzania danych osobowych, umów powierzenia.
- Prestiżowy certyfikat ukończenia kursu. Po zakończonym szkoleniu i egzaminie końcowym uczestnicy otrzymują certyfikaty jednostki certyfikującej ASMS.
- Zajęcia w małych grupach. Nasze szkolenia organizowane są w kameralnych grupach, co ułatwia wydajną pracę uczestników, szczególnie na warsztatach ABI.

Termin szkolenia: 20-22 kwietnia 2015 r. TERMIN GWARANTOWANY
Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Kalwaryjska 69, 30-504 Kraków
Cena szkolenia: 1455 zł netto = 1789,65 zł brutto
Czas trwania: 3 dni (21,5 h)
Podana cena zawiera: certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej oraz poczęstunek. Podana cena szkolenia nie zawiera noclegu, kosztów dojazdu oraz obiadu.

W przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych, po przedłożeniu oświadczenia, występuje zwolnienie z podatku VAT.
Assurance Service For Management Systems Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69, 30-504 Kraków
tel./fax. 12 296 52 86
biuro@asms.com.pl
http://asms.com.pl
NIP: 679-30-77-962 Numer KRS: 0000403114
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS
Konto bankowe: Bank Pekao S.A. 51 1240 1574 1111 0010 4353 5636
Wysokość Kapitału 20 000 PLN
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Jakub C.

Jakub C. Asystent Dyrektora,
Koordynator Badań
Klinicznych,
Specja...

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Witam,
poszukuję szkolenia dla ABI w placówkach medycznych. Na terenie Śląska - proszę o info.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 czerwca 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Stanisław Rozwadowski

Stanisław Rozwadowski Inspektor Ochrony
Danych , auditor
wiodący ISO 27001,
wła...

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Witam, ja trochę z innej beczki, otóż mam pewien kłopot który dotyczy ustalenia kto jest ADO.
Fundacja jest organem prowadzącym dla szkoły oraz poradni, te maja własny regon ale korzystają z wspólnego NIP-U (wspólnie z fundacja)
Dodatkowo wszyscy zatrudnienie w szkole i poradni to osoby zatrudniane przez fundację, pytanie brzmi: kto jest ADO, będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek

Szkolenie – Strategia bezpieczeństwa

Wymagania wielu standardów, a coraz częściej również przepisów wymagają opracowania dokumentów na poziomie strategicznym – polityk bezpieczeństwa (o charakterze deklaratywnym). Jednak mało jest materiałów edukacyjnych, czy szkoleń, które potrafią wskazać, w jaki sposób właściwie napisać politykę bezpieczeństwa, a następnie przygotować plan jej realizacji – czyli właśnie strategię bezpieczeństwa, wraz z określeniem podstawowych projektów, których realizacja spowoduje osiągnięcie celów bezpieczeństwa.

Skutkiem bywają dokumenty „życzeniowe” w których wpisane zostały bardziej pomysły i koncepcje, a nie konkretne cele bezpieczeństwa. Tak przygotowane polityki nie mają możliwości być zrealizowane.

Na naszym szkoleniu dowiecie się w jaki sposób:
- Opracować politykę bezpieczeństwa – określając właściwie cele bezpieczeństwa;
- Opracować strategię realizacji celów bezpieczeństwa;
- Opracować wytyczne dla projektów.

Tak prowadzone zarządzanie bezpieczeństwem pozwala na właściwą alokacje zasobów, łatwe uzasadnienie budżetu, celowe i właściwe dysponowanie nim, a co najważniejsze – w prosty sposób dostarcza struktury mierników, czyli tzw. KPI.
Szkolnie odbędzie się 2 czerwca 2015 w Katowicach w ośrodku Europrofes. Więcej informacji: http://essa.pro/szkolenia-otwarte/strategia-bezpieczen...
Serdecznie zapraszam
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
terminy: 22-26 czerwca | 07-11 września | 07-11 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

Witam serdecznie,

zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu "Ochrona dokumentacji medycznej i danych osobowych w działalności leczniczej. Wymogi względem elektronicznej dokumentacji medycznej oraz zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych. Nowe uprawnienia kontrolne GIODO oraz nowy status ABI".
Uczestnicy otrzymają informacje jak odpowiednio przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zadbać o aktualny stan ochrony danych zgodny z obowiązującymi przepisami. Sprostowane będą liczne mity, jakie narastają wokół zmieniających się przepisów.
Podczas szkolenia omawiane są praktyczne przykłady i codzienne sytuacje oraz dotychczasowe decyzje GIODO i wyroki NSA. Zdobyta wiedza oraz wymiana doświadczeń i spostrzeżeń pozwoli uczestnikom rozwiązać problemy dotyczące wykonywania zadań w ich konkretnych Organizacjach.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe wraz z pomocnymi wzorami instrukcji, regulaminów i harmonogramów kontroli w formie papierowej i elektronicznej. Gwarancję skuteczność i przydatności informacji i materiałów zapewnia wiedza i wieloletnia praktyka prowadzącego szkolenie. Poznają Państwo najważniejsze zadania i największe problemy związane z wykonywaniem obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji, jednocześnie poznając sposoby realizacji obowiązków i możliwości rozwiązywania potencjalnych problemów.

Szkolenia odbędą się:
- 17 czerwca 2015 w Łodzi
- 22 czerwca 2015 w Warszawie.

Szczegółowa oferta znajduje się TUTAJ

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Centrum Szkoleniowe AGAMON S.C.
kom. 509 896 162
tel./fax: 33 818 22 33
szkolenia@agamon.biz
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, wydarzenia…


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org

Następna dyskusja:

Szkolenia, konferencje, wyd...




Wyślij zaproszenie do