Temat: Mail do kontaktu a obowiązek informacyjny / zgoda
1. Pisząc maila wyraża zgodę (czynność, nie podpis). Zawarcie tej treści do celu rozliczności schowacie w linku "mailto:" Tylko kumaty webmaster potrzebny, aby właściwie ustawił tytuł maila (wyrażając zgodę na przetwarzanie danych do celów kontaktu).
2. Redirect (przekierowanie) na maila z autoresponderem. Czyli po polsku pisząc:
2.1 Mail wpada na skrzynkę: rodo@spiewasz.ty
2.2 rodo@spiewasz.ty ma regułę autoespondera z pełnym obowiązkiem informacyjnym. Nie róbcie tylko no-reply, bo to często w spam idzie. A i w tym walicie info, że klikając "kontakt" i wysyłając maila, poprzez czynnosc wyraziła zgodę (tylko JASNO!!! Bo przetwarzanie ma być zrozumiałe, czy jakoś tam).
2.3 Redirect (przekierowanie) maila na właściwą skrzynkę pocztową kontaktową (123@spiewasz.ty)
2.4 kontakt firmowy odpowiada już z właściwej skrzynki kontaktowej
reasumując:
Zgoda idzie z wybrania kontaktu, potwierdzona autoresponderem z maila typu no-reply, z regułą auto
Kontakt pisze, nie zawracając sobie d... bo za jego plecami automaty dokonały czynności.
Lubię Guinessa, ale ine stouty też. Np. Murphys... ;-)
EDYTA: literówki, bo mam głupiego kompa.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.02.18 o godzinie 22:16