konto usunięte

Temat: Aktualizacja posiadanych zbiorów w GIODO

Witam,

Mam zarejestrowane 4 zbiory w GIODO na 1 firmę (administratora). Firma pączkuje i zrobią się z niej 2 .. Jaka jest procedura do aktualizacji takowych wniosków ? 2 zbiory przejdą do jednej firmy , 2 do drugiej + zmiana nazwy Administratora danych.. jakieś opłaty etc ? skąd pobrac wzór wniosku ?

ps. czy zbiór "rejestr zamówinień publicznych" oraz "oświadczenia majątkowe" też należy zgłaszać ? Przeglądałem e-giodo i niektórzy to porejestrowali..
Daniel Wieszczycki

Daniel Wieszczycki prawnik i
konsultant, DPO
m.in. w Pepco Poland
i Burda Me...

Temat: Aktualizacja posiadanych zbiorów w GIODO

Aktualizacje składa się na tym samym formularzu, co samo zgłoszenie zbioru.
Przy przejściu zbiorów do innego administratora teorie są dwie:
1. Wyrejestrowanie przechodzących zbiorów przez firmę A i zarejestrowanie od nowa przez firmę B.
2. Zrobienie zmiany nazwy, siedziby administratora, zmieniających się zabezpieczeń technicznych itp.

Niby nie jest to do końca prawidłowe, ale ja stosuję z powodzeniem druga metodę.

A co do "rejestru zamówień publicznych" i "oświadczeń majątkowych" - skoro GIODO to rejestruje, no to chyba trzeba :) Nie specjalizuję się w podmiotach publicznych, więc tez często posiłkuję się w takich przypadkach e-giodo...



Wyślij zaproszenie do