Temat: Analityk IT / Specjalista LiveCycle szuka pracy

Krzysztof Kordulasiński

Informacje osobiste Kawaler urodzony 17 listopada 1980r.
Doświadczenie 2012 (marzec) – do dziś – Adobe LiveCycle Form Developer.
- Przygotowanie wzorów formularzy elektronicznych Adobe LiveCycle ES
- Zarządzanie repozytorium dokumentów elektronicznych Adobe LiveCycle Workbench
2008 (sierpień) – 2012 (luty) – Starszy Analityk w firmie Trader ME Competence Center.
- Zarządzanie wymaganiami użytkowników systemów firmy (głównie Advertisement)
- Praca z klientem zewnętrznym (Węgry, Chorwacja, Turcja)
- Przygotowanie dokumentacji funkcjonalnej i biznesowej (UML, BPMN, Enterprise Architect)
- Definiowanie i wdrażanie procesów operacyjnych w firmie, dotyczących wytwarzania oprogramowania
- Tworzenie wzorów dokumentów (SRS, BRS etc.)
- Szkolenie użytkowników
2007 (sierpień) – 2008 (lipiec) – Starszy Analityk w firmie Altkom Akademia.
- Dokonywanie wywiadów z klientem i opracowywanie dokumentacji analitycznej
- Szkolenie użytkowników
- Opracowywanie dokumentacji analitycznej opisującej przedstawione przez Klienta wymagania
2006 (maj) –2007 (sierpień) – Analityk procesów biznesowych w firmie IT Media.
- Udział w projekcie tworzenia systemu wydawniczego z wykorzystaniem wielu różnych technologii dla jednego z największych polskich wydawnictw (umowa o zachowaniu poufności)
- Udział w projekcie tworzenia internetowego rynku leków o nowatorskim podejściu do rozporządzenia w sprawie dystrybucji towarów. Użyte technologie: PHP, MySQL, CSS, JS, HTML, oraz zastosowanie notacji UML
- Prowadzenie szkoleń z dziedziny tworzenia dokumentów w technologiach Adobe LiveCycle oraz Adobe Output, między innymi Allianz, Urząd Miasta Poznań, Rohlig
- Tworzenie interaktywnych formularzy adobe LiveCycle
2004 (sierpień) – 2006 (kwiecień) – IT TEAM LEADER/SYSTEM ANALYST w firmie MICROINPUT.
- Zarządzanie projektem wdrożenia systemu generowania dokumentów opartego na Adobe Output Central Server w jednej z największych firm odzieżowych
- Czynny udział w negocjowaniu i finalizowaniu kontraktów z klientami
- Prowadzenie prezentacji, spotkań z klientami (największe przy widowni przekraczającej 30 osób)
- Udział w sympozjach poświęconych rozwojowi branży IT na rynku polskim
- Udział w projekcie opartym na Adobe Form Server dla rządu Stanów Zjednoczonych
- Zarządzanie projektem stworzenia systemu generowania dokumentów w jednej z największych firm spedycyjnych na podstawie Adobe Output Central Server
- Zarządzanie zespołem IT przy wdrożeniach systemów firmy Adobe
- Administracja sieci firmy
- Tworzenie raportów z wyników
- Kontakty z klientem (prezentacje i konsultacje w dziedzinie IT)
2004 (luty) – 2004 (lipiec) – Wdrożeniowiec systemu Integracji Domen w TP S.A.
- pomoc przy dostosowaniu systemu migracyjnego domeny
- support użytkowników domeny
- rozwiązywanie problemów związanych z migracją
2003 – 2004 – Operator Baz Sprzedaży „TP DITEL” S.A. (Telekomunikacja Polska)
- dostosowywanie baz danych MS ACCESS oraz MS SQL SERVER 2000 do wymogów firmy
- aktualizowanie danych w bazach
- administracja baz
- tworzenie raportów oraz aplikacji
- support pracowników biura
2003 – Magazynier w „STOLICA Messenger Service”
2002 - Wprowadzanie danych z kart abonenckich w TP S.A. (umowa zlecenie)
1998 - Miesięczna praktyka zawodowa w Browarze „Kasztelan” Sierpc
Wykształcenie 2003 - 2012 Szkolenia
Uzyskane tytuły: Java Programmer, Adobe Certified Trainer (LiveCycle Designer, LiveCycle Forms, LiveCycle Workflow, LiveCycle Policy Server), Adobe LiveCycle DeepDive (Forms, Designer, Workflow)
1999 - 2003 Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania . ul. Newelska 6, Warszawa
• Kierunek informatyka, specjalizacja bazy danych, uzyskany tytuł inżyniera
1995 - 1999 Zespół Szkół Rolniczych, Liceum Ekonomiczne Studzieniec
• Technik ekonomista
Znane technologie i posiadane kwalifikacje - UML, BPMN, DFD, Data modeling, CASE, Enterprise Architect, Agile (SCRUM), Adobe LiveCycle Designer (Acrobat 7.0 Proffesional) – aktywne/dynamiczne formularze elektroniczne, Adobe LiveCycle Platform, Adobe Premiere, After Effects, Microsoft Office, Architektura komputera
- Średnia znajomość PHP, SQL, CSS, JavaScript, PERL, MySQL, Oracle, Informix, SQL Server 2k, DB2
- Podstawowa znajomość C, C++, JAVA, AS/400
- Jet Form/Adobe/Accelio Central Output Server, Adobe Reader Extension, Adobe Workflow, Adobe Document Serv., Adobe Form Server, Adobe Elements Server, AdobeDistiller, Adobe Form Designer, Adobe Output Designer,Output Manager
- Prawo jazdy kat. B
Języki Angielski – bardzo dobry w mowie i piśmie, przygotowywanie dokumentacji w języku angielskim, spotkania i konferencje, prezentacje
Niemiecki – w stopniu porozumiewawczym (matura z niemieckiego z wynikami dobry i bardzo dobry)
Polski – w stopniu doskonałym.
Hobby Video filmowanie, Historia Filmu, Internet (ruch Wolnego Oprogramowania), Muzyka (głównie klasyka i retro), Literatura, Konsole do gier, Śpiew (członkostwo w chórze akademickim Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie jako tenor, a obecnie bas)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)