Temat: Nurkowanie w przepięknych kolorowych rafach, Asuan i Abu...

Moi drodzy, tym razem chciałam się podzielić wrażeniami z wycieczki do Marsa Alam. Wcześniej opisywałam swoje wrazenia z wyjazdu do Hurghady. Tym razem Marsa Alam. Postanowiłam ponurkować wraz z moją koleżanką oraz pojechać na wycieczkę do Asuanu i Abu Simbel. Wybrałyśmy się na całodzienna wycieczkę statkiem która była połączona z nurkowaniem głębinowym z pełnym akwalungiem. Podziwiałyśmy przepiękny podwodny swiat Morza Czerwonego, cudowne kolorowe rafy, czułam sie jak w jakiejś bajce. Tego nawet nie potrafię opisać, to trzeba zobaczyć na własne oczy. Kilka dni na słoneczku na plaży i pojechałysmy na wycieczkę Asuan i Abu Simbel. Oglądalismy Wysoka Tamę Asuańską z której rozciągają sie przepiękne widoki na Jezioro Nasera, Świątynię Izydy na Wyspie File oraz Niedokończony Obelisk. Następnie wybralismy się dorożkami na Souk Asuański, na którym kupowaliśmy pamiatki. Drugiego dnia zwiedziliśmy Świątynię Abu Simbel która jest położona nad Jeziorem Nassera. Bardzo chciałam jechać na tą wycieczkę i naprawdę nie żałuję. Przepiękne widoki. Jeszcze raz dziękuję Sayedowi za wspaniałą organizację. Zapraszam wszystkich do skorzystania z usług biura Lmegypt.
Monika Sulwicz

Monika Sulwicz Student, Wyższa
Szkoła Turystyki i
Hotelarstwa w
Gdańsku

Witam!
Chciałabym bardzo wam wszystkim polecić wycieczkę łodzią podwodną również z biurem LM Egypt. Nigdy nie byłam na czymś podobnym. Nie dość, że wycieczka łodzią, to jeszcze przez okna można podziwiać cudowny świat morskiej fauny i flory. Niesamowite koralowce, śliczne kolorowe rybki, płaszczki. Niektóre nawet dość przerażające, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. U nas nie zobaczycie tego samego. CUDO
Katarzyna Klawińska

Katarzyna Klawińska Student, Wyższa
Szkoła Informatyki w
Łodzi

Temat: Nurkowanie w przepięknych kolorowych rafach, Asuan i Abu...

Hejka. Ja nie byłam jeszcze na tej wycieczce, ale zachęciłaś mnie i następnym razem jak będę w Egipcie na pewno skorzystam :-) Chciałam za to wam napisać o nurkowaniu, na które się w końcu odważyłam zdecydować podczas trzeciego pobytu w Egipcie. No i jak zwykle się nie zawiodłam. Płaciliśmy 85 $. Uważam, że to niewiele za całodzienny pobyt na łodzi. Tam nie ma żadnej ściemy. Myślałam, że wrzucą mnie w tym wszystkim do wody i radź tu sobie! ;-) ale nie. Przed pierwszym nurkowaniem pokazywali i tłumaczyli i to po polsku! jak się zanurzać, wynurzać, oddychać itd. Później i tak nurkowałam z instruktorem, który cały czas czuwał żeby nic mi się nie stało. A widoki, kto nurkował sam wie jakie wspaniałe!!! udało mi się zobaczyć delfiny, przeróżne ryby i te rafy koralowe! Coś przepięknego! po pierwszym nurkowaniu dostaliśmy lunch, przez cały rejs można było snurkować i później drugie nurkowanie. Niestety jedna znajoma nie mogła nurkować, ponieważ ma astmę, ale to świadczy tylko o profesjonalizmie LM Egypt. Koniecznie spróbujcie nurkowania głębinowego. na prawdę nie ma się czego bać. Ależ się rozpisałam ;-) To kończę, hejka wszystkim!

wycieczki z hurghady , mars...