Edwin Z.

Edwin Z. Kierownik Sekcji
Stron Internetowych
i Social Media

Temat: Ofert B2C

Business to Consumer to watek w którym proszę o umieszczanie ofert skierowanych do osób prywatnych. Które potrzebują np Florysty aby przyozdobił samochód .
Proszę o podawanie jak największej ilości danych kontaktowych , aby osoba zainteresowana mogła szybko i łatwo uzyskać info od danej firmy.
Edwin Z.

Edwin Z. Kierownik Sekcji
Stron Internetowych
i Social Media

Temat: Ofert B2C

Kampanie reklamowe on-line i off-line.
Bardzo szeroki pakiet rozwiązań multimedialnych.
Oferta zróżnicowana od najmniejszych MSP do Liderów Rynku .

To wszystko i jeszcze więcej na http://pkt.pl

konto usunięte

Temat: Ofert B2C

W pazdzierniku ruszamy z ogólnopolską kampania dla rodziców, dzieci i środowiska medycznego

Kanguromania

I ogólnopolska kampania edukacyjna poświecona idei noszenia dzieci w chustach


Obrazek


Kanguromania to pierwszy w Polsce ogólnopolski projekt edukacyjny poświecony idei noszenia dzieci w chustach. Projekt jest prowadzony przez polskich lekarzy i profesjonalnych trenerów niemieckiej szkoły noszenia Trageschule Dresden. Akcja skierowany jest do rodziców oraz pracowników służby zdrowia. Kampania ma na celu wskazanie korzyści medycznych oraz psychologicznych płynących z noszenia dzieci w chustach.

Cel

Wskazanie przyszłym i obecnym rodzicom innowacyjnych metod wychowawczych.
Ukazanie nowych trendów pracownikom służby zdrowia.
Zwrócenie uwagi na metody znane i powszechnie stosowane w pozostałych krajach UE.
Wskazanie korzyści medycznych, psychologicznych i estetycznych wynikających z tej unikatowej metody noszenia dzieci.

Czas trwania:
10.2009 – 06.2010 I Edycja

Przebieg kampanii (harmonogram działań):

•Witryna internetowa kanguromania.pl (premiera 1.10.2009)
Podzielona na sekcję dla rodzica oraz dla służby zdrowia

•Warsztaty poświęcone noszeniu dzieci w chustach, prowadzone przez lekarzy, szkoleniowców, fizjoterapeutów oraz trenerów chustonoszenia, odbywające się w największych miastach Polski:

 24-25.10.2009 r. Łódź - pilotażowe
 12.2009 – Kraków, Wrocław
 1.2010 – Warszawa (połączone z konferencją prasową)
 2.2010 - Lublin, Poznań
 2.2010 – Gdańsk
 3.2010 – Szczecin
 4.2010 – Katowice

•Działania medialne:

• 10.2009 – 06.2010 – promocja kampanii: media i PR
o Prasa kobieca
o Kampania reklamowa (portale www skierowane do matek)
o Publikacje w prasie medycznej
o Promocja wśród partnerów
• 1.2010 – konferencja prasowa Warszawa

•Działania medialne poza granicami kraju:

•Publikacje w branżowej prasie niemieckiej

•Wydarzenia towarzyszące (planowane):

•Promocja w ramach Międzynarodowego Tygodnia Bliskości 21-28.09.2009 r
http://babywearinginternational.org
•„Na odległość pocałunku” – pokaz tańca: rodzice z dziećmi w chustach - z udziałem zaproszonych mediów i gości (Łódź, Warszawa – wiosna 2010)
•Targi Health&Active– targi skierowane do aktywnych rodziców (Łódź – wiosna 2010)
•01.06.2010 Dzień Dziecka– otwarcie wirtualnego Instytutu Noszenia Dzieci w Chustach http://instytutnoszenia.pl (premiera 31.05.2010). Na stronie planowane są : porady ekspertów noszenia, porady lekarzy i fizjoterapeutów,
e- społeczność dla rodziców noszących dzieci w chustach, e-sklep.

• Konferencja poświęcona idei chustonoszenia skierowana do pracowników służby zdrowia (lekarze, położne) oraz instytucji wspierających matki (szkoły rodzenia, centra rodziców, kluby mam i inni) (Lublin – czerwiec 2010)
• Wernisaż: „Chustonoszenie w malarstwie”. Prace studentów ASP (Łódź- wiosna 2010)

Jesteśmy na etapie pozyskiwanie partnerów kampanii.

Masz ciekawą propozycję współpracy?

Prowadzisz szkole rodzenia, klub aktywnej mamy badz jakakolwiek inicjatywe wspierajaco zdrowie dzieci? Pisz na PRW, a chetnie wlaczymy Cie we wspolprace.

Idea akcji jest propagowanie tej unikatowej i nowatorskiej metody.

Podmioty i instytucje zapraszamy do wspolpracy.

Aktywne Mamy juz od 1 pazdziernika na nasza strone http://kanguromania.pl

konto usunięte

Temat: Ofert B2C

Ruszyła strona http://kanguromania.pl zapraszamy :)
Mariusz Jaworski

Mariusz Jaworski AUTOPROMO - artykuły
reklamowe - wszystko
na czym można u...

Temat: Ofert B2C

Szukasz gadżetów marketingowych, upominków biznesowych i tekstyliów, połączonych z identyfikacją firmową i/lub personalizacją?
Zapraszam do zapoznania się z ofertą w załączonych katalogach wirtualnych:

UPOMINKI i GADŻETY
http://issuu.com/thedigitalcatalogue/docs/avenue_2013_...
http://issuu.com/thedigitalcatalogue/docs/bullet_2013_...
http://www.vxd2013.katalogflash.pl/

TEKSTYLIA
http://issuu.com/thedigitalcatalogue/docs/label_2013_x...
http://www.textileeurope.pl/pl/home

WINA I OPAKOWANIA
http://www.vwc.com.pl/

Gdyby pomocne okazały się katalogi tradycyjne, chętnie dostarczę osobiście lub prześlę kurierem.

Uzupełnieniem naszej oferty jest produkcja poligraficzna segregatorów, kalendarzy książkowych, ściennych i biurkowych.
Ponadto dostarczamy foldery, plakaty, ulotki…

Zapraszam do współpracy.
Mariusz JaworskiTen post został edytowany przez Autora dnia 13.05.13 o godzinie 16:35
Patrycja Dzieniszewska

Patrycja Dzieniszewska Manager ds.
organizacji szkoleń,
eMCenter
training&consul...

Temat: Ofert B2C

Mam kilka stanowisk call centrowych na potrzeby własne - chętnie przyjmę małe zlecenia typu - jedno stanowisko lub kilka/kilkanaście godzin tygodniowo/miesięcznie.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: biuro@emcenter.pl

pozdrawiam
Patrycja
Filip B.

Filip B. Prezes Zarządu,
Neocraft Sp. z o.o.

Temat: Ofert B2C

Jesteśmy Producentem Baz Danych Konsumenckich B2C oraz Leadów

Wszystkich chętnych do nawiązania współpracy zapraszamy na naszą witrynę:

http://www.neobazy.pl

Następna dyskusja:

Budowanie prawdziwej lojaln...




Wyślij zaproszenie do