Tomasz Formicki

Planowania i
Rozliczeń Inwestycji

Temat: Noclegi w Rzymie

Jak wrócę to odpowiednio zarekomenduję powyższe miejsce. Będe tam w pierwszej połowie lipca i mam nadzieję, że będzie super. Z Panią Marią Magdaleną kontakt super. Apartament - z tego co wiem - dopiero co wykończony. A ze zdjęć możńa zauwazyć miła atmosferę.

Ważna rzecz przy wyborze noclegów, że czym taniej tym nei można liczyć na super ofertę. A ja jadę z rodziną, wiec oczekuję super wakacji.Tomasz Formicki edytował(a) ten post dnia 30.06.09 o godzinie 08:15
Dorota O.

Stefan Skupień

Stefan Skupień Manager Sprzedaży

Temat: Noclegi w Rzymie

Wszystkich poszukujących noclegów we Włoszech zapraszam na http://www.wakacyjnywynajem.pl
Maciej Krzysztoszek

Maciej Krzysztoszek Media i komunikacja
społeczna

Temat: Noclegi w Rzymie

A czy ktoś ma jakieś doświadczenia z hostelem Peter Pan na Via Osimo? Spędzę tam kilka nocy niedługo :)
Tomasz Formicki

Tomasz Formicki Kierownik Wydziału
Planowania i
Rozliczeń Inwestycji

Temat: Noclegi w Rzymie

Wróciłem już dwa dni temu,ale teraz dobrałem się do kompa. Tak jak obiecałem, po poworocie odpowiednio zarekomenduję ten punkt noclegowy. Krótko mówiąc było SUPER. Ja miałem wersję ze śniadaniem,więc od razu lodówka i nie tylko pełna. Nie tylko bo byy i owoce jak i pełno wina (bez akcyzy :-)). Po czterech dniach zaraz było pytanie czy na śniadanie czegośc nie brakuje i oczywiscie uzuełniono bez żadnych oporów. Pani maja to człowiek zajęty wiec kontakt miałem głownie sms-owy, ale w tej sytuacji nie jest ważny przynajmniej dla mnie inny kontakt,gdyż ja też miałem plan zajęc obfity.
Jeśli chodzi o apartament to jest połozony na poizomie minus 0,5, co przy upałach panujących tam było dużym plusem. wyposażenie jak w każdym domu, tj. FULL AGD + RTV. Dwa bardzo duże i wygodne łóżka itd. Byłem mobilny z GPS wieęc oferowana przez Panią Maję pomoc nie była może wykorzystana w sposób szerszy,ale kilka uwag i sugestii przyjąlem z radością. Podsumowując opieka super iwydajemi sie nie krępująca, co dla mnie było dość ważne, bo lubie odpcząć czasami róznież od ludzi. Plaża uwazam była super, na nogach z małym dzieckim to ok. 5 min samochodemana nogach ok.20 minut. Ale plaży dookoła jest dużo,więc przy kazdej wycieczce miałem inną plaże. Trzeba pamiętać,że jest to klimat i kultura południowa wieć albo ktoś to lubi albo się przyzwyczai do otoczenia jakim jest. Dużó ciepła, wilgoci. Ale opalelizna murowana. Morze ciepłe już od godziny 8.00 rano.W tygodniu jest super na plaży bo nie jest toczno, ale weekendy są oblęzone miejscowymi (czyli Włochami) jak każda plaża w okresie letnim.
Podsumowując,POLECAM ten punkt pod każdym względem.
Dorota Ostrowska-Karwat:
Panie Tomaszu
Dziękuję za rekomendacje jeszcze przed wyjazdem:))), wierzę, że jak Pan wróci będzie Pan naszą żywą reklamą:)

Tomasz Formicki:

.Dorota Ostrowska-Karwat edytował(a) ten post dnia 07.10.09 o godzinie 23:21

B&B Casa dell'Arte
Via Filippo Turati 13

Z czystym sumieniem gorąco polecam. Jest to skrzyżowanie B&B z apartamentem (urządzony na piętrze kamienicy) - kameralny, spokojny klimat, ładnie i pomysłowo urządzone pokoje, zadbane łazienki, niezdezelowana i czysta klimatyzacja. Przemiła i pomocna właścicielka Alessandra przychodzi rano, by przynieść gościom śniadanie do pokoju. Przy następnej równoległej ulicy rozciąga się budynek Termini, więc dosłownie śpi się na głównym węźle komunikacyjnym Rzymu (ale spokojnie, ani troszkę tego nie słychać).
Stefan Skupień

Stefan Skupień Manager Sprzedaży

Temat: Noclegi w Rzymie

Nowa, dość ciekawa oferta noclegów w Rzymie: http://www.wakacyjnywynajem.pl/noclegi/940-tanie-nocle...

Temat: Noclegi w Rzymie

Wynajmujemy dla turystow pokoje z lazienkami w naszym pensjonacie przy samym Watykanie i przy samym przestanku metra"A"-"Ottaviano-Museum Vaticano"..Nasz pensjonat znajduje sie na ulicy Via degli Scipioni 113..Wiecej info i zdjecia na str: http://www.pokojewrzymie.ulotka.org

zapraszamy Monika
tel: 0039 3922153309
Hubert Wiloch

Hubert Wiloch Handlowiec, PSS

Beata Pawlicka:
Polecam Ostello CASA OLMATA, tanio, klimatycznie (darmowe kolacje w postaci spagetti lub lazanii na dachu hostelu 2 razy w tygodniu), poza tym w cenie sniadanko, ciepla kawa i mleko codziennie rano. Ceny ok. 20 euro od osoby, polozenie - w zasiegu pieszym, pomiedzy koloseum i dworcem Termini

Witam,

Zasugerowałem się tą opinią i wybrałem Casa Olmata - duży błąd. Warunki w pokojach masakryczne, bosą stopą strach stanąć na podłodze, rozpadające się meble, że o warunkach w łazience nie wspomnę, poza tym hałas taki, że bez stoperów zasnąć się nie da, co do śniadania w cenie, to 4 razy dostaliśmy worek z małą wodą, soczkiem, 2 tostami, małym dżemem i kilkudniowym croisantem - żadnej gorącej kawy i tym bardziej mleka, taraz jest w przebudowie, więc nawet na niego nie da się wejść, a spagetti party właściciel nawet nie pamięta, kiedy było po raz ostatni. Pościel była OK, ale dostaliśmy ręczniki - nie odważyliśmy się ich użyć - tak jechały czymś naftalinopodobnym... Cena 28 EUR od osoby. Lokalizacja OK, blisko metra, termini i coloseum, ale ten hałas... Ogólnie nie polecam nikomu, myślę, że za te pieniądze znajdziecie coś dużo lepszego...

Temat: Noclegi w Rzymie

Polecam pokoje w pensjonatach przy samym Watykanie lub stacji glownej Termini. Kontakt k.stryszowska@hotmail.com nr tel 0039 3663290906
Jowita M.

Jowita M. Experienced CS
Manager

Temat: Noclegi w Rzymie

czy ktoś nocował może z B&B Giampy w pobliżu Termini?

Temat: Noclegi w Rzymie

Polecamy nasze samodzielne mieszkania wyposazone przy samym Watykanie w Rzymie..Kawalerka : sypialnia,lazienka,kuchnia 85 Euro/doba..Posiadamy rowniez mieszkania 2 i 3 pokojowe tez przy samym Watykanie..

O wiecej info pisz na email : monikaolb@interia.pl
GG 11162833
Skype: monikaaroma
tel: 0039 3922153309

Wysylamy propozycje z cena,zdjeciami i lokalizacja..

Dorota Be:
Witajcie,
jestem w Rzymie na kursie języka, ale z powodu małego pokoju nie mogłam przenocować grupy przyjaciół. Znalazłam dla nich mieszkanko, kuchnia, dwie łazienki, 3 pokoje po 20 euro za noc. Są też pokoje dwuosobowe za 45 euro od pokoju z łazienką. Byliśmy bardzo zadowoleni i w centrum, blisko metra. Dostali również przewodniki w języku polskim.
Zostawiam namiary i służę odpowiedzią na inne pytania!

http://casasimpatia.com, hostelroma@op.pl.

Rezerwacja i obsługa jest w języku polskim.
Miłego pobytu dla wszystkich.

Witajcie,
Zostawiam namiary i służę odpowiedzią na inne pytania
>(hostelroma@op.pl)

Rezerwacja i obsługa jest w języku polskim.
Miłego pobytu dla wszystkich.
Pozdrawiam.Dorota Be edytował(a) ten post dnia 23.09.10 o godzinie 00:41

Witam,
Zostawiam namiary i służę odpowiedzią na inne pytania!

http://casasimpatia.com, hostelroma@op.pl.

Rezerwacja i obsługa jest w języku polskim.
Miłego pobytu dla wszystkich.Dorota Be edytował(a) ten post dnia 23.09.10 o godzinie 00:43

Temat: Noclegi w Rzymie

Zapraszamy do naszych Mieszkan - Pokoi Dla Turystow przy samym Watykanie !!!

Wiecej info i zdjecia na str: http://www.pokojewrzymie.ulotka.org

O wolne terminy i cene oraz Propozycje prosze pisac z data pobytu i dla ilu osob na email: monikaolb@interia.pl

Na email odsylam propozycje z cena i zdjeciami,adresem wolnych pokoi-mieszkan..

Zapraszmy..Monika
Zenon Stachowski

Zenon Stachowski przedstawiciel
handlowy, hadykówka
sp. z o. o.

Temat: Noclegi w Rzymie

Ja wraz z rodziną na wakacje byliśmy w b&b Irene a Roma (http://noclegirzym.eu) prowadzonym przez bardzo sympatyczną Panią z Polski. MIeszkanie wcentrum, duże pokoje z łazienkami, bardzo ładnie i niedrogo, do tego dobre porady i samo centrum, wiec oszczedasz czas i kase na dojazdy, polecam

Temat: Noclegi w Rzymie

Wynajmujemy Dla turystow Pokoje lub samodzielne mieszkania w samym centrum Rzymu ::

Czarek S.

Czarek S. apartamenty w Rzymie

Obrazek

simpatia.rzym@o2.pl
tel: +48 509 064 883 Czarek S. edytował(a) ten post dnia 20.04.11 o godzinie 11:02